Dao skrev:Jag har lättare att hålla mig för skratt...Secrist skrev:Dao skrev:Faktiskt! Främst då USA!DirtyDog skrev:Jo, det är ju allmänt känt att USA & Israel bekämpar alla sekulära stater och tar hjälp av "stridande religiösa fanatiker" i sina försök att införa judendomen som statsreligion i alla länder.
Tycker det är för DJÄVLIGT!!!
+6
Thetaxpayer
Sniperace
redalert
Infra
Secrist
Dao
10 posters
"Demokratin" i Egypten
RedclownIII- Antal inlägg : 2772
- Inlägg 51
Sv: "Demokratin" i Egypten
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 52
Att USA vill införa judendomen i hela mellanöstern? Nu tror jag din konspirationsgenerator har fått kortslutning.Dao skrev:Jag har lättare att hålla mig för skratt...Secrist skrev:Dao skrev:Faktiskt! Främst då USA!DirtyDog skrev:Jo, det är ju allmänt känt att USA & Israel bekämpar alla sekulära stater och tar hjälp av "stridande religiösa fanatiker" i sina försök att införa judendomen som statsreligion i alla länder.
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 53
Njae... Inte just DET då...Secrist skrev:Att USA vill införa judendomen i hela mellanöstern? Nu tror jag din konspirationsgenerator har fått kortslutning.Dao skrev:Jag har lättare att hålla mig för skratt...Secrist skrev:Dao skrev:Faktiskt! Främst då USA!DirtyDog skrev:Jo, det är ju allmänt känt att USA & Israel bekämpar alla sekulära stater och tar hjälp av "stridande religiösa fanatiker" i sina försök att införa judendomen som statsreligion i alla länder.
Utan jag syftade mer på USA:s stöd för stridande religiösa fanatiker!