För att vara vänster var hon ju fullständigt briljant och en klart lysande stjärna åtminstone om man jämför med den avskrädesvänster som finns kvar på forumet.
4 posters
Vart tog Corven vägen?
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 2
Sv: Vart tog Corven vägen?
Hon tröttnade på att se människor från vänstern uppföra sig illa och fara med lögner osv, hon hade modet att kritisera vänstern, och det var nog inte populärt.RedclownIII skrev:För att vara vänster var hon ju fullständigt briljant och en klart lysande stjärna åtminstone om man jämför med den avskrädesvänster som finns kvar på forumet.
hon och The Charmed, var de enda ärliga och raka vänsterforumisterna här.
Jag tror inte de trivdes i sällskapet av de andra vänsterforuisterna
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 3
Logik á la Sniper!Sniperace skrev:Hon tröttnade på att se människor från vänstern uppföra sig illa och fara med lögner osv, hon hade modet att kritisera vänstern, och det var nog inte populärt.RedclownIII skrev:För att vara vänster var hon ju fullständigt briljant och en klart lysande stjärna åtminstone om man jämför med den avskrädesvänster som finns kvar på forumet.
Undra om han anser att alla de högerdebattörer som slutat gjorde det på grund av de nu kvarvarande forumhögern?
- Inlägg 4
men nu råkar jag veta att hon var bekymrad över vissa vänsterdebattörers uppförande, och ville INTE bli förknippad med dessa.Dao skrev:Logik á la Sniper!Sniperace skrev:Hon tröttnade på att se människor från vänstern uppföra sig illa och fara med lögner osv, hon hade modet att kritisera vänstern, och det var nog inte populärt.RedclownIII skrev:För att vara vänster var hon ju fullständigt briljant och en klart lysande stjärna åtminstone om man jämför med den avskrädesvänster som finns kvar på forumet.
Undra om han anser att alla de högerdebattörer som slutat gjorde det på grund av de nu kvarvarande forumhögern?
- Inlägg 5
Som du "vet" att jag är antisemit, typ?Sniperace skrev:men nu råkar jag veta att hon var bekymrad över vissa vänsterdebattörers uppförande, och ville INTE bli förknippad med dessa.Dao skrev:Logik á la Sniper!Sniperace skrev:Hon tröttnade på att se människor från vänstern uppföra sig illa och fara med lögner osv, hon hade modet att kritisera vänstern, och det var nog inte populärt.RedclownIII skrev:För att vara vänster var hon ju fullständigt briljant och en klart lysande stjärna åtminstone om man jämför med den avskrädesvänster som finns kvar på forumet.
- Inlägg 6
nej, där är jag helt säker pga kontaktDao skrev:Som du "vet" att jag är antisemit, typ?Sniperace skrev:men nu råkar jag veta att hon var bekymrad över vissa vänsterdebattörers uppförande, och ville INTE bli förknippad med dessa.Dao skrev:Logik á la Sniper!Sniperace skrev:Hon tröttnade på att se människor från vänstern uppföra sig illa och fara med lögner osv, hon hade modet att kritisera vänstern, och det var nog inte populärt.RedclownIII skrev:För att vara vänster var hon ju fullständigt briljant och en klart lysande stjärna åtminstone om man jämför med den avskrädesvänster som finns kvar på forumet.
där kommer det inte av halvkvädna visor och luddiga formuleringar osv
- Inlägg 7
Men Corven var supernöjd med högerdebattörerna?Sniperace skrev:nej, där är jag helt säker pga kontaktDao skrev:Som du "vet" att jag är antisemit, typ?Sniperace skrev:men nu råkar jag veta att hon var bekymrad över vissa vänsterdebattörers uppförande, och ville INTE bli förknippad med dessa.Dao skrev:Logik á la Sniper!Sniperace skrev:Hon tröttnade på att se människor från vänstern uppföra sig illa och fara med lögner osv, hon hade modet att kritisera vänstern, och det var nog inte populärt.RedclownIII skrev:För att vara vänster var hon ju fullständigt briljant och en klart lysande stjärna åtminstone om man jämför med den avskrädesvänster som finns kvar på forumet.
Ochg - Varför skulle det vara "modigt" att kritisera vänstern?
- Inlägg 8
nej, men dem var det ingen hon förknippades med.....Dao skrev:Men Corven var supernöjd med högerdebattörerna?Sniperace skrev:nej, där är jag helt säker pga kontaktDao skrev:Som du "vet" att jag är antisemit, typ?Sniperace skrev:men nu råkar jag veta att hon var bekymrad över vissa vänsterdebattörers uppförande, och ville INTE bli förknippad med dessa.Dao skrev:Logik á la Sniper!Sniperace skrev:Hon tröttnade på att se människor från vänstern uppföra sig illa och fara med lögner osv, hon hade modet att kritisera vänstern, och det var nog inte populärt.RedclownIII skrev:För att vara vänster var hon ju fullständigt briljant och en klart lysande stjärna åtminstone om man jämför med den avskrädesvänster som finns kvar på forumet.
Ochg - Varför skulle det vara "modigt" att kritisera vänstern?
och kritisera era medforumister är något ni aldrig gjort oavsett vad de sagt eller gjort.
- Inlägg 9
Vem är/var högerns "Corven", då?Sniperace skrev:nej, men dem var det ingen hon förknippades med.....
och kritisera era medforumister är något ni aldrig gjort oavsett vad de sagt eller gjort.
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 10
Jag upplevde Corven som politisk neutral, rättvis och ärlig.
Ofta med häpnadsväckande och spännande infallsvinklar.
En del av detta tyckte jag gäller även för Regndrottningen
och Sussen även om den sistnämnde var nog så giftig. Inte
utan orsak ska sägas.
Forat har gått miste om många spännande tjejer. Enigma icke att
förglömma.
De flesta tjejerna ville debattera och har verkligen tänkt innan dom tar till
orda. På dagens forum rinner elakheterna med automatik ur mun på
främst högern i en aldrig sinande ström. Jag förstår att tjejerna finner
det ointressant att ta del av.
Själv är jag många gånger med för att hålla liv i forat. Vore synd om det
stendog. Detta fora har nog ofta bevisat att Moderatorer inte nödvändigtvis
behövs. Detta är forats styrka.
Forats driftkucku BH, är extra trist att lyssna på när han för in den
kvinnohatande aspekten.
.
Ofta med häpnadsväckande och spännande infallsvinklar.
En del av detta tyckte jag gäller även för Regndrottningen
och Sussen även om den sistnämnde var nog så giftig. Inte
utan orsak ska sägas.
Forat har gått miste om många spännande tjejer. Enigma icke att
förglömma.
De flesta tjejerna ville debattera och har verkligen tänkt innan dom tar till
orda. På dagens forum rinner elakheterna med automatik ur mun på
främst högern i en aldrig sinande ström. Jag förstår att tjejerna finner
det ointressant att ta del av.
Själv är jag många gånger med för att hålla liv i forat. Vore synd om det
stendog. Detta fora har nog ofta bevisat att Moderatorer inte nödvändigtvis
behövs. Detta är forats styrka.