Du har alltså utsett dig till talesman för alla högertomtar på det här forumet inkl rasisterna SEEL & SDsecrist....ja jävlar ditt storhetsvansinne känner tydligen inga som helst gränser, fast det är ju ingen hemlighet direkt....psykfallet skrev:INGEN här på detta forum är emot invandring
+6
redalert
RedMentalCase
Thetaxpayer
Dao
Secrist
RedCloud
10 posters
invandring ökar företagets export....
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
[quote="RedCloud"]
He he, Eller hur.
Tomte
Fast nu är jag ju inte hatisk,pajasen skrev:RedCloud skrev:[fniss] debatterar du nu ?pajasen skrev:Ja den var låg men du gör den så mycket lägre. Ta och logga ut och börja med din anger managment igen. Kanske du mår bättre då.
När vi har tre stycken totalt verklighetsfrämmande fullblodsidioter i form av psykfallet o hans två vapendragare som uttalat inte vill debattera eller ens vara här, hur tror du då att det kan bli debatt ?
Krydda med några kryptorasister som går under täckmanteln "folkpartister" så har du detta forum i ett nötskal.....
Nej, Jag sitter förundras hur en vuxen människa som dig kunnat bli så hatisk och så totalt sakna insikt hur du beter dig. Fascinerande är det.
He he, Eller hur.
Tomte
Secrist- Antal inlägg : 32216
Här är landet som Dao tror snart är en blomstrande demokrati.Dao skrev:Och du ser vad DU vill se!Secrist skrev:Du ser vad du vill se. Tror du att ett land som befinner sig i totalt sönderfall kommer att övergå i en blomstrande demokrati inom en nära framtid så får du väl tro det.
Uppenbarligen...
"totalt sönderfall..."
Mycket skall man då få höra på detta forumet!
Somalia på Afrikas horn är ett av de mest krigsdrabbade. Under det kalla kriget var det strategiskt belägna Somalia en bricka i spelet mellan USA och Sovjetunionen. Sedan 1991 har landet fallit sönder i strider mellan klanmiliser och stått utan en fungerande regering eller statlig förvaltning. Piratverksamhet har blivit den mest lönsamma inkomstkällan och islamistiska miliser, misstänkta för koppling till al-Qaida, har fått allt större inflytande.
redalert- Antal inlägg : 13973
Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Artikeln nämner inget om olika nationaliteter, men gå in på Avpixlat eller någon annan av dina älskade hatsajter så hittar du nog statistik som passar ett rasistäckel som dig...rasistäcklet Sdsecrist skrev:Hur mycket ökar exporten av att ta emot analfabeter från Somalia?
Ingen egen teori?
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
Med byxorna fastlimmade på anklarna skriker roffan ut sitt förvirrade svammel....RedCloud skrev:Du har alltså utsett dig till talesman för alla högertomtar på det här forumet inkl rasisterna SEEL & SDsecrist....ja jävlar ditt storhetsvansinne känner tydligen inga som helst gränser, fast det är ju ingen hemlighet direkt....psykfallet skrev:INGEN här på detta forum är emot invandring
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
Alla somalier som våldtar våra fina svenska tjejer, hur ökar det vår export?RedCloud skrev:Anställ utlandsfödda och öka exporten. Ny forskning visar att svenska företags utrikeshandel ökar för varje utlandsfödd person som anställs.
Ökad invandring gynnar svensk export, enligt nationalekonom Andreas Hatzigeorgiou som nyligen presenterade sin doktorsavhandling vid Lunds universitet.
– Om man tittar på Sverige som helhet så kan en invandring på tio procent ge upp till 4,5 procent högre export till invandrares hemländer. En betydande siffra. Samtidigt ser vi att för varje utlandsfödd som ett svenskt tillverkningsföretag anställer så ökar exporten till den personens hemland med närmare en procent, säger han.
mer på;http://www.dn.se/ekonomi/invandring-okar-foretags-export/
Stackars smårassarna i form av Sdsecrist mfl, nu rämnar deras förljugna världsbild.
Dao- Antal inlägg : 26567
Trodde du syftade på Sverige...Secrist skrev:Här är landet som Dao tror snart är en blomstrande demokrati.Dao skrev:Och du ser vad DU vill se!Secrist skrev:Du ser vad du vill se. Tror du att ett land som befinner sig i totalt sönderfall kommer att övergå i en blomstrande demokrati inom en nära framtid så får du väl tro det.
