Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+6
formsvackan
DirtyDog
RedMentalCase
Secrist
redalert
Sniperace
10 posters

Alliansen fick sparken av väljarna. Nu hämnas dom!

Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Alliansen fick sparken av väljarna. Nu hämnas dom! Empty Alliansen fick sparken av väljarna. Nu hämnas dom!

Inlägg  Infra 2014-12-03, 20:37

Borgerligheten gjorde sammantaget sitt sämsta val
    nånsin. Det var tydligt att allianzen fick sparken av väljarna.

Nu gör allianzen gemensam sak med kostymnazisterna i riksdán och
    går till attack mot Sveriges riksdag och regering.

I skrivande stund tiger allianzmedlemmarna på samma sätt som teg
    i riksdan i dag. Gång på gång fick Batra frågan vilken
    statsministerkandidat borgarna lyfter fram. Inget svar.......

Varför rösta fram en budget som ingen är beredd att ta ansvar för att
    genomföra. Att skylla på att "Löfven bestämmer" är stor ynkedom.

Det är naturligtvis upp till allianzen att planera för hur deras budget ska
    förvaltas och genomföras. Detta är rent sabotage och visar vilket Sverige
    vi fått efter 8 års borgerligt rövarstyre.

Den blåbruna röran framstår nu som den kvintett den är. Personligen
    tror jag att det här var allianzens payback till rasistpartiet sd som stödde
    alliansen i 9 av 10 politiska frågor under förra mandatperioden.

Vi har fått ett politiskt klimat som präglas av hat. Jag anser att detta hat
    har vuxit fram med sd:s inträde och deltagande i riksdagsarbetet.

sd har kastat in Sverige i kaos. Hoppas dom inte förväntar sig väljarnas
    belöning för det. Det kommer att bli precis tvärtom.

Alliansen fick sparken av väljarna. Nu hämnas dom! 1585ehd

Alliansen fick sparken av väljarna. Nu hämnas dom! N4h84n

Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Alliansen fick sparken av väljarna. Nu hämnas dom! Empty Sv: Alliansen fick sparken av väljarna. Nu hämnas dom!

Inlägg  Sniperace 2014-12-03, 20:49

ge ett enda skäl till att alliansen INTE skulle rösta på sitt eget förslag?
    Det vore en sensation och en jätteidiotisk grej som de skulle förlorat på.

SD däremot gjorde precis vad de skulle, de röstade så att den rödgröna röran försvinner. Här visades klart och tydligt hur svag denna regering var, och hade de inte fällt nu skulle de fällas ganska snabbt ändå.

Dennas största misstag var att sätta MP på ministerposter, det kommer de troligen INTE att göra om.

Nu väntar vi bara på valet, och var beredd på att SD kommer ha växt mycket när valet är över.

DU trodde INTE på nyval.... *asg*

vet du förresten vad färgläran säger om vad som sker när man blandar rött och grönt? det blir BRUNT, och de åsikter de visade nu var verkligen bruna, där de inte vill de demokrati, utan istället diktatur av en minoritet, men TJI fick de!
    Infra
    Infra

Alliansen fick sparken av väljarna. Nu hämnas dom! Empty Sv: Alliansen fick sparken av väljarna. Nu hämnas dom!

Inlägg  Infra 2014-12-03, 21:22

Tramadoltrollet skrev:ge ett enda skäl till att alliansen INTE skulle rösta på sitt eget förslag?
    1) De bryter av en lång tradition av samförstånd och samarbete i Sveriges politiska liv.
    2) De bryter det heliga löftet att hålla sd på armlängds avstånd och inte samarbeta med sd.
    3) De sätter krokben för en regering som de först har släppt fram till köttgrytorna. 4) De röstar
    för en budget som inte kan hanteras av andra än en allianz som vägrar att ange
    statsministerkandidat. 5) Dessutom prövar dom väljarnas tålamod. De har ju nyss röstat.
    Nu ställer sd till förtret för väljarna som känner sig hunsade av sd.

