Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+5
Thetaxpayer
Infra
RedCloud
Sniperace
Dao
9 posters

    Angreppet i Skåne!!

    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Angreppet i Skåne!! - Sida 2 Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  Thetaxpayer 2013-12-19, 01:48

    Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:Nej jag friar ingen. Dock så är man ju oskyldig tills man är bevisad skyldig. Anser du inte att det gäller folk från SD?

    Vad för brott har man gjort genom att rista sig själv på pannan? "Vållande till egen skada"? Very Happy

    Klart det inte går att fälla honom, då han inte begått något brottsligt. RC tog upp exemplet för att visa vad SD:are kan göra för att få publicitet och få mer martyrskap - inte att visa att någon gjort nå¨got brott!

    RC är en idiot, och du med. Om det nu är så att någon faktiskt har gjort det. Ser du det fortfarande som något de gör för att få publicitet? Det är alltså enligt er helt ok att spekulera om vad fan som helst bara för att smutskasta någon. Vad är då skillnaden på er och en rasist?

    Ah... Så du inser nu att det inte handlade om en juridisk fråga!?

    Bra!

    Det går framåt! Smile

    Det är ingen spekulation. SD:are HAR gjort sådant, och de enda som "vinner" här är SD. Men fortfarande vet vi ingenting om dådet. Det kan ju vara så att det är frun i familjen som har ett jobb som gjort att någon blivit sur på henne.

    Är detta en anklagelse eller inte?

    Fram med bevisen då eller håll för bövelen tyst. sabla idiot.



    Ingen behöver smutskasta en SD:are - det klarar de själva bra nog! Smile


    Ändå så gör media och Pktomtarna sitt bästa dagarna i ända.  Cool 

    Ja, DU ser nog ingen skillnad på oss och en rasist, det är nog säkert i alla fall! Very Happy


    Nej för skillnaden är ju hårfin. Bara det att ni väljer vilka det är ok att hata.

    Men det är mer på grund av att du är en idiot! Wink



    Knappast.
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Angreppet i Skåne!! - Sida 2 Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  Dao 2013-12-19, 02:52

    Thetaxpayer skrev:...

    Granskning är INTE att smutskasta! Lär dig skillnaden!

    Jag har inte valt vilka det är OK att hata! Jag har aldrig uttryckt hat mot NÅGON eller NÅGOT!

    Så, jo - du är bra korkad här, faktiskt...
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Angreppet i Skåne!! - Sida 2 Empty Knas

    Inlägg  Secrist 2013-12-19, 09:02

    Som vanligt så finns det en undermening bland vänstern om att SD egentligen tycker det är bra att bli trakasserade, hotade och misshandlade eftersom de då blir martyrer.
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Angreppet i Skåne!! - Sida 2 Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  Dao 2013-12-19, 10:41

    Secrist skrev:Som vanligt så finns det en undermening bland vänstern om att SD egentligen tycker det är bra att bli trakasserade, hotade och misshandlade eftersom de då blir martyrer.

    Hos VÄNSTERN???

    Är inte det ganska uppenbart för ALLA?
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Angreppet i Skåne!! - Sida 2 Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  DirtyDog 2013-12-19, 10:43

    Dao skrev:Jo, det har betydelse, för det förstör för oss andra som vill stoppa SD med demokratiska metoder och sakargument! Med sådana här åtgärder, kan de bli än mer "martyrer", vilket gynnar dem ypperligt.

    Nej, sådana här metoder gynnar absolut inte vänstern heller!
    Äntligen så inser du detta trots att du annars hyllar AFA's handlingar trots att idioter som dessa får vanliga Svensson att sympatisera med nazister och liknande?

    Svensson anser troligen att de som bär sig odemokratiskt åt (t.ex. förhindrar vissa från att sprida sitt budskap, även om det är rasistiskt) är att förakta och varje gång vänster stör t.ex SD's demonstrationer så ökar stödet för SD hos allmänheten.
    Bemöter man rasism, okunnighet och annat med argument så kan man vinna majoritetens stöd. Bemöter man det med talkörer, stenar och ruttna tomater så förlorar man allmänhetens stöd.
    Om man inte låter idioter komma till tals så gynnar man dem betydligt mer än om man låter dem missgynna sig själva med sina unkna åsikter.

    Vänstertomtarna tror alltså inte att Svenssons är tillräckligt smarta för att själva lyckas avgöra vad som är rätt och fel och agerar därför (som de själva tror) i avsikt att skydda deras intressen.

    I en diskussion så skall ALLA åsikter vara tillåtna och hur fan bemöter man argument som man inte tillåter framföras?

