Riksdag: Fp
Landsting: Fp
Kommun: S (tro det eller ej.)
Det intressanta är vad som skiljer vid midnatt och inte bland det tusental som deltar i opinionsundersökningarna.Infra skrev:
Det skillde 6 % mellan blocken förra veckan. I dag skiljer det 6 % mellan blocken.
så har jag o min fru röstatredalert skrev:Äh va fan
Riksdag: kd
Landsting: m
Kommun: vägvalet
Skulle "katastrofen" inträffa att rödgröna röran vinner så skyll inte på mig!
Sniperace skrev:så har jag o min fru röstatredalert skrev:Äh va fan
Vi röstade som onfra sagt att jag skulle
redalert skrev:Sniperace skrev:så har jag o min fru röstatredalert skrev:Äh va fan
Vi röstade som onfra sagt att jag skulle
Men då hade ju Infra rätt då? Det är nog första gången Infra har haft rätt i såfall!
Secrist skrev:Då ser det ut så här:
R.O.F.L skrev:Secrist skrev:Då ser det ut så här:
Riksdag: KD
Landsting: M
Kommun: S
Secrist skrev:R.O.F.L skrev:Secrist skrev:Då ser det ut så här:
Riksdag: KD
Landsting: M
Kommun: S
Inte så himla stor skillnad med andra ord.
SD i kommun, skojar du med oss?formsvackan skrev:Riksdag: FI
Landsting: Sjukvårdspartiet
Kommun: SD
Inte alls. Jag känner killen och han är helt OK samt den ende som kraftigt ifrågasätter kommunpolitikernas förmåga att berika sig själva.Sniperace skrev:SD i kommun, skojar du med oss?formsvackan skrev:Riksdag: FI
Ok, så det finns alltså bra sverigedemokrater?formsvackan skrev:Inte alls. Jag känner killen och han är helt OK samt den ende som kraftigt ifrågasätter kommunpolitikernas förmåga att berika sig själva.Sniperace skrev:SD i kommun, skojar du med oss?formsvackan skrev:Riksdag: FI
Vi har dessutom bara en enda Sverigedemokrat och honom måste vi vara rädd om
Ser så ut men något annat sätt att få bort SD från vågmästarrollen fanns inte.Sniperace skrev:Men jag tror att din riksdagsröst gick i slasken
Du har nog rätt i att många Moderater som är missnöjda med våra ökande förortsghetton stödröstat på SD för att skicka en signal till Fredrik när han ber dem öppna sina hjärtan trots att de flesta upplever det som att det är deras plånböcker som måste öppnas.formsvackan skrev:Ser så ut men något annat sätt att få bort SD från vågmästarrollen fanns inte.Sniperace skrev:Men jag tror att din riksdagsröst gick i slasken
Vi kan dock se var alla desillusionerade moderater tar vägen, hem till SD
DirtyDog skrev:Att Fredrik nu meddelar att han avgår som partiledare gör det ännu troligare att M väljer att inte ingå i något samarbete de närmaste 4 åren.
Jag tycker att hans fd fru borde ta över rodret. Då blir det fler kvinnor i partiet kanske.
Du har nog rätt. men hon é inte lika snygg!R.O.F.L skrev:DirtyDog skrev:Att Fredrik nu meddelar att han avgår som partiledare gör det ännu troligare att M väljer att inte ingå i något samarbete de närmaste 4 åren.
Jag tycker att hans fd fru borde ta över rodret. Då blir det fler kvinnor i partiet kanske.
Tror du är inne på rätt spår. Dock borde Batra ligga bättre till.
Dock något bättre än -9,8%DirtyDog skrev:S, MP och V har just nu 0,1% fler röster än förra valet. Inte någon övertygande siffra direkt.
DirtyDog skrev:Du har nog rätt. men hon é inte lika snygg!R.O.F.L skrev:DirtyDog skrev:Att Fredrik nu meddelar att han avgår som partiledare gör det ännu troligare att M väljer att inte ingå i något samarbete de närmaste 4 åren.
Tror du är inne på rätt spår. Dock borde Batra ligga bättre till.
Om övriga partier samverkar för att ignorera problemet med integrationen så kommer SD att fortsätta öka till nästa val.
S, MP och V har just nu 0,1% fler röster än förra valet. Inte någon övertygande siffra direkt.
Men är det verkligen en VINST för vänstern när alliansväljare går till SD?formsvackan skrev:Dock något bättre än -9,8%DirtyDog skrev:S, MP och V har just nu 0,1% fler röster än förra valet. Inte någon övertygande siffra direkt.