http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17812952.ab
Måste säga att han gör nog mer skada för vänstern än nytta... men jag r4östar ändå på V
Måste säga att han gör nog mer skada för vänstern än nytta... men jag r4östar ändå på V
Tycker han är ganska bra.F.I.S.T skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17812952.ab
Röstar du på Vänsterpartiet? Nähä!F.I.S.T skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17812952.ab
Ånej... Ska DU bli vänsterpartist nu också!!!!Sossar ee lata skrev:Hahaha V får ta hand om alla idioter!!
Dao skrev:Ånej... Ska DU bli vänsterpartist nu också!!!!Sossar ee lata skrev:Hahaha V får ta hand om alla idioter!!
älskar när de faller på eget greppDao skrev:Ånej... Ska DU bli vänsterpartist nu också!!!!Sossar ee lata skrev:Hahaha V får ta hand om alla idioter!!
Visst så brukar en riktig "man" uttrycka sig!F.I.S.T skrev:älskar när de faller på eget greppDao skrev:Ånej... Ska DU bli vänsterpartist nu också!!!!Sossar ee lata skrev:Hahaha V får ta hand om alla idioter!!
Exempel på BH:s galopperande paranoja. .redalert skrev:Visst så brukar en riktig "man" uttrycka sig!F.I.S.T skrev:älskar när de faller på eget greppDao skrev:Ånej... Ska DU bli vänsterpartist nu också!!!!Sossar ee lata skrev:Hahaha V får ta hand om alla idioter!!
Är det inte dags att komma ut från garderoben nu enigma?
Jag tror också v kan komma att göra ett hyfsat val. De är snart lika utmobbade av Löfvén som sd, sånt brukar väcka empati hos de korkade.Dao skrev:Tycker han är ganska bra.F.I.S.T skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17812952.ab
Tror att fler kommer att gå över till V, från främst sossarna, framöver...
Det är flera forumhöger som lider av paranoiaInfra skrev:Exempel på BH:s galopperande paranoja. .redalert skrev:Visst så brukar en riktig "man" uttrycka sig!F.I.S.T skrev:älskar när de faller på eget greppDao skrev:Ånej... Ska DU bli vänsterpartist nu också!!!!Sossar ee lata skrev:Hahaha V får ta hand om alla idioter!!
"En riktig man" ? ... krävs det förolämpningar och glåpord för att det ska vara manligt i alerrts värld ?Infra skrev:Exempel på BH:s galopperande paranoja. .redalert skrev:Visst så brukar en riktig "man" uttrycka sig!F.I.S.T skrev:älskar när de faller på eget greppDao skrev:Ånej... Ska DU bli vänsterpartist nu också!!!!Sossar ee lata skrev:Hahaha V får ta hand om alla idioter!!
F.I.S.T skrev:Det är flera forumhöger som lider av paranoiaInfra skrev:Exempel på BH:s galopperande paranoja. .redalert skrev:Visst så brukar en riktig "man" uttrycka sig!F.I.S.T skrev:älskar när de faller på eget greppDao skrev:Ånej... Ska DU bli vänsterpartist nu också!!!!Sossar ee lata skrev:Hahaha V får ta hand om alla idioter!!
Mitt i prick!F.I.S.T skrev:"En riktig man" ? ... krävs det förolämpningar och glåpord för att det ska vara manligt i alerrts värld ?Infra skrev:Exempel på BH:s galopperande paranoja. .redalert skrev:Visst så brukar en riktig "man" uttrycka sig!F.I.S.T skrev:älskar när de faller på eget greppDao skrev:Ånej... Ska DU bli vänsterpartist nu också!!!!Sossar ee lata skrev:Hahaha V får ta hand om alla idioter!!
Vad bra att du infra håller med mig!Infra skrev:Mitt i prick!F.I.S.T skrev:"En riktig man" ? ... krävs det förolämpningar och glåpord för att det ska vara manligt i alerrts värld ?Infra skrev:Exempel på BH:s galopperande paranoja. .redalert skrev:Visst så brukar en riktig "man" uttrycka sig!F.I.S.T skrev:älskar när de faller på eget greppDao skrev:Ånej... Ska DU bli vänsterpartist nu också!!!!Sossar ee lata skrev:Hahaha V får ta hand om alla idioter!!
redalert skrev:Visst så brukar en riktig "man" uttrycka sig!F.I.S.T skrev:älskar när de faller på eget greppDao skrev:Ånej... Ska DU bli vänsterpartist nu också!!!!Sossar ee lata skrev:Hahaha V får ta hand om alla idioter!!
RMc tillhör tydligen också dem som tycker att manlighet sitter i hur mycket förolämpningar och vidrigheter man vräker ur sig .... det duger inte som människaRedclownIII skrev:redalert skrev:Visst så brukar en riktig "man" uttrycka sig!F.I.S.T skrev:älskar när de faller på eget greppDao skrev:Ånej... Ska DU bli vänsterpartist nu också!!!!Sossar ee lata skrev:Hahaha V får ta hand om alla idioter!!