Uppenbarligen...
"totalt sönderfall..."
Somalia på Afrikas horn är ett av de mest krigsdrabbade. Under det kalla kriget var det strategiskt belägna Somalia en bricka i spelet mellan USA och Sovjetunionen. Sedan 1991 har landet fallit sönder i strider mellan klanmiliser och stått utan en fungerande regering eller statlig förvaltning. Piratverksamhet har blivit den mest lönsamma inkomstkällan och islamistiska miliser, misstänkta för koppling till al-Qaida, har fått allt större inflytande.
Ja, Somalia har ett skit nu.
Men det betyder inte att det inte blir bättre framöver!
Antagligen lika mycket som när svenskar våldtar tjejer, gissar jag...Sossar ee lata skrev:Alla somalier som våldtar våra fina svenska tjejer, hur ökar det vår export?
När då?Dao skrev:Trodde du syftade på Sverige...Secrist skrev:Här är landet som Dao tror snart är en blomstrande demokrati.Dao skrev:Och du ser vad DU vill se!Secrist skrev:Du ser vad du vill se. Tror du att ett land som befinner sig i totalt sönderfall kommer att övergå i en blomstrande demokrati inom en nära framtid så får du väl tro det.
Uppenbarligen...
"totalt sönderfall..."
Ja, Somalia har ett skit nu.
Men det betyder inte att det inte blir bättre framöver!
Hur ska jag veta det?Secrist skrev:När då?
Dao skrev:Hur ska jag veta det?Secrist skrev:När då?
Så då är det alltså konstaterat att det inte gäller de lågutbildade analfabeterna från Somalia och Afganistan. Bra att du fattar lite i alla fall.
Då är du dummare än tåget...Thetaxpayer skrev:Dao skrev:Hur ska jag veta det?Secrist skrev:När då?
Så då är det alltså konstaterat att det inte gäller de lågutbildade analfabeterna från Somalia och Afganistan. Bra att du fattar lite i alla fall.
Är det nu vi kommer in på ditt klassiska "det har jag aldrig sagt, låt mig bestämma mina egna åsikter och bla bla"?Dao skrev:Då är du dummare än tåget...Thetaxpayer skrev:Dao skrev:Hur ska jag veta det?Secrist skrev:När då?
Vad tycker du?Secrist skrev:Är det nu vi kommer in på ditt klassiska "det har jag aldrig sagt, låt mig bestämma mina egna åsikter och bla bla"?Dao skrev:Då är du dummare än tåget...Thetaxpayer skrev:Dao skrev:Hur ska jag veta det?Secrist skrev:När då?
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Du e ju så jävla rasistisk att du e uppe o tävlar med BreivikSossar ee lata skrev:
Alla somalier som våldtar våra fina svenska tjejer, hur ökar det vår export?
Dao skrev:Då är du dummare än tåget...Thetaxpayer skrev:Dao skrev:Hur ska jag veta det?Secrist skrev:När då?
Ok,
Det är alltså en naturlag att om man anställer en utlänning så ökar exporten? Spelar ingen roll vem. Bara han är en utlänning. jag förstår.
Undrar vem som är dum.
Du!Thetaxpayer skrev:Ok,Dao skrev:Då är du dummare än tåget...Thetaxpayer skrev:Dao skrev:Hur ska jag veta det?Secrist skrev:När då?
Det är alltså en naturlag att om man anställer en utlänning så ökar exporten? Spelar ingen roll vem. Bara han är en utlänning. jag förstår.
Undrar vem som är dum.
Du tror att allt är svartvitt! Då ÄR man korkad!
Det som är speciellt här är att det faktiskt finns MÖJLIGHETER, för de som inte är insnöad i era "vi och dem"-tramsigheter!!!
Nu undrar jag om du gör dig dummare än du är ?Thetaxpayer skrev:Dao skrev:Då är du dummare än tåget...Thetaxpayer skrev:Dao skrev:Hur ska jag veta det?Secrist skrev:När då?
Ok,
Undrar vem som är dum.
Vem av oss har någonsin påstått att det är fel att anställa en person med invandrarbakgrund?Dao skrev:Du!Thetaxpayer skrev:Ok,Dao skrev:Då är du dummare än tåget...Thetaxpayer skrev:Så då är det alltså konstaterat att det inte gäller de lågutbildade analfabeterna från Somalia och Afganistan. Bra att du fattar lite i alla fall.Dao skrev:Hur ska jag veta det?Secrist skrev:När då?
