Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    RMC är en tillgång

    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    RMC är en tillgång Empty RMC är en tillgång

    Inlägg  formsvackan 2013-10-28, 14:51

    Få kan som han, med så små medlel förorsaka så mycken munterhet.  En lagom dos RMC varje dag är bra för hälsan. Very Happy

    En rejäl fantasi framförd av en mästare är något helt annat än de tama fjantasier som hans bleka kopior består oss med.
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    RMC är en tillgång Empty Sv: RMC är en tillgång

    Inlägg  Dao 2013-10-28, 15:10

    formsvackan skrev:Få kan som han, med så små medlel förorsaka så mycken munterhet.  En lagom dos RMC varje dag är bra för hälsan. Very Happy

    En rejäl fantasi framförd av en mästare är något helt annat än de tama fjantasier som hans bleka kopior består oss med.
    Även denne individ har jag valt att spärra, av ovan nämnda anledning. Vill bara debattera med de som faktiskt åtminstone FÖRSÖKER göra detta, och då fallet Eric, RMC och RA bort. Tyvärr.

    Annars hade det varit väldigt intressant att se vad det är de har att komma med, om de försökt vara lite seriösa.

    Men jag gissar att de valt att vara forumets clowner, just för att de vet att de inte har något hållbart att komma med.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    RMC är en tillgång Empty Sv: RMC är en tillgång

    Inlägg  formsvackan 2013-10-28, 15:32

    Dao skrev:Men jag gissar att de valt att vara forumets clowner, just för att de vet att de inte har något hållbart att komma med.
    Då gissar jag att du gissar rätt.

    RMC särskiljer sig dock från de övriga på så sätt att han "finns på riktigt". Råttan och BH har under en följd av år inte gjort annat än bara fjantat sig och detta kan man avstå från att ta del av. Tyvärr har ett par nick till börjat anamma denna "taktik" så snart är RMC ensam högerytter i ligan Very Happy
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    RMC är en tillgång Empty Sv: RMC är en tillgång

    Inlägg  ericTheDog 2013-10-28, 19:05

    Menar Daoren på allvar att vänstermupparna försöker debattera. Tänk om det är sant att de inte kan bättre än så här. Satan i gatan vilka muppar de är hela bunten.
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    RMC är en tillgång Empty Sv: RMC är en tillgång

    Inlägg  ericTheDog 2013-10-28, 19:06

    formsvackan skrev:
    Dao skrev:Men jag gissar att de valt att vara forumets clowner, just för att de vet att de inte har något hållbart att komma med.
    Då gissar jag att du gissar rätt.

    RMC särskiljer sig dock från de övriga på så sätt att han "finns på riktigt". Råttan och BH har under en följd av år inte gjort annat än bara fjantat sig och detta kan man avstå från att ta del av. Tyvärr har ett par nick till börjat anamma denna "taktik" så snart är RMC ensam högerytter i ligan Very Happy

    Det roliga är att medan vi "fjantat oss" så påstod du på fullt allvar att Kuba har "demokratiska val".
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    RMC är en tillgång Empty Sv: RMC är en tillgång

    Inlägg  RedMentalCase 2013-10-29, 01:48

    formsvackan skrev:Få kan som han, med så små medlel förorsaka så mycken munterhet.  En lagom dos RMC varje dag är bra för hälsan. Very Happy

    En rejäl fantasi framförd av en mästare är något helt annat än de tama fjantasier som hans bleka kopior består oss med.
    Du är ett psykfall, foliet, Inte en enda gång har du lyckats påvisa att jag tycker eller skriver vad du ljugit om.  

    Jag säger det ännu en gång, ett miffo som foliet som själv fantiserar ihop vad andra (jag) skriver och tycker kan aldrig förlora inför sig själv, men alla andra rediga ser foliet som den idiot hen är.

    Högerytter, jag det är jag väl i den samling du representerar, en samling vrickade vänstertomtar med låg intelligens och ett lite skadat psyke.

    Och foliets desperata stördhet syns i hans nervösa stavfel, jisses den tomten har degenererat de sista åren, man ömkar dig foliet.

    Sponsored content


    RMC är en tillgång Empty Sv: RMC är en tillgång

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 16:17