Tramadoltrollet skrev:Det vore en sensation och en jätteidiotisk grej som de skulle förlorat på.
    De har redan förlorat vaklet så det har är rent trots.

Tramadoltrollet skrev:SD däremot gjorde precis vad de skulle, de röstade så att den rödgröna röran försvinner
    Den "försvinner" inte. De utlyser nyval. Det är två olika saker.

Dennas största misstag var att sätta MP på ministerposter Det var välannonserat före valet. En regeringsbildare gör som han vill. Se
    när allianzen bildar regering. Då tar dom med även det 5:e högerpartiet, sd. Utan deras
    stöd kan allianzen inte bilda regering. Det blir en brunblå röra om det inte redan är det.

Tramadoltrollet skrev:Nu väntar vi bara på valet, och var beredd på att SD kommer ha växt
    Du tror att väljarna belönar dom som ställer till kaos i onödan och bara få
    utlopp för sitt hat. Det tror nog bara du.

Tramadoltrollet (i trumph) skrev:DU trodde INTE på nyval...
    .
    Jag underskattade sd:s hat. Jag underskattade allianzens ryggradslöshet. Det är sant.

Tramadoltrollet skrev: när man blandar rött och grönt? det blir BRUNT
    Jag hör att du aldrig läst färglära. Napolion hade röd väst för att mannarna inte skulle
    se när han blev sårad. Det skulle försvaga stridsmoralen. Hitler, å sin sida, hade bruna
    byxor. Det tycker jag du också ska skaffa.
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2014-12-03, 21:47

[quote="Islamistpedofilen"]
    Sniperace skrev:ge ett enda skäl till att alliansen INTE skulle rösta på sitt eget förslag?
    islamistpedofilen skrev:1) De bryter av en lång tradition av samförstånd och samarbete i Sveriges politiska liv.

Nej, de använder siug av demokratin och vad denna betyder, och det där med att bryta tradition och samförstånd var det SOSSARNA som gjorde när de bröt ut delar av alliansens budget.... som man bäddar får man ligga
    Islamistpedofilen skrev:2) De bryter det heliga löftet att hålla sd på armlängds avstånd och inte samarbeta med sd.
    samarbeta med SD för att de röstar på sitt eget förslag? :-)
    Islamistpedofilen skrev:3) De sätter krokben för en regering som de först har släppt fram till köttgrytorna. 4)
    Släppt fram, de rödgröna är motståndare, inte samarbetspartners, en regering utan styrka som tvingades förlita sig på SD, eller allianspartier *asg*
    Islamistpedofilen skrev:De röstar
    för en budget som inte kan hanteras av andra än en allianz som vägrar att ange
    statsministerkandidat.
    Varför skulle de, det är inte val ännu, ska Löfven vara Zozzarnaz statsministerkandidat vid extravalet? vågar de det, men en så kass ledartyp? :-)

Islamistpedofilen skrev:5) Dessutom prövar han väljarnas tålamod. De har ju nyss röstat.
    Nu ställer sd till förtret för väljarna som känner sig hunsade av sd.

Knappast, det välkomnas av en stor del av det svenska folket, men knappast av zozzarna och muppartiet
    Sniperace skrev:Det vore en sensation och en jätteidiotisk grej som de skulle förlorat på.
    Islamistpedofilen skrev:De har redan förlorat vaklet så det har är rent trots.
    med väldigt liten marginal, och de som sades vunnit var ju en minoritetsregering som nästan direkt föll *asg*

Sniperace skrev:SD däremot gjorde precis vad de skulle, de röstade så att den rödgröna röran försvinner
    Islamistpedofilen skrev:Den "försvinner" inte. De utlyser nyval. Det är två olika saker.
    Jo, deras makt är bruten, och tiden fram till nyvalet är bara en formsak, där de tvingas följa ALLIANSENS budget :-)

Sniperace skrev:Nu väntar vi bara på valet, och var beredd på att SD kommer ha växt
    Islamistpedofilen skrev:Du tror att väljarna belönar dom som ställer till kaos i onödan och bara få
    utlopp för sitt hat. Det tror nog bara du.

