Secrist skrev:Jag tror snarare att det är två valförluster på raken som fick Dao att kasta in handduken. Det blir jobbigt i längden att kämpa för en politik som ingen vill ha.
Men om jag inte minns fel så var väl Dao opolitisk.
Secrist skrev:Jag tror snarare att det är två valförluster på raken som fick Dao att kasta in handduken. Det blir jobbigt i längden att kämpa för en politik som ingen vill ha.
Som en finne i arschlet!F.I.S.T skrev:DAO är saknad !!
Freedom skrev:Sade muppen som släckt tre forum.
När t.o.m. forumägaren själv, Corven, påstår något annat så går det inte in hos lillErik med småbröder. Är det inte härligt säg, att se deras sprattlande på kroken varenda gång ?
Tur för dom att dumhet inte är ett brott....
F.I.S.T skrev:DAO är saknad !!
DirtyDog skrev:Som en finne i arschlet!F.I.S.T skrev:DAO är saknad !!
Han var lika tröttsam i mitten på 90-talet då jag stötte på eländet första gången.
F.I.S.T skrev:DAO är saknad !!
dao är en rödgrön sopa, rätt lik dig.
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:DAO är saknad !!
dao är en rödgrön sopa, rätt lik dig.
utan att behöva varken tänka eller argumentera.
Freedom skrev:utan att behöva varken tänka eller argumentera.
och skillnaden mot här skulle då vara ?
F.I.S.T skrev:Freedom skrev:utan att behöva varken tänka eller argumentera.
ha ha... nä det har du iofs rätt i, men här blir de irriterade över att de får mothugg
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:Freedom skrev:utan att behöva varken tänka eller argumentera.
ha ha... nä det har du iofs rätt i, men här blir de irriterade över att de får mothugg
Inte speciellt irriterad på rödgröna sopor som dig och dao.
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:Freedom skrev:utan att behöva varken tänka eller argumentera.
Jag bryr mig om mina medmänniskor.... du tillhör inte den kategorin, jag stryker inte medhårs på de som pissar på sjuka och äldre
F.I.S.T skrev:DirtyDog skrev:Som en finne i arschlet!F.I.S.T skrev:DAO är saknad !!
Han var lika tröttsam i mitten på 90-talet då jag stötte på eländet första gången.
Jo jag vet att ni helst vill "debattera" med dom som håller med er till punkt och pricka, men det finns väl ett forum för det redan, "fri debatt" eller vad det nu hette.
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:Freedom skrev:utan att behöva varken tänka eller argumentera.
Jag bryr mig om mina medmänniskor.... du tillhör inte den kategorin, jag stryker inte medhårs på de som pissar på sjuka och äldre
RedMentalCase skrev:
Sa inte du att du aldrig skulle återvända hit?,
RedMentalCase skrev:du är lika trovärdig som en vänsterpolitiker...
RedMentalCase skrev:Men när du ändå är här, för debattens skull kan du väl klargöra hur mycket skatt det är rimligt att en vanlig svensson ska betala?
Kom igen fist, för debattens skull.,
Kakmonstret skrev:Jag har aldrig sett Dao på flashback
Kanske ska hälsa till honom från Infra
lazy skrev:Kakmonstret skrev:Jag har aldrig sett Dao på flashback
Visst finns han där, fast inte just nu.
2011-04-24, 18:13 #1
Xploit
Moderator
Användaren Dao varnas för Ohörsamhet.
Avstängd i en vecka.
RedclownIII skrev:lazy skrev:Kakmonstret skrev:Jag har aldrig sett Dao på flashback
Xploit
Moderator
Avstängd i en vecka.
lazy skrev:Kakmonstret skrev:Jag har aldrig sett Dao på flashback
Xploit
Moderator
Avstängd i en vecka.
Kakmonstret skrev:Kakmonstret har aldrig försvunnit, men orkar inte posta hela tiden.
Dessutom är lillkakan fyra månader nu