DirtyDog 2013-11-24, 16:50
Dao skrev: Secrist skrev: ericTheDog skrev: Dao skrev: Infra skrev:Vad vill du ha sagt? Att Dao anstiftade det hela?
Tror inte de själva vet vad de menar! Låt dem hålla på...
Jösses vad trög man kan vara.
Dao har givetvis inte sagt det som alla tror han har sagt. Som vanligt.
I vanlig ordning alltså...
Ni anklagar mig för i stort sett vad som helst, och jag får inte ens yppa mig...
Liberalism, någon?
Här fungerar det inte att skriva "Men HUR tänkte du nu!?" eftersom det är så jävla uppenbart att du i vanlig ordning inte har tänkt alls.
INGEN har påstått att du inte får "yppa dig" och ingen har ens antytt detta men ÄNDÅ så ägnar du dig som vanligt åt det som du (envist som en papegoja) ständigt beskyller andra för, nämligen att tillskriva dig åsikter och påstå att du menat något som du egentligen inte menat.
Det är just detta hycklande som inlägget du bemöter ironiserar över. Om du skriver något som alla på högersidan tolkar på ett sätt så slår du ständigt ifrån dig när vi bemöter detta. Då hävdar du envist att du "
inte sagt det som alla tror du har sagt" och att vi tillskriver dig en massa åsikter.
Om vi då förvånat ifrågasätter vad du EGENTLIGEN menar med vad du skrev så blir svaret ständigt " - Jag menar vad jag skrev, och inget annat!"
Nu är det ju så att ALLT som skrivs ständigt tolkas (oavsett om det är kort som "prosit" eller "grattis") eftersom det ständigt beror på i vilket SAMMANHANG som något skrivs när det kommer till tolkning. Ifall man är osäkert på hur avsändaren menade att texten skulle tolkas så är det ju fullständigt MENINGSLÖST om idioten som skrev texten svarar "Jag menade vad jag skrev!" eftersom vad textförfattaren skrev utgår ifrån hur HAN tolkar orden. Din tolkning av vad som är PK visar ju på att det inte DUGER om du svarar att du MENAR att det är PK om nån ifrågasätter vad du menar med PK.
Tror förvisso att mitt resonemang kanske blir lite komplicerat för dig och några andra ärthjärnor här.