Varför finns inget intresse för Sveriges obstruerande i Datalagringsfrågan
gentemot EU?
. Likadant massavlyssningsfrågan borde ju stå högt upp på
valagendan om allt vore normalt. Är inte allt normalt?
ja inte ska man rösta på sossaena om man vill slippa detta, och man känner ju till kommunusmwns fäblesse för övervakning om DE har makten så även nej till V.Infra skrev:
gentemot EU?
Sniperace skrev:ja inte ska man rösta på sossaena om man vill slippa detta, och man känner ju till kommunusmwns fäblesse för övervakning om DE har makten så även nej till V.Infra skrev:
gentemot EU?
Och idioterna i mp vill jag inte ha i regeringsställning.
De enda är pp men det är ju den enda frågan där resten vete fan om man stöder så jag röstar spm du övertalade mig att göra SD i riksdag och kommun o kanske skånepartiwt i landstingsvalet, tänk om skåneland kunde lämna sverug för att bli eget land.
"In 2012, more than twice as many Swedes were hit by lightning as were indicted for sharing culture."ericTheDog skrev:Det finns så gott som alltid både orsak och verkan.
Reinfeldt pekar på behovet av en ny terrorlag. "Svenska" medborgare åker utomlands och krigar. Vi hade ett försök till avrättning av hundratals civila i Stockholm för några år sedan. Hotbilden mot Sverige har varit förhöjd under lång tid.
Det vore verkligen på sin plats att man slutar ge sig på fildelare och fokuserar på allvarliga hot mot vårt öppna samhälle istället.