Sniperace 2014-01-02, 23:21
Dao skrev: Sniperace skrev: Secrist skrev: Dao skrev: Secrist skrev: Dao skrev: Secrist skrev: Dao skrev: Secrist skrev: Dao skrev: Secrist skrev: Dao skrev: Secrist skrev:När kom du till slutsatsen att det var någon av dessa länder som bar skulden för något?
I de trådar där det var aktuellt!
När kritiserade du USA sist?
Du kanske kan ge något exempel på någon oroshärd i världen där någon annan än USA och Israel är skyldig?
Något exempel?
När kritiserade du USA sist?
Du har alltså inga exempel? Så alla oroshärdar i hela världen är USA:s fel eller hur ska jag tolka det?
Du tolkar givetvis efter dina egna fantasier!
Som vanligt!
När kritiserade du USA sist???
Vilka är inte USA:s fel då?
Det vet jag inte!
Att du inte vet kan väl kanske bero på att du aldrig funderar närmare på konflikternas orsaker utan är i varje läge övertygad om att USA är skurken i dramat.
För att de inte stödjer Israel tillräckligt.
Jag kritiserar dem för att de inte sätter mer press på Hamaz o co at ändra sina stadgar och avsluta alla attacker för att sedan kunna komma till fredsförhandlingar som kan leda någonstans, men här vet vi ju att DU anser att de ska ha dessa kvar som en förhandlingsfråga som de måste få stora eftergifter för at stryka, och inte stryka den just för att det ska kunna bli meningsfulla förhandlingar
Därmed har du dömt ut hela fredsprocessen! Att inte acceptera fred för att det finns ett motstånd mot kriget, visar hur sjuk du är, Sniper!
Nej, den som stoppar den är DU som står för att det som är ivägen för fred ska vara kvar, detta är inte en förhandlingsfråga, det är en fråga som förhindrar verkliga förhandlingar, vilket du klart visar att du stöder, säg mig är det inte så att du i verkligfheten stöder dessa punkter, och absolut inbte vill se en fred med israel som fortsatt stat?
Jaq, du har ju klart deklarerat att du vill se Israel försvinna för en stat där islam har makten