Nej, det tror de flesta av statsvetarna och även riksdagspartierna, det är nog bara du som tror motsatsen, detta har de hela tiden påpekat i olika debatter och i media.
    Sniperace skrev:DU trodde INTE på nyval...
    .
    Islamistpedofilen skrev:Jag underskattade sd:s hat. Jag underskattade allianzens ryggradslöshet. Det är sant.
    Så du trodde i din idioti att Alliansen inte skulle rösta på sitt eget förslag?
    hur naiv är du egentligen, det var det INGET av de andra partierna som ens hade en svag misstanke om.
    Nej, nu föll den bruna röran, och vi får ett extra val den 22 mars, och var så säker, SD kommer för ganska mycket högre siffror då...
    Men kanske gört det inte någon större nytta, de andra partierna kanske inte ens då börjar behandla SD som ett riksdagsparti och har de fortfarande makten att fälla ena sidan i olika val så gör det detta... :-)
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2014-12-03, 22:02

Jag undrar vad du, SDSnipern, har för underlag för att kalla mig "islamistpedofilen"
    (ett rätt klumpig skrivning egentligen)?

När jag tillvitar dej öknamnet Tramdoltrollet har jag ett ganska bra underlag för det:
    du erkänner nämligen utan omsvep att du knaprar det narkotikaklassade Tramadol. I
    alldeles för höga doser för övrigt.
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2014-12-03, 22:21

Islamistpedofilen skrev:

Jag undrar vad du, SDSnipern, har för underlag för att kalla mig "islamistpedofilen"
    (ett rätt klumpig skrivning egentligen)?

När jag tillvitar dej öknamnet Tramdoltrollet har jag ett ganska bra underlag för det:
    du erkänner nämligen utan omsvep att du knaprar det narkotikaklassade Tramadol. I
    alldeles för höga doser för övrigt.
    Så länge du kallar mig öknamn gör jag samma sak med dig, och du har tydligt visat ditt stöd för pedofilen MOHAMMED och fanatisk islam, så det blir då lika korrekt.

Hög dos tramadol? hälften av vad läkare rekommenderade, och det ändå av den svagaste tabletten.

Så då ser du alla mewd smärtor som använder sådant som narkomaner? du är ynklig som måste tillgripa sådant för att försöka förnedra de som inte tycker som du, men det är ju tecken på att du inte har något riktigt att komma med.

Lägger du av med detta så slipper du få ditt eget nick förändrat, märk väl att jag har ALDRIG gjort detta mot dig INNAN du gjort det mot mig, välj själv dumjävel.

Men nu såg vi även här att du intew klarar av att svara på ämnet.... *asg*
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Alliansen fick sparken av väljarna. Nu hämnas dom! Empty Knas

Inlägg  Secrist 2014-12-03, 22:42

Vi har fått ett politiskt klimat som präglas av hat. Jag anser att detta hat

Rätt ironiskt att komma från forumets största hatare. Allt ifrån judar till poliser ägnas samma glödande hat.
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2014-12-03, 23:09

Secrist skrev:Vi har fått ett politiskt klimat som präglas av hat. Jag anser att detta hat

Rätt ironiskt att komma från forumets största hatare. Allt ifrån judar till poliser ägnas samma glödande hat.

Ja, och hatet mot sd har också varit något man sett från både denne och från ett flertal av riksdagspartierna
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2014-12-03, 23:26

Secrist skrev:Vi har fått ett politiskt klimat som präglas av hat. Jag anser att detta hat

Sa forats i särklass värste somaliehatare. Very Happy
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2014-12-03, 23:28

Sniperace skrev:

Ja, och hatet mot sd har också varit något man sett från både denne och från ett flertal av riksdagspartierna
    Ja men inte begär du av mej att jag ska älska rasistiska fascistpartier, kan man hoppas.
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2014-12-03, 23:29

Infra skrev:
    Sniperace skrev:

Ja men inte begär du av mej att jag ska älska rasistiska fascistpartier, kan man hoppas.