    Nej, varken vänster eller extremhöger är speciellt demokratiska vilket förvisso ligger i nivå med deras intellekt.
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Angreppet i Skåne!! - Sida 2 Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  Dao 2013-12-19, 10:51

    DirtyDog skrev:
    Dao skrev:Jo, det har betydelse, för det förstör för oss andra som vill stoppa SD med demokratiska metoder och sakargument! Med sådana här åtgärder, kan de bli än mer "martyrer", vilket gynnar dem ypperligt.

    Nej, sådana här metoder gynnar absolut inte vänstern heller!
    Äntligen så inser du detta trots att du annars hyllar AFA's handlingar trots att idioter som dessa får vanliga Svensson att sympatisera med nazister och liknande?

    Svensson anser troligen att de som bär sig odemokratiskt åt (t.ex. förhindrar vissa från att sprida sitt budskap, även om det är rasistiskt) är att förakta och varje gång vänster stör t.ex SD's demonstrationer så ökar stödet för SD hos allmänheten.
    Bemöter man rasism, okunnighet och annat med argument så kan man vinna majoritetens stöd. Bemöter man det med talkörer, stenar och ruttna tomater så förlorar man allmänhetens stöd.
    Om man inte låter idioter komma till tals så gynnar man dem betydligt mer än om man låter dem missgynna sig själva med sina unkna åsikter.

    Vänstertomtarna tror alltså inte att Svenssons är tillräckligt smarta för att själva lyckas avgöra vad som är rätt och fel och agerar därför (som de själva tror) i avsikt att skydda deras intressen.

    I en diskussion så skall ALLA åsikter vara tillåtna och hur fan bemöter man argument som man inte tillåter framföras?

    Nej, varken vänster eller extremhöger är speciellt demokratiska vilket förvisso ligger i nivå med deras intellekt.

    Börjar bli lite tröttsamt med eran debattmetod att tillskriva mig åsikter jag inte har, och sedan utifrån detta sätta er själva på nån jävla piedestal. Några jävla översittarfasoner!!!

    Jag har i praktiken varit övertydlig i alla trådar där afa tagits upp, att jag OGILLAR deras metoder!!!

    *Ändå kommer du nu med översittarfasoner och hävdar något HELT ANNAT om vad jag "egentligen" tycker, och är dessutom extremt nedvärderande för att jag "tycker på det sättet", som jag nu inte gör.

    I vanlig ordning tröttnade jag att ens läsa vad du skriver, när du inleder dina jättelånga inlägg på just det sättet.

    Du borde ta en rejäl funderare på hur fan du beter dig, människa!!!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Angreppet i Skåne!! - Sida 2 Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  Sniperace 2013-12-19, 11:12

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:...

    Är det NÅGOT jag skrivit i TS du inte håller med om, Sniper?

    Tycker du att det är några jävla idioter som angripit SD-politikerns familj i Skåne?

    Ja eller nej!

    Tycker du agerandet gynnar SD?

    Ja eller nej!

    ja, jag tycker de är idioter som angrep hans familj, MEN jag anser också att de var idioter för att de angrep HONOM, vilket du ju utesluter med din skrivning.

    Och säkert gynnar det SD, men det bryr sig dessa inte om, de ville tysta en som inte var på deras sida, det räcker för dem, men har den delen någon speciell betydelse i detta?

    Men vi har ju kanske det också, tror du det gynnar vänstern med sådant pack?
    tycker du researchgruppens medelmmar är representabla för vänstern, en grupp grovt kriminella personer med förakt för andras liv och en förkärlek för våld, ellerf är det här som med Che att ändamålet helgar medlen och därför ser du upp till dem?

    I min värld ingår männen i familjen! Att jag just skrev "familjen" är dock att jag tycker det är snäppet värre att gå på andra personer, för denne persons idiotåsikter (om det nu var orsaken till det eventuella dådet).

    Ja, SD bryr sig givetvis inte!!! ("Fniss, Fniss") Very Happy

    Jo, det har betydelse, för det förstör för oss andra som vill stoppa SD med demokratiska metoder och sakargument! Med sådana här åtgärder, kan de bli än mer "martyrer", vilket gynnar dem ypperligt.

    Nej, sådana här metoder gynnar absolut inte vänstern heller!


    så om du tillsammans med din familj blir misshandlade och jag skriver att jag beklagar att din familj blev misshandlad så undantar jag inte dig?

    hade jag menat dig också skulle jag skrivit att jag beklagar att du och din familj utsattes för detta.

    så nej, skriver man su du gjorde uteslöt du honom, eller har du så dåliga kunskaper i språket Daoren?

