DirtyDog 2014-03-07, 10:34
Dao skrev: DirtyDog skrev:
Du menar väl "desinformation"?
Hur kan man bli så jävla blåögd som dig? Har du aldrig hört talas om källkritik?
På din sida så påstås det att fotomodellen sköts av demonstranterna eftersom hon var skjuten i bakhuvudet?
Vilken sida av huvudet tror du att man har vänd mot de som skjuter mot en?
Tja, det framgick väl tydligt av filmen jag postade här ovan där man ser hur en student blir skjuten BAKIFRÅN.
Här finns en hel drös med filmer på ett NEUTRALT forum som detta.
www.democraticunderground.comJag frågar mig, som personerna i tråden var alla filmer som visar hur oppositionen skjuter och dödar folk finns?
Här ser vi bevis på hur man urskiljningslöst skjuter på folk. Fast du förnekar kanske att filmerna är äkta Dao?
Nå, hur ligger det till egentligen Dao?
Övriga bör
verkligen kika på filmerna på länken och även läsa kommentarerna till filmerna.
Som vanligt kommer Dao inte våga kika på någon av filmerna eller ens läsa någon av kommentarerna. Det skulle ju innebära att han är öppen för information från fler källor än sina egna, och det är normalt uteslutet för honom. Vi däremot kikar på och kommenterar det mesta trams som han postar.
För mig är demokrati det absolut viktigaste!
Ja, oppositionen har sannerligen den överväldigande kontrollen på vilken information ni vill se!
Vill ni ha regimskifte i landet, får ni se till att vinna ett demokratiskt val!
Och nej - inget tyder på att regeringen medvetet godtyckligt södar folk. Däremot finns det gott om uppgifter att er opposition faktiskt gör detta. Att tillskriva alla dåd som "regeringens", fungerar liksom inte.
Kikade du överhuvudtaget på NÅGON av filmerna?
Jag skrev inte att man "godtyckligt södar (eller dödar) folk" så varför antyder du det och sen påstår du dessutom att oppositionen gör detta (givetvis utan bevis). Jag tillskrev heller inte alla dåd som "regeringens" så vad grundar du egentligen dina inlägg på? Är det inte EXTRA märkligt när någon som ständigt påstår att vi tillskriver DIG åsikter så jävla tydligt försöker förvanska vad vi andra skriver?
Dao skrev:Lite djävla kunskap om källkritik får du väl ändå ha!!!
Påstår han som sprider UPPENBARA lögner från en kommunistsida där man påstår att studenter klär sig i röda kläder och går ut och rånar folk? Dina historier från "folket" är så jävla patetiska att man bara kan skratta åt dem.
En ifrågasatte dessutom varför folk låste in sig i sina bostadsområden då INGEN angriper dem. Mina filmer visar ju på motsatsen. Vi ser hur de bryter igenom grindar, tar sig in och vandaliserar.
Skillnaden mellan mig och dig är att jag visar en massa filmer som inte GÅR att ifrågasätta. Man ser t.ex. TYDLIGT hur flera poliser misshandlar två män och flera gånger sparkar och t.o.m. HOPPAR på en av dem för att sen lungt åka därifrån som om inget hade hänt och lämna killen medvetslös. Alltså hade han inte begått något brott, då hade han ju blivit arresterad.
Det har nu visat sig att jag fick helt rätt när jag i mitt förra inlägg skrev:
"Som vanligt kommer Dao inte våga kika på någon av filmerna eller ens läsa någon av kommentarerna. Det skulle ju innebära att han är öppen för information från fler källor än sina egna, och det är normalt uteslutet för honom."Har du överhuvudtaget kikat på NÅGON av filmerna som presenterades här:
http://www.democraticunderground.com/110825604Det är ju inte så att "DU" är en högerorienterad webbsida utan där förekommer åsikter från ALLA sidor.
Dao skrev:Även i fallet Krim, så har det visat sig att kriget förs propagandamässigt. Varför kan ni inte se detta? Är ert ideologiska hat så stort?
Propagandamässigt?
Vad fan yrar du om nu? Har någon påstått nåt annat än att ryssland har indoktrinerat hela östra Ukraina och Krim om att de ryssar som bor där lever farligt och förmodligen kommer att bli uppätna av gangsters och nazister från västra Ukraina?
Du är inte ensam om att påstå att propaganda driver konflikten i Ukraina. Läs t.ex detta inlägg:
http://www.dn.se/kultur-noje/kulturdebatt/nar-propagandans-dimridaer-banade-vag-for-kriget/