>Nä du lever ju på hat och lögner, men sd är varken rasistiskt eller fascistiskt
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2014-12-03, 23:30

Tramadoltrollet. skrev:Så länge du kallar mig öknamn
    Öknamn?!? Det är mycket värre än så. Personer av din sort ska få
    emotta rena tillmäälen. Det är min åsikt.
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2014-12-03, 23:37

Islamistpedofilen skrev:
    Sniperace skrev:Så länge du kallar mig öknamn
    'ok, då ska du inte gnälla om samma sak görs mot dig Islamistpedofilen.

Jag ger dig möjligheten att lägga av med denna skit, men jag misstänker att du inte är man nog att klara detta :-)
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2014-12-03, 23:41

kolla på GP!!

http://live.gp.se/Event/Budgetdramatiken

där visas sympatierna hos blocken.
    De rödgröna 27% alliansen 36% SD 34% och övriga 3%

där ser det riktigt illa ut för zozzarna och mupparna, och riktigt bra för SD och Alliansen eller hur?
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2014-12-04, 01:19

Infra skrev:

Hatar man somalier för att man konstaterar att de har svårt att etablera sig i samhället och att många saknar utbildning? scratch
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2014-12-04, 01:19

Infra skrev:
    Sniperace skrev:

Så det finns inget mellanting mellan att älska och hata?
    DirtyDog
    DirtyDog

Antal inlägg : 5089

Inlägg  DirtyDog 2014-12-04, 01:50

Infra skrev:Borgerligheten gjorde sammantaget sitt sämsta val nånsin. Det var tydligt att allianzen fick sparken av väljarna.
    Sämsta val nånsin?
    Driver du med oss?   Laughing

Du har rätt i att alliansen fick sparken av väljarna.
    De rödgröna ökade med 1 promille och SD med 1200 promille jämfört med föregående val.  Jo, väljarna var ju rätt tydliga gällande vilken väg de ville gå, och inte var det åt vänster.

MEN, då alliansen vägrar diskutera med SD så blev det åt vänster ändå.  HELT emot folkviljan alltså!
    Infra skrev:Nu gör allianzen gemensam sak med kostymnazisterna i riksdán och går till attack mot Sveriges riksdag och regering.
    Hade du lyssnat på debatten så hade du hört att S-politikerna var helt förstående över att alliansen röstade på sitt EGET budgetförslag. Så har partier ALLTID gjort.  Kan du nämna NÅGOT tillfälle då ETT röd-grönt parti har röstat på oppositionens förslag i en viktig fråga?

Det som gjorde att minoriteten (de röd-gröna) inte fick igenom sin budget var MP's inblandning i budgeten. Hade S lagt en EGEN budget så kan SD möjligen har föredragit denna. Nu gjorde man inte det utan har själva valt att ha sin budget TILLSAMMANS med de gröna mupparna.  Alliansen hade sin budget klar redan INNAN de förlorade makten och röstade (som de hade lovat sina väljare) på denna budget.

