Du är LÅNGT värre!Secrist skrev:Och jag skulle göra samma sak menar du?
+5
Dao
ericTheDog
RedclownIII
Thetaxpayer
RedCloud
9 posters
rasisthögerns "modiga" fotsoldater...
Dao- Antal inlägg : 26567
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
Dao skrev:Du är LÅNGT värre!Secrist skrev:Och jag skulle göra samma sak menar du?
Eller hur.
Ja!Thetaxpayer skrev:Dao skrev:Du är LÅNGT värre!Secrist skrev:Och jag skulle göra samma sak menar du?
Eller hur.
RC beter sig på ett sätt som JAG inte valt att agera, och jag tycker det är lite tråkigt att han väljer att bemöta er på samma sätt som ni beter er. Men det är vad han valt.
Speciellt Secrists och Snipers agerande är bra mycket VÄRRE, då de medvetet väljer att förvränga vad man skriver och ställa alla ens åsikter till rena ytterligheter! Jag gillar den demokratiska utvecklingen i Venezuela - ja, då anses jag av dessa att jag "dyrkar Chavez"!? Jag håller ordning på vad begreppet islamism betyder, ja, då "dyrkar jag terrorister"!? Kritiserar jag USA det minsta, ja då "hatar jag USA"! Detsamma om man kritiserar den sittande regeringen. Eller om man har en positivare bild av kommunism än vad de har, ja, då "dyrkar man Nordkorea"!
Etc, etc...
Det RC gör är bara att svara emot när det blir pajkastning. Det är en fjärt i rymden i jämförelse...
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
Dao skrev:Ja!Thetaxpayer skrev:Eller hur.Dao skrev:Du är LÅNGT värre!Secrist skrev:Och jag skulle göra samma sak menar du?
RC beter sig på ett sätt som JAG inte valt att agera, och jag tycker det är lite tråkigt att han väljer att bemöta er på samma sätt som ni beter er. Men det är vad han valt.
Speciellt Secrists och Snipers agerande är bra mycket VÄRRE, då de medvetet väljer att förvränga vad man skriver och ställa alla ens åsikter till rena ytterligheter! Jag gillar den demokratiska utvecklingen i Venezuela - ja, då anses jag av dessa att jag "dyrkar Chavez"!? Jag håller ordning på vad begreppet islamism betyder, ja, då "dyrkar jag terrorister"!? Kritiserar jag USA det minsta, ja då "hatar jag USA"! Detsamma om man kritiserar den sittande regeringen. Eller om man har en positivare bild av kommunism än vad de har, ja, då "dyrkar man Nordkorea"!
Etc, etc...
Det RC gör är bara att svara emot när det blir pajkastning. Det är en fjärt i rymden i jämförelse...
Ja med din verklighetsuppfattning så förstår jag att du anser detta.
Goddag Yxskaft, alltså...Thetaxpayer skrev:Ja med din verklighetsuppfattning så förstår jag att du anser detta.
redalert- Antal inlägg : 13973
Ja det var verkligen ett goddag yxskaft svar du gav som vanligt!Dao skrev:Goddag Yxskaft, alltså...Thetaxpayer skrev:Ja med din verklighetsuppfattning så förstår jag att du anser detta.