Undrar vem som är dum.
Det som är speciellt här är att det faktiskt finns MÖJLIGHETER, för de som inte är insnöad i era "vi och dem"-tramsigheter!!!
vem av er har nånsin påstått att det är rätt att anställa en invandrare ?Secrist skrev:Vem av oss har någonsin påstått att det är fel att anställa en person med invandrarbakgrund?Dao skrev:Du!Thetaxpayer skrev:Ok,Dao skrev:Då är du dummare än tåget...Thetaxpayer skrev:Så då är det alltså konstaterat att det inte gäller de lågutbildade analfabeterna från Somalia och Afganistan. Bra att du fattar lite i alla fall.Dao skrev:Hur ska jag veta det?Secrist skrev:När då?
Undrar vem som är dum.
Frågan har aldrig varit uppe.F.I.S.T skrev:vem av er har nånsin påstått att det är rätt att anställa en invandrare ?Secrist skrev:Vem av oss har någonsin påstått att det är fel att anställa en person med invandrarbakgrund?Dao skrev:Du!Thetaxpayer skrev:Ok,Dao skrev:Då är du dummare än tåget...Thetaxpayer skrev:Så då är det alltså konstaterat att det inte gäller de lågutbildade analfabeterna från Somalia och Afganistan. Bra att du fattar lite i alla fall.Dao skrev:Hur ska jag veta det?Secrist skrev:När då?
Undrar vem som är dum.
Mr snake har talatSecrist skrev:Frågan har aldrig varit uppe.F.I.S.T skrev:vem av er har nånsin påstått att det är rätt att anställa en invandrare ?Secrist skrev:Vem av oss har någonsin påstått att det är fel att anställa en person med invandrarbakgrund?Dao skrev:Du!Thetaxpayer skrev:Ok,Dao skrev:Då är du dummare än tåget...Thetaxpayer skrev:Så då är det alltså konstaterat att det inte gäller de lågutbildade analfabeterna från Somalia och Afganistan. Bra att du fattar lite i alla fall.Dao skrev:Hur ska jag veta det?Secrist skrev:När då?
Undrar vem som är dum.
Som svar på Mr TramsF.I.S.T skrev:Mr snake har talatSecrist skrev:Frågan har aldrig varit uppe.F.I.S.T skrev:vem av er har nånsin påstått att det är rätt att anställa en invandrare ?Secrist skrev:Vem av oss har någonsin påstått att det är fel att anställa en person med invandrarbakgrund?Dao skrev:Du!Thetaxpayer skrev:Ok,Dao skrev:Då är du dummare än tåget...Thetaxpayer skrev:Så då är det alltså konstaterat att det inte gäller de lågutbildade analfabeterna från Somalia och Afganistan. Bra att du fattar lite i alla fall.Dao skrev:Hur ska jag veta det?Secrist skrev:När då?
Undrar vem som är dum.
Var knappast vad jag menade, herr martyr...Secrist skrev:Vem av oss har någonsin påstått att det är fel att anställa en person med invandrarbakgrund?Dao skrev:Du!Thetaxpayer skrev:Ok,Dao skrev:Då är du dummare än tåget...Thetaxpayer skrev:Så då är det alltså konstaterat att det inte gäller de lågutbildade analfabeterna från Somalia och Afganistan. Bra att du fattar lite i alla fall.Dao skrev:Hur ska jag veta det?Secrist skrev:När då?
Undrar vem som är dum.
F.I.S.T skrev:vem av er har nånsin påstått att det är rätt att anställa en invandrare ?Secrist skrev:Vem av oss har någonsin påstått att det är fel att anställa en person med invandrarbakgrund?Dao skrev:Du!Thetaxpayer skrev:Ok,Dao skrev:Då är du dummare än tåget...Thetaxpayer skrev:Så då är det alltså konstaterat att det inte gäller de lågutbildade analfabeterna från Somalia och Afganistan. Bra att du fattar lite i alla fall.Dao skrev:Hur ska jag veta det?Secrist skrev:När då?
Undrar vem som är dum.
Jag och fler med mig har i alla fall påstått att rätt man eller kvinna skall ha jobbet invandrare eller inte. Så nu kan du ju visa var vi sagt att det inte är rätt att anställa invandrare.