Alliansen hade vunnit omröstning om V + SD hade röstat på egna budgetar men då V röstar på S+MP-budgeten så blir det SD som avgör.
    Är det då MÄRKLIGT att de (i likhet med V) röstar på den budget som de föredrar när det vet att deras egen inte kan vinna?
    Hur kan nån påstå att alliansen gör fel som röstar på sin egen budget?  Skall de rösta på motståndarnas budget som höjer skatter och förstör för näringslivet?
    Infra skrev:I skrivande stund tiger allianzmedlemmarna på samma sätt som teg i riksdan i dag. Gång på gång fick Batra frågan vilken statsministerkandidat borgarna lyfter fram. Inget svar.......
    Vad har frågan för relevans gällande budgeten?
    Rimligare var väl alliansens önskan om att få veta VILKA som skulle samregera med S och vilken politik de skulle föra innan valdagen?
    Infra skrev:Varför rösta fram en budget som ingen är beredd att ta ansvar för att genomföra. Att skylla på att "Löfven bestämmer" är stor ynkedom.
    INGEN?  Är du fullständigt blåst?
    Tror du att det är statsministrar som genomför politiska beslut?   Laughing
    Det är partierna som vid överläggningar beslutar om budgeten. Sen om den vinner så är det tjänstemännen som följer den. Statsministern har inte ett skit med detta att göra och fungerar bara som ett språkrör utåt.
    Infra skrev:Det är naturligtvis upp till allianzen att planera för hur deras budget ska förvaltas och genomföras. Detta är rent sabotage och visar vilket Sverige vi fått efter 8 års borgerligt rövarstyre.
    Hur fan tänkte du nu?  Javisst ja, tänkande är ju inte din starka sida.  Very Happy
    Infra skrev:Den blåbruna röran framstår nu som den kvintett den är. Personligen tror jag att det här var allianzens payback till rasistpartiet sd som stödde alliansen i 9 av 10 politiska frågor under förra mandatperioden.
    Stödde, du menar väl att de inte röstade på de röd-grönas motioner och DÄRMED fällde regeringen?
    Annars spelade det ju ingen roll huruvida de struntade i att rösta eller röstade på alliansens motioner?
    Hur kan alliansen ge SD "Payback" genom att göra MOTSATSEN till vad SD gjorde, nämligen rösta på sitt EGET förslag?
    Det som är MOT praxis är dock att rösta på ANDRAS förslag som SD i detta fall gjorde.
    Infra skrev:Vi har fått ett politiskt klimat som präglas av hat. Jag anser att detta hat har vuxit fram med sd:s inträde och deltagande i riksdagsarbetet.
    Eeeh, nej!
    Hatet mot alliansen har varit kompakt här och på andra ställen LÅNGT innan SD kom in i riksdagen. Du tillhör ju själv en av de värsta "hatarna" och det är därför vi helst angriper dig.  Wink
    Infra skrev:sd har kastat in Sverige i kaos. Hoppas dom inte förväntar sig väljarnas belöning för det. Det kommer att bli precis tvärtom.
    Nej, det är väljarna som placerat SD i riksdagen (vet att ni inom vänstern ogillar folkviljan) och det är även väljarna som givit SD makten att besluta vilken sida i riksdagen som skall vinna omröstningar. Det enda som är nytt är att det inte längre räcker med att de lägger ned sina röster eller röstar på sina egna förslag. De måste aktivt rösta för alliansens förslag för att de skall bli majoritetsbeslut.  Wink
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2014-12-04, 07:42

Sniperace skrev:
    Islamistpedofilen skrev:
    Sniperace skrev:Så länge du kallar mig öknamn
    'ok, då ska du inte gnälla om samma sak görs mot dig Islamistpedofilen.

Jag ger dig möjligheten att lägga av med denna skit, men jag misstänker att du inte är man nog att klara detta :-)

Det är inte samma sak. Dina påstående saknar grund, är illa underbyggda och lutar åt hittepåhållet. Mina påstäenden,  däremot, har sin förankring i en verklighet som - om den ges offentlighet - är mindre behagliga för dej.

Jag har redan förklarat var jag har hittat substans till mitt öknamn på dej.
    Jag frågar därför igen": vilka belägg har du för dina pedofilanklagelser?

Jag saknar helt denna böjelse samt är inte muslim utan kristen. Så varför
    "islamistpedofilen"? Låter en smula krystat tycker jag.

Jag skulle prata med mycket små bokstäver om pedofili´
    om jag var som du. Minns skylten som småbarnsföräldrar låtit sätta upp
    i hela Göinge med omnejd och som syftar på dej, varnar för dej.

Alliansen fick sparken av väljarna. Nu hämnas dom! 2rcbiaa

SDSniperns pedofili har också bäring i en homofil kontext vilket
    framgår av den här bilden på honom och några älsklingar på en
    pedofilresa. Här blev SDSnipern tagen på sängen.

Alliansen fick sparken av väljarna. Nu hämnas dom! Qzqjjs

Undra sedan på varför SDSniperns fru vill skiljas.

