Inlägg nummer 12 i tråden AFA 20 år:
Det blåmarkerade påstar sig Daoren aldrig ha skrivit. Dessutom anklagar han de som citerar honom för falskcitat. Daoren är inte så lite knäpp.
Dao skrev:De är inte mer våldsamma eller otrevliga än du i dessa debattforumet, där du konstant förstör tråd efter tråd genom dina metoder av direkta omskrivningar och/eller ytterligheter...Secrist skrev:Fast deras val är ju den starkes rätt och framgång genom våld. Vad är det du stödjer menar du?Dao skrev:Jag skulle gratta dig också när du fyller år, trots att du stöttar våld, krig och diktatur! Det ser jag som en ganska neutral grej.Secrist skrev:Grattis till 20 år av våld menar du?Dao skrev:Grattis på födelsedagen!
Annars stödjer jag inte afa:s val av agerande, även om jag stödjer de i stort i sak.
De hojtar lite högt när SD och liknande protesterar. Det är de som står upp mot fascismen, i praktiken, när ni bara står emot med lite vaga ord. De går ibland lite för långt, men till skillnad från dig och dina kumpaner GÖR de något!
Som i trettiotalets Tyskland...
Det blåmarkerade påstar sig Daoren aldrig ha skrivit. Dessutom anklagar han de som citerar honom för falskcitat. Daoren är inte så lite knäpp.