    Och du ska vara lärare......

    Jag tror du får försöka uttrycka dig bättre såmatt det du vill säga verkligen framkommer, och inte köra din luddiga stil...

    men då är det alltså så att du "råkade" utrycka dig fel, och i verkligheten menade att du tycker det var fel att attackera MANNEN OCH HANS familj, och inte bara att du beklagade att de attackerade HANS FAMILJ, mellan dessa två meningar är det en enorm skillnad eller hur?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Angreppet i Skåne!! - Sida 2 Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  Dao 2013-12-19, 11:18

    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:...

    Är det NÅGOT jag skrivit i TS du inte håller med om, Sniper?

    Tycker du att det är några jävla idioter som angripit SD-politikerns familj i Skåne?

    Ja eller nej!

    Tycker du agerandet gynnar SD?

    Ja eller nej!

    ja, jag tycker de är idioter som angrep hans familj, MEN jag anser också att de var idioter för att de angrep HONOM, vilket du ju utesluter med din skrivning.

    Och säkert gynnar det SD, men det bryr sig dessa inte om, de ville tysta en som inte var på deras sida, det räcker för dem, men har den delen någon speciell betydelse i detta?

    Men vi har ju kanske det också, tror du det gynnar vänstern med sådant pack?
    tycker du researchgruppens medelmmar är representabla för vänstern, en grupp grovt kriminella personer med förakt för andras liv och en förkärlek för våld, ellerf är det här som med Che att ändamålet helgar medlen och därför ser du upp till dem?

    I min värld ingår männen i familjen! Att jag just skrev "familjen" är dock att jag tycker det är snäppet värre att gå på andra personer, för denne persons idiotåsikter (om det nu var orsaken till det eventuella dådet).

    Ja, SD bryr sig givetvis inte!!! ("Fniss, Fniss") Very Happy

    Jo, det har betydelse, för det förstör för oss andra som vill stoppa SD med demokratiska metoder och sakargument! Med sådana här åtgärder, kan de bli än mer "martyrer", vilket gynnar dem ypperligt.

    Nej, sådana här metoder gynnar absolut inte vänstern heller!


    så om du tillsammans med din familj blir misshandlade och jag skriver att jag beklagar att din familj blev misshandlad så undantar jag inte dig?

    hade jag menat dig också skulle jag skrivit att jag beklagar att du och din familj utsattes för detta.

    så nej, skriver man su du gjorde uteslöt du honom, eller har du så dåliga kunskaper i språket Daoren?

    Och du ska vara lärare......

    Jag tror du får försöka uttrycka dig bättre såmatt det du vill säga verkligen framkommer, och inte köra din luddiga stil...

    men då är det alltså så att du "råkade" utrycka dig fel, och i verkligheten menade att du tycker det var fel att attackera MANNEN OCH HANS familj, och inte bara att du beklagade att de attackerade HANS FAMILJ, mellan dessa två meningar är det en enorm skillnad eller hur?

    Du uttalar dig om saker du inte vet, om du nu inte själv är inblandad i dådet på något stt och vet mer än polisen...

    I övrigt räcker det med att säga emot dig, så är man "luddig"!

    Jaga gärna väderkvarnar om du vill, men blanda då inte in MIG i detta!!!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Angreppet i Skåne!! - Sida 2 Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  Sniperace 2013-12-19, 11:22

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:...

    Är det NÅGOT jag skrivit i TS du inte håller med om, Sniper?

    Tycker du att det är några jävla idioter som angripit SD-politikerns familj i Skåne?

    Ja eller nej!

    Tycker du agerandet gynnar SD?

    Ja eller nej!

    ja, jag tycker de är idioter som angrep hans familj, MEN jag anser också att de var idioter för att de angrep HONOM, vilket du ju utesluter med din skrivning.

    Och säkert gynnar det SD, men det bryr sig dessa inte om, de ville tysta en som inte var på deras sida, det räcker för dem, men har den delen någon speciell betydelse i detta?

    Men vi har ju kanske det också, tror du det gynnar vänstern med sådant pack?
    tycker du researchgruppens medelmmar är representabla för vänstern, en grupp grovt kriminella personer med förakt för andras liv och en förkärlek för våld, ellerf är det här som med Che att ändamålet helgar medlen och därför ser du upp till dem?

    I min värld ingår männen i familjen! Att jag just skrev "familjen" är dock att jag tycker det är snäppet värre att gå på andra personer, för denne persons idiotåsikter (om det nu var orsaken till det eventuella dådet).

