Folkpartiets kandidater ska man undvika att röstan in i EU-kretsen
eftersom de är så blåöögt okritiska mot allt som heter EU. Fp var en av
de flitisgaste tillskyndarna, inte bara till Euron utan till allt som luktar
överstatlighet och federalism.
Cecilia Wikström vill jag utesluta från min kritik, inte för att hon har
så bra idéer utan för att hon verkar ärlig i sitt uppsåt om än borgerlig
och litet bakom som alla folkpartister.
Marit Paulson däremot är en gammal ringräv i EU-sammanhang redan
långt innan EU börjat formerat sig. Låt dig inte förledas av den nötta bilden
av den rekorderliga gumman med gummistövlarna djupt nedkörda
i den svenska myllan och med enkla åsikter till och med allmogen borde
fatta. Bilden är falsk.
Tänk vad grisarna skulle bli glada om vi bara röstade in Marit i EU-parlamentet,
hette det då vi gick in i Euländet. I dag då Marit haft 19 år på sig att glädja EU:s
grisar mår EU-grisarna sämre än nånsin. Så dåligt mår dom av långväga transporter
där man får räkna grisliken vid ankomstorten, överanvändning av antibiotika i
grishållningen så att konsumenter i EU dör av det. Ja så dåligt mår grisarna tack vare
Marit Paulsson att svenska livsmedelskedjor nu sorterar ut dansk griskött ur sina
köttdiskar.
Under Eorokampanjen stod Marit och ljög tillsammans med de andra ja-sägarna.
Detta skedde öppet så det vet alla. Hur många vet däremot att Marit Paulsson sprang
SAF:s ärenden (Svenskt Näringsliv) från vilka hon i lönndom lyfte 60 000 i månade för sina
ovärderliga tjänster för ja-sidan. Tji fick dom i a f. Lägg ej din röst på denna falska kärring.
Låt oss ta en till på Folkpartikandidat, den evige ja-sägaren Jasenko Selimovic.
Jag arbetade upp en häftig ilska när jag såg hans falska valaffisch på tuben i dag
när jag åkte hem. Det stod:
"INGA FLER KRIG - DÄRFÖR EUROPA". Det var detta förljugna kväde som beseglade
Anna Linds öde. Vem borde veta bättre än Jasenko som själv är uppväxt i Jugoslavien
att det inte har fallit så mycket bomber i Europa sedan WW2 som det föll över
Balkanstaterna - speciellt då över Belgrad under åren för Balkankriget. Detta
krig utlöstes av EU:s kapitalistiska behov av att utplåna den sista kommuniststaten
på europeisk botten.
Av denna anledning underblåste man frihetssträvanden i både Kroatien och Bosnien.
Senare även i Kossovo som blev nån slags halvmesyr utan kontroll av sitt eget
territorium. Milosovitj och det övriga serbiska gänget fick skulden men sanningen
var att EU genom ränker och svek utlöste, underblåste och avslutade sitt våta jobb.
"INGA FLER KRIG - DÄRFÖR EUROPA" fick mej som sagt att se rött. Kandidaterna
lånar ut sina namn till vad skit som helst, bara dom kommer ner till Bryssel och får
frottera sig med det övriga EUfrälset och tjäna storkovan. Var säker på att de inte
bryr sig ett skit om oss som dom begär förtroende hos.
Vi är bara röstboskap.
eftersom de är så blåöögt okritiska mot allt som heter EU. Fp var en av
de flitisgaste tillskyndarna, inte bara till Euron utan till allt som luktar
överstatlighet och federalism.
Cecilia Wikström vill jag utesluta från min kritik, inte för att hon har
så bra idéer utan för att hon verkar ärlig i sitt uppsåt om än borgerlig
och litet bakom som alla folkpartister.
Marit Paulson däremot är en gammal ringräv i EU-sammanhang redan
långt innan EU börjat formerat sig. Låt dig inte förledas av den nötta bilden
av den rekorderliga gumman med gummistövlarna djupt nedkörda
i den svenska myllan och med enkla åsikter till och med allmogen borde
fatta. Bilden är falsk.
Tänk vad grisarna skulle bli glada om vi bara röstade in Marit i EU-parlamentet,
hette det då vi gick in i Euländet. I dag då Marit haft 19 år på sig att glädja EU:s
grisar mår EU-grisarna sämre än nånsin. Så dåligt mår dom av långväga transporter
där man får räkna grisliken vid ankomstorten, överanvändning av antibiotika i
grishållningen så att konsumenter i EU dör av det. Ja så dåligt mår grisarna tack vare
Marit Paulsson att svenska livsmedelskedjor nu sorterar ut dansk griskött ur sina
köttdiskar.
Under Eorokampanjen stod Marit och ljög tillsammans med de andra ja-sägarna.
Detta skedde öppet så det vet alla. Hur många vet däremot att Marit Paulsson sprang
SAF:s ärenden (Svenskt Näringsliv) från vilka hon i lönndom lyfte 60 000 i månade för sina
ovärderliga tjänster för ja-sidan. Tji fick dom i a f. Lägg ej din röst på denna falska kärring.
Låt oss ta en till på Folkpartikandidat, den evige ja-sägaren Jasenko Selimovic.
Jag arbetade upp en häftig ilska när jag såg hans falska valaffisch på tuben i dag
när jag åkte hem. Det stod:
"INGA FLER KRIG - DÄRFÖR EUROPA". Det var detta förljugna kväde som beseglade
Anna Linds öde. Vem borde veta bättre än Jasenko som själv är uppväxt i Jugoslavien
att det inte har fallit så mycket bomber i Europa sedan WW2 som det föll över
Balkanstaterna - speciellt då över Belgrad under åren för Balkankriget. Detta
krig utlöstes av EU:s kapitalistiska behov av att utplåna den sista kommuniststaten
på europeisk botten.
Av denna anledning underblåste man frihetssträvanden i både Kroatien och Bosnien.
Senare även i Kossovo som blev nån slags halvmesyr utan kontroll av sitt eget
territorium. Milosovitj och det övriga serbiska gänget fick skulden men sanningen
var att EU genom ränker och svek utlöste, underblåste och avslutade sitt våta jobb.
"INGA FLER KRIG - DÄRFÖR EUROPA" fick mej som sagt att se rött. Kandidaterna
lånar ut sina namn till vad skit som helst, bara dom kommer ner till Bryssel och får
frottera sig med det övriga EUfrälset och tjäna storkovan. Var säker på att de inte
bryr sig ett skit om oss som dom begär förtroende hos.
Vi är bara röstboskap.