Så här skulle aldrig Mohammed ha burit sig åt mot sin kära Aisha.

Tramamdoltrollet skrev:Jag ger dig möjligheten att lägga av med denna skit

Efter 13 års fascistiskt trollande på nätet, i huvudsak då det
    gäller Palestina, ber Snipern om nåd.

Beviljas inte.

Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2014-12-04, 08:59

DD skrev:Nej, det är väljarna som placerat SD i riksdagen
    Ja. Men det var innan sd avslöjade sig som ett pajasparti.

DD skrev:Hatet mot alliansen har varit kompakt här
    Det var inte oförtjänt ska jag säga. Avvecklat försvar, ökad barnfattigdom, ökad
    ungdomsarbetslöshet, tidsgränser för sjukdomar och FAS 3 får tjäna som exempel på borgerligt
    vanstyre.

DD skrev:Stödde, du menar väl att de inte röstade på de röd-grönas motioner
    och DÄRMED fällde regeringen?
    Hela högerkvintetten tillhör nu samma blåbruna röra. En samling pajaser
    med Annie Lööv i spetsen. Ska bli intressant att se hur pass regeringsfäig hon är efter ett
    nyval. Kvintetten, hand i hand över ängarna. Ska också bli roligt att se hur väl Göran
    Hägglund trivs med sina nyfunna, bruna kompisar. Att Björklund trivs med sd har han redan
    visat.

DD skrev:Hur fan tänkte du nu?  Javisst ja, tänkande är ju inte din starka sida.
    Jag fattar att det fattas en hjärncell hos dej för att förstå. Men avslöja dej inte så tydligt.

DD skrev:Det är partierna som vid överläggningar beslutar om budgeten.
    Budgeten är redan beslutad och genom mygelpolitik antagen. Då det gäller implementerande av besluten spelar regeringen en central roll.

DD skrev:Vad har frågan för relevans gällande budgeten?
    En i högsta grad central relevans. Vi fick vänta tills sent i går kväll då en feg allians med skrämselhicka framträdde. Inga svar i alternativa regeringsfrågan då heller. Nyval skulle dom till varje pris ha i sin dreglande iver att skada regeringen och Sverige. Det var tydligt
    att dom inte har planerat nån fortsättning. Vilka hatiska jönsar.

DD skrev:
    Rimligare var väl alliansens önskan om att få veta VILKA som skulle samregera med S och vilken politik de skulle föra innan valdagen?
    Ja. Men varför får inte det folk som dom nu har tillfogat skada, reda på vilka dom själva tänker samregera med? SD? Dom har gjort sitt historiskt sämsta val som svensk borgerlighet nånsin gjort så dom väntas inte kunna regera av egen kraft.

DD skrev: Hade du lyssnat på debatten så hade du hört att S-politikerna var helt förstående över att alliansen röstade på sitt EGET budgetförslag. Så har partier ALLTID gjort.  Kan du nämna NÅGOT tillfälle då ETT röd-grönt parti har röstat på oppositionens förslag i en viktig fråga?

Det som gjorde att minoriteten (de röd-gröna) inte fick igenom sin budget var MP's inblandning i budgeten. Hade S lagt en EGEN budget så kan SD möjligen har föredragit denna. Nu gjorde man inte det utan har själva valt att ha sin budget TILLSAMMANS med de gröna mupparna.  Alliansen hade sin budget klar redan INNAN de förlorade makten och röstade (som de hade lovat sina väljare) på denna budget.

Alliansen hade vunnit omröstning om V + SD hade röstat på egna budgetar men då V röstar på S+MP-budgeten så blir det SD som avgör.
    Är det då MÄRKLIGT att de (i likhet med V) röstar på den budget som de föredrar när det vet att deras egen inte kan vinna?
    Hur kan nån påstå att alliansen gör fel som röstar på sin egen budget?  Skall de rösta på motståndarnas budget som höjer skatter och förstör för näringslivet?
    Nu gör allianzen gemensam sak med kostymnazisterna i riksdán och går till attack mot Sveriges riksdag och regering.