    Ja, SD bryr sig givetvis inte!!! ("Fniss, Fniss") Very Happy

    Jo, det har betydelse, för det förstör för oss andra som vill stoppa SD med demokratiska metoder och sakargument! Med sådana här åtgärder, kan de bli än mer "martyrer", vilket gynnar dem ypperligt.

    Nej, sådana här metoder gynnar absolut inte vänstern heller!


    så om du tillsammans med din familj blir misshandlade och jag skriver att jag beklagar att din familj blev misshandlad så undantar jag inte dig?

    hade jag menat dig också skulle jag skrivit att jag beklagar att du och din familj utsattes för detta.

    så nej, skriver man su du gjorde uteslöt du honom, eller har du så dåliga kunskaper i språket Daoren?

    Och du ska vara lärare......

    Jag tror du får försöka uttrycka dig bättre såmatt det du vill säga verkligen framkommer, och inte köra din luddiga stil...

    men då är det alltså så att du "råkade" utrycka dig fel, och i verkligheten menade att du tycker det var fel att attackera MANNEN OCH HANS familj, och inte bara att du beklagade att de attackerade HANS FAMILJ, mellan dessa två meningar är det en enorm skillnad eller hur?

    Du uttalar dig om saker du inte vet, om du nu inte själv är inblandad i dådet på något stt och vet mer än polisen...

    I övrigt räcker det med att säga emot dig, så är man "luddig"!

    Jaga gärna väderkvarnar om du vill, men blanda då inte in MIG i detta!!!

    nu fantisera du igen och börjar fgörsöka blanda bort korten.

    NÅ menade du MANNEN OCH HANS FAMILJ, eller menade du som du skrev MANNENS FAMILJ, vilket språkligt sett utesluter mannen
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Angreppet i Skåne!! - Sida 2 Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  Thetaxpayer 2013-12-19, 13:32

    Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:...

    Granskning är INTE att smutskasta! Lär dig skillnaden!

    Jag kan se skillnaden . Du kan inte det.


    Jag har inte valt vilka det är OK att hata! Jag har aldrig uttryckt hat mot NÅGON eller NÅGOT!


    Jo, fast lite mera sofistikerat än vraket RC



    Så, jo - du är bra korkad här, faktiskt...



    Nej, det är inte jag som anklagar folk för att komma med falska anmällningar bara för att en person kommer från SD utan att kunna bevisa det.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Angreppet i Skåne!! - Sida 2 Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  RedCloud 2013-12-19, 14:43

    Ingen grupp har ännu tagit på sig dådet......kanske det är SD själva, eller deras bröder i SMR.....vem vet....?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Angreppet i Skåne!! - Sida 2 Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  RedCloud 2013-12-20, 08:38

    SD kommenterar själva:

    Partiordföranden tror inte att sprängningen av Dahlbergs brevlåda måste vara ett politiskt attentat.

    – Det kan ju vara en ren tillfällighet att någon har skjutit in en nyårssmällare just hos honom, säger Lars-Anders Espert.

    – Jag har själv bott i Åkarp i 36 år och under den tiden har jag också blivit utsatt för sådana saker. Två gånger har jag fått en smällare i brevlådan.

    *fniss*
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Angreppet i Skåne!! - Sida 2 Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  Dao 2013-12-20, 10:55

    Thetaxpayer skrev:Jag kan se skillnaden.

    Uppenbarligen inte!

    Thetaxpayer skrev:Jo, fast lite mera sofistikerat än vraket RC

    Dvs, du "vet" vad jag "egentligen" tycker! Very Happy

    Thetaxpayer skrev:Nej, det är inte jag som anklagar folk för att komma med falska anmällningar bara för att en person kommer från SD utan att kunna bevisa det.

    Jo, du kommer med anklagelser mot mig här!

    Det är mer jag som inte anklagat någon för något!

    Däremot har jag spekulerat lite, utifrån gamla kända erfarenheter!
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Angreppet i Skåne!! - Sida 2 Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  Thetaxpayer 2013-12-20, 13:01

    Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:Jag kan se skillnaden.

    Uppenbarligen inte!

    Thetaxpayer skrev:Jo, fast lite mera sofistikerat än vraket RC

    Dvs, du "vet" vad jag "egentligen" tycker! Very Happy

    Thetaxpayer skrev:Nej, det är inte jag som anklagar folk för att komma med falska anmällningar bara för att en person kommer från SD utan att kunna bevisa det.

    Jo, du kommer med anklagelser mot mig här!

    Det är mer jag som inte anklagat någon för något!

    Däremot har jag spekulerat lite, utifrån gamla kända erfarenheter!





    Fniss, spekulerat lite. lol

    Sponsored content


    Angreppet i Skåne!! - Sida 2 Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 16:29