Därefter tror jag inte jag läst nåt av honom. Har någon hört nåt från Dao?
Han skulle in på en operation fattade jag det som. Sedan dess inte ett ljud.
Gick det bra, Dao? Var är du? Du är saknad.
Infra skrev:Dao gjorde sitt senaste inlägg strax innan SIPP valde att lägga ned FreeS.
Därefter tror jag inte jag läst nåt av honom. Har någon hört nåt från Dao?
Han skulle in på en operation fattade jag det som. Sedan dess inte ett ljud.
Gick det bra, Dao? Var är du? Du är saknad.
Infra skrev:Tack kära fotrumkamrater. Ni har kollen. Nu är jag lugnare.
RedclownIII skrev:NEJ den jäveln dao och regndrottning saknar man inte för fem öre, totalt blåsta i hjärnkontoret!
Sniperace skrev:RedclownIII skrev:NEJ den jäveln dao och regndrottning saknar man inte för fem öre, totalt blåsta i hjärnkontoret!
Regndrottning hade jag inga problem med, hgenne gick det att debattera med utan större problem
Freedom skrev:Trion Knatte, Fnatte o Tjatte har väl med sin utlevda dumhet och sin låga debattnivå har väl skrämt bort mer än en god vänsterdebattör.
Folk tröttnar väl helt enkelt ut på att behöva försvara sig mot saker denna trio framställer i sina fantasigeneratorer.
Håller med.Sniperace skrev:RedclownIII skrev:NEJ den jäveln dao och regndrottning saknar man inte för fem öre, totalt blåsta i hjärnkontoret!
Regndrottning hade jag inga problem med, hgenne gick det att debattera med utan större problem
Secrist skrev:Regndrottning hade jag inga problem med, hgenne gick det att debattera med utan större problem
Håller med. Överlag hade hon rätt nyanserade åsikter. Hon var lite svajig men mestadels höll hon ett bra tonläge.
ericTheDog skrev:Freedom skrev:Trion Knatte, Fnatte o Tjatte har väl med sin utlevda dumhet och sin låga debattnivå har väl skrämt bort mer än en god vänsterdebattör.
Folk tröttnar väl helt enkelt ut på att behöva försvara sig mot saker denna trio framställer i sina fantasigeneratorer.
Sade muppen som släckt tre forum.
Freedom skrev:Alive ´n kickinh enligt Facebook.
Jag saknar honom också, han jämte Formsvackan leder dra-ner-brallorna-på-dumhögern-ligan med ljusår.
Infra skrev:ericTheDog skrev:Freedom skrev:Trion Knatte, Fnatte o Tjatte har väl med sin utlevda dumhet och sin låga debattnivå har väl skrämt bort mer än en god vänsterdebattör.
Tycks råda en viss förvirring hos högern om vem som släckt hur många forum. Förut var det jag som skulle bära hundhuvet. Själv tyckte jag att det klädde Snipern bättre. Och nu är det den stackars Freedom som har släckt ner fora som han inte ens var reggad på.
Freedom skrev:Sade muppen som släckt tre forum.
När t.o.m. forumägaren själv, Corven, påstår något annat så går det inte in hos lillErik med småbröder. Är det inte härligt säg, att se deras sprattlande på kroken varenda gång ?
Tur för dom att dumhet inte är ett brott....
Så bara för att någon påstår något så är det sant?
Freedom skrev:Så bara för att någon påstår något så är det sant?
Nu är ju Corven liksom den enda källan vi har här, så vem tycker du vi ska tro på, källan eller några som inte hade insyn i händelserna ?
Nej, corven är inte enda källan, i just det fallet vet jag att corven har rätt i sitt påstående, och jag hade insyn i det. så i detta vill jag ge dig rätt.Freedom skrev:Så bara för att någon påstår något så är det sant?
Nu är ju Corven liksom den enda källan vi har här, så vem tycker du vi ska tro på, källan eller några som inte hade insyn i händelserna ?
Vi kan väl göra så här att jag tror på vad/vem jag vill och du tror på vad/vem du vill så blir alla glada.
Nej, corven är inte enda källan, i just det fallet vet jag att corven har rätt i sitt påstående, och jag hade insyn i det. så i detta vill jag ge dig rätt.