DD skrev:Hade du lyssnat på debatten så hade du hört att S-politikerna var helt förstående över att alliansen röstade på sitt EGET budgetförslag.
    Dom hjälpte kostymnazisterna att fälla en sosseregering. Där har du kontentan.

DD skrev:Sämsta val nånsin?
    Driver du med oss?
     Bläddra litet i de historiska rullorna och du ser att den samlade borgerligheten aldrig har fått så få röster tillsammans nån gång tidigare. Du säger själv att de fick sparken av väljarna. Det är bara förnamnet. Väljarna var spyfärdiga efter 8 år av vanstyre.

DD skrev:HELT emot folkviljan alltså!
    Vad bryr sej ett fascistparti som sd om folkviljan, tror du?
    Folkviljan sa till 87 % nej till rasistpartiet sd. Det är bara alliansen som killar sd under hakan.

Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2014-12-04, 09:37

Secrist skrev:
    Infra skrev:

Hatar man somalier för att man konstaterar att de har svårt att etablera sig i samhället och att många saknar utbildning? scratch
    Utan somalier skulle både bussarna och sjukhusstädningen stanna i Sverige.
    Därefter stannar resten också.

Och JA! Du hatar somalier.
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2014-12-04, 10:24

Infra skrev:
    Secrist skrev:
    Infra skrev:

Så 100% av städarna är somalier eller kör buss när 50% inte ens är läskunniga. Laughing
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2014-12-04, 11:46

Secrist skrev:
    Infra skrev:
    Secrist skrev:
    Infra skrev:

Så 100% av städarna är somalier eller kör buss när 50% inte ens är läskunniga. Laughing
    SDSecrist har givit somaliehatet ett ansikte.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2014-12-04, 11:51

Secrist skrev:
    Infra skrev:
    Secrist skrev:
    Infra skrev:

Analfabetism är inte på nåt sätt irreparabelt. Med god vilja som de flesta invandrare har,
    överträffar dom många gånger oss infödningar då det kommer till inlärning och att ta igen
    förlorad mark. Riktigt duktiga är dom och slitvargar i arbetslivet.

Hurra för invandrarna! Räddningen för Sverige! Och akta er för sd:s budskap. Det leder bara
    till degenerering och sluta med att de som föds blir bakom flötet. Se bara på tokhögerns
    inavlade följe. Hurra för alla invandrare i Sverige!
    Very Happy
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2014-12-04, 14:33

Infra skrev:
    Secrist skrev:
    Infra skrev:
    Secrist skrev:
    Infra skrev:

SDSecrist har givit somaliehatet ett ansikte.

Är Infra ett barn eller en jubelåsna......eller båda delarna samtidigt? Rolling Eyes
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2014-12-04, 14:37

Infra skrev:
    Secrist skrev:
    Infra skrev:
    Secrist skrev:
    Infra skrev:

Analfabetism är inte på nåt sätt irreparabelt. Med god vilja som de flesta invandrare har,
    överträffar dom många gånger oss infödningar då det kommer till inlärning och att ta igen
    förlorad mark. Riktigt duktiga är dom och slitvargar i arbetslivet.

Hurra för invandrarna! Räddningen för Sverige! Och akta er för sd:s budskap. Det leder bara
    till degenerering och sluta med att de som föds blir bakom flötet. Se bara på tokhögerns
    inavlade följe. Hurra för alla invandrare i Sverige!
    Very Happy

Är det dessa du hurrar för?

Under måndagsmorgonen hämtade polis in flera minderåriga pojkar misstänkta för en gruppvåldtäkt.

Pojkarna ska enligt uppgift till Expressen ha våldtagit en minderårig flicka - och filmat övergreppet.

– Det har inletts en förundersökning gällande grov våldtäkt mot barn. Det har även inletts en utredning enligt lagen om unga lagöverträdare. Mer kan jag inte säga, säger åklagaren Mikael Karlsson

http://www.expressen.se/nyheter/pojkar-misstankta-for-gangvaldtakt-pa-flicka/

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 01:35