Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+7
Secrist
Infra
redalert
formsvackan
RedMentalCase
DirtyDog
ericTheDog
11 posters

Tiggeri-debatten

ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Tiggeri-debatten - Sida 5 Empty Sv: Tiggeri-debatten

Inlägg  ericTheDog 2014-09-03, 22:15

lazy skrev:
    Sniperace skrev:
    springflicka skrev:Är det inte så att tiggeriet hos romerna drivs av organiserade brottslingar?
    enligt uppgifter JA.

Vi har en som sitter utanför affären i byn, jag erbjöd denne 300:- för att gräva lite i vår trädgård, men det ville han inte, inte ens fastän jag skulle bjudit på MAT

En vän till mig bjöd på både kaffe, frukt och smörgåsar men se det passade inte damen ifråga, förbannad var bara förnamnet.   Smile 

En konspirationsteori jag roat mig med: Tiggarna är betalda av vänsterns valpropaganda. Det lilla de tigger ihop får de såklart behålla. Om denna teori stämmer så försvinner de ganska snabbt efter valet.

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 02:13