Alternativt så ser de inte samma "skandal" som ni gör.Dao skrev:Svårt att säga. Du har så svårt att se det du inte vill se, så det säger ingenting...Secrist skrev:Har inte sett att de skrivit någonting om det. Vad säger det tror du?Dao skrev:Hur skall jag veta det? de har en hemsida, om du undrar...Secrist skrev:Om trådämnet. Vad är deras reaktion?Dao skrev:Tror knappast Aftonbladet är speciellt intresserad av om ni ser mig som "nuts" eller inte!Secrist skrev:Och vilken bedömning gör Aftonbladet? Har de överhuvudtaget brytt sig? Vad säger det tror du?
Men s ligger inte långt efter arrogansen i sådana här motsägelser. Tyvärr...
+5
redalert
ericTheDog
Dao
Secrist
RedCloud
9 posters
Holy smoke....
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 76
Sv: Holy smoke....
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 77
RedCloud skrev:Folkhälsominister Maria Larsson, KD, framhåller gärna Sveriges låga antal rökare.
Men nu avslöjar "Kalla fakta" i TV4 att regeringen i hemlighet stöder tobaksindustrin - och att de vägrat skriva under en FN-konvention som missgynnar cigarrettbolagen.
- Jag kände att vi skämmer ut oss för hela världen, säger förhandlaren Margaretha Haglund till "Kalla fakta".
http://www.expressen.se/nyheter/rokridan-sverige-stoder-tobaksindustrin/
På goda grunder kan man undra varför Alliansen står detta:
" "Sverige är också emot förslag, rekommendationer, riktlinjer som går ut på att förbjuda partier eller valkandidater från att ta emot ekonomiska bidrag från tobaksindustrin.""
Kan det vara så enkelt att Philip Morris mfl köpt in sig i Alliansen ?
Man vägrar ju transperans gällande partistöden....nu förstår man varför.fy fan.
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 78
Secrist skrev:De har uppenbarligen inte kunnat hantera två fiaskoval på raken. Förluster trots spaltkilometerar där de försökt överträffa varandra i att beskriva alliansens ondska. Och ändå slutar det i katastrofsiffror för de rödgröna.RedMentalCase skrev:Man blir mörkrädd, numera ser ju daoren ut som en någorlunda normal vänstertomte härinne, för ett par år sen var han ju outstanding nuts.ericTheDog skrev:När man inte trodde dumvänstern kunde bli knäppare så skickar de in Daoren...Dao skrev:Det är bara att kolla dina inlägg här på forumet!Secrist skrev:Bevisa motsatsen då istället för att snacka så mycket. Lycka till.
Jag undrar om foliet roffan ff och infra inser sin egen degenering och sina totala mentala förfall.
Dels det. Dels det faktum att deras älskade vänsterparti isolerats ute på vänsterkanten. Fjärran från inflytande. Folk hånskrattar åt v. De som på allvar tror på den sinnessjuka politiken har det inte lätt och heller ej kapacitet att ta sig ur det. Stackare,
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 79
Vill bara tydliggöra att Daoren av idag är ännu mer nuts än någonsin. Vill nog påstå att även övrig forumvänster håller med om det.