+3
marxisten
blueheaven
Redvictory
7 posters
Nynazisterna är fega kräk!
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 2
Sv: Nynazisterna är fega kräk!
Nej det vill vi inte!
marxisten- Antal inlägg : 5060
- Inlägg 3
Nä, fy fan. Varken den första fega nazistskiten som sparkade på en liggande eller 22 åringen som slår ner bakifrån helt oprovocerat. I artikeln står det han inte ens kände nån av de inblandade. Sjukt att det finns sådana personer.
Läs de övriga artiklarna också .Det står om fler saker dessa kräk gjort!
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
- Inlägg 4
Samma skrot & korn som kommunister
a la Red C & Red V med Marxisten i hälarna......sammma IQ .......
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 5
Sossar-e-lata skrev:a la Red C & Red V med Marxisten i hälarna......sammma IQ .......
Och vad grundar du detta påstående på?
Man tolererar inte demokratin, laglig demonstration skall mötas med våld om man tycket annat än vänstermuppar.
- Inlägg 7
Sossar-e-lata skrev:Man tolererar inte demokratin, laglig demonstration skall mötas med våld om man tycket annat än vänstermuppar.
Exakt, vad menar du med att jag skulle ha det minsta samhöre med våld?!
- Inlägg 8
Sossar-e-lata skrev:Man tolererar inte demokratin, laglig demonstration skall mötas med våld om man tycket annat än vänstermuppar.
En laglig demonstration har jag aldrig påstått ska bemötas med våld! men det är heller inte olagligt att ogilla nynazisternas syn på andra människor! denna tråd tog upp nynazisters oprovocerade våld! missade du det S-E-L? eller blundar du för detta?
- Inlägg 10
nej!!!
men oprovoserat vänstervåld accepterar ni!!!! att AFA svinen ger sig på SD ledare hyllar ni ju!!!! SD ledaren är en del av den svenska demokratin och den skyddar sådana som jag till 100%!!! varför ar det rätt att med våld ge sig på Sverigedemokrater men inte andra!
- Inlägg 11
Sossar-e-lata skrev:men oprovoserat vänstervåld accepterar ni!!!! att AFA svinen ger sig på SD ledare hyllar ni ju!!!! SD ledaren är en del av den svenska demokratin och den skyddar sådana som jag till 100%!!! varför ar det rätt att med våld ge sig på Sverigedemokrater men inte andra!
Nämn en enda gång som jag försvarat oprovocerat vänstervåld! en enda S-E-L!
- Inlägg 13
Sossar-e-lata skrev:men oprovoserat vänstervåld accepterar ni!!!! att AFA svinen ger sig på SD ledare hyllar ni ju!!!! SD ledaren är en del av den svenska demokratin och den skyddar sådana som jag till 100%!!! varför ar det rätt att med våld ge sig på Sverigedemokrater men inte andra!
Har du dåligt minne? Senast igår tog jag avstånd från ALLT politiskt våld!
- Inlägg 14
Blåfront skrev:
Afa då?
Absolut inte de heller, men nu gällde de NAZZARNA. Skapa en egen tråd om AFA våld...
- Inlägg 15
Blåfront skrev:
Afa då?
Jag tar avstånd ifrån AFA! blev du svarslös nu psyko?
- Inlägg 16
Bra Red v
då är du bättre än de andra vänstervåldsverkarna här.....
- Inlägg 17
Sossar-e-lata skrev:då är du bättre än de andra vänstervåldsverkarna här.....
Vem har sagt sig stödja AFA: s våld?
"Bättre än de andra västervåldverkarna", vilka VÄNSTERVÅLDSVERKAR finns HÄR!
- Inlägg 18
marxisten skrev:Sossar-e-lata skrev:då är du bättre än de andra vänstervåldsverkarna här.....
Vem har sagt sig stödja AFA: s våld?
"Bättre än de andra västervåldverkarna", vilka VÄNSTERVÅLDSVERKAR finns HÄR!
Jag tror att RedCloud har retats ang AFA nångång! om han menar allvar tvivlar jag på!
- Inlägg 19
Finns fler här som stöder AFA
Red C, Kick the R, Berra, etc etc
- Inlägg 20
Sossar-e-lata skrev:Red C, Kick the R, Berra, etc etc
RC har endast gett cred för att de försöker motverka nazism, men poängterat totalt avstånd från våldet vad jag sett. KTR såg jag något om han coh AFA och vet inte hur seriös han var i det läget. Berra har jag ingen aaning om, då jag aldrig sett han kommentera AFA. Men RC tar avstånd från AFA: s våld, det vet jag, de andra är jag osäker på.
- Inlägg 21
marxisten skrev:Sossar-e-lata skrev:Red C, Kick the R, Berra, etc etc
RC har endast gett cred för att de försöker motverka nazism, men poängterat totalt avstånd från våldet vad jag sett. KTR såg jag något om han coh AFA och vet inte hur seriös han var i det läget. Berra har jag ingen aaning om, då jag aldrig sett han kommentera AFA. Men RC tar avstånd från AFA: s våld, det vet jag, de andra är jag osäker på.
När du drog alla över samma kam S-E-L så visste du inte att vänsterväljare inte håller med varandra om allt som högern gör! se filmen om högern!
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 22
marxisten skrev:Sossar-e-lata skrev:Red C, Kick the R, Berra, etc etc
Hörde att sel steriliserat sig, doktorn gjorde ett misstag det tog i huvudet på sel stackarn.
//berra
Blåfront- Antal inlägg : 5440
- Inlägg 23
http://www.dn.se/sthlm/alvik-misshandel-revolutionara-fronten-rf-catarina-thiel-sverigedemokraterna-1.913847
Fördömmer och tar ni avstånd från detta?
De fyra ungdomar som greps när polisen hittade en vapengömma i Bromma misstänks nu för förberedelse till grov misshandel. Polisen utreder vem eller vilka gruppen planerade att angripa.
Fördömmer och tar ni avstånd från detta?
Blåfront- Antal inlägg : 5440
- Inlägg 24
Rödingar använder våld när de inte kan ta debatt
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 25
Blåfront skrev:http://www.dn.se/sthlm/alvik-misshandel-revolutionara-fronten-rf-catarina-thiel-sverigedemokraterna-1.913847
[quote[De fyra ungdomar som greps när polisen hittade en vapengömma i Bromma misstänks nu för förberedelse till grov misshandel. Polisen utreder vem eller vilka gruppen planerade att angripa.
Fördömmer och tar ni avstånd från detta?[/quote]
Jag //berra är fullt nöjd med att du gör det blåfront för det spelar ingen roll vilket svar du får du tolkar det på *blåfrontsvis*
Lägg ner din nörd.
Hur går det med din jobbcoach då blivit något positivt av det hela som du stort hyllade sep/2006 nå?
//berra