Vad är det för fel på röka nu, roffan?
+5
redalert
ericTheDog
Dao
Secrist
RedCloud
9 posters
Holy smoke....
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 26
Sv: Holy smoke....
Jag som alltid har trott ( vetat) att röka på, det är roffans huvudsysselsättning på fritiden.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 27
Hur mår du egentligen Dani N ?RedMentalCase skrev:Jag som alltid har trott ( vetat) att röka på, det är roffans huvudsysselsättning på fritiden.
Hur känns det att hata 24-7-365 ?
- Inlägg 28
Oj, så snart man konfronterar roffan med hans riktiga åsikter och göranden, då hatar man?
Det är ju en relevant fråga till en som startar en tråd om , som du säger, tobaksindustrin, du påstår ju att du vill debattera seriöst, nu har du chansen för mijonte gången.
För inte startar du den här tråden bara för att du anser att Alliansen är nazister?
Det är ju en relevant fråga till en som startar en tråd om , som du säger, tobaksindustrin, du påstår ju att du vill debattera seriöst, nu har du chansen för mijonte gången.
För inte startar du den här tråden bara för att du anser att Alliansen är nazister?
- Inlägg 29
Ingen i din omgivning som kan tala om hur sjuk du är ?RedMentalCase skrev:Oj, så snart man konfronterar roffan med hans riktiga åsikter och göranden, då hatar man?
- Inlägg 30
Visst är det sjukt roffan , att du måste stå till svars för dina trådar och krävs på svar,
det är så synd om dig, du har slösat bort halva permissionen på att skriva vrickade inlägg på detta forum.
det är så synd om dig, du har slösat bort halva permissionen på att skriva vrickade inlägg på detta forum.
- Inlägg 31
Så du tycker jag ska svara på "Vad är det för fel på röka nu, roffan?"psykfallet Dani skrev:på svar,
En gång till: är det ingen i din omgivning som kan ta dig till vård för ditt inneboende hat till allt o alla som inte delar din sjuka, ytterst sjuka världsbild ?
- Inlägg 32
Ja just det roffan, svara på frågan.
Du har ju normalt inga problem med röka, varför tar du upp det nu?, är det för att du ogillar Alliansen, eller dina motiv är ädla? (gapskratt)
Och för miljonte gången Rolf, ingen hatar dig, du ska bara stå till svars som alla andra som har åsikter.
Problemet för dig, och det fattar inte din efterblivna hjärna, är att ditt bagage omöjliggör för dig att ha normala åsikter, du utgår hela tiden ifrån att du anser allt till höger om KPLM(r) som varande nazister.
Du har ju normalt inga problem med röka, varför tar du upp det nu?, är det för att du ogillar Alliansen, eller dina motiv är ädla? (gapskratt)
Och för miljonte gången Rolf, ingen hatar dig, du ska bara stå till svars som alla andra som har åsikter.
Problemet för dig, och det fattar inte din efterblivna hjärna, är att ditt bagage omöjliggör för dig att ha normala åsikter, du utgår hela tiden ifrån att du anser allt till höger om KPLM(r) som varande nazister.
- Inlägg 33
Och du påstår at du är fullt frisk Dani ?RedMentalCase skrev:Ja just det roffan, svara på frågan.
hint: det är du inte....
Du hade inte kapacitet att besvara varför tobaksbolagen köper inflytande ?
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 34
RedMentalCase skrev:Visst är det sjukt roffan , att du måste stå till svars för dina trådar och krävs på svar,
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 35
RedCloud skrev:Ha ha, du missade tydligen raden under:papegojan LillErik skrev: Vi tar det igen: Konventionen skrevs under.
Men när det var dags för en ny FN-förhandling i ämnet - den här gången i Uruguay 2010 - var direktiven till förhandlarna tydliga.
"Kalla fakta" har tagit del av det hemliga dokumentet från socialdepartementet där det står: "Sverige är också emot förslag, rekommendationer, riktlinjer som går ut på att förbjuda partier eller valkandidater från att ta emot ekonomiska bidrag från tobaksindustrin."
Men det kanske inte passade högerfundamentalisterna....
Nej, herr kackerlacka. Jag missade inte den delen. Jag kommenterade delen också. Dock bara en gång vilket uppenbarligen inte räckte för att du skulle fatta.
Kan herr Kackerlacka förklara varför i herrans namn just Tobaksindustrin skulle förbjudas att lämna bidrag?
Förresten har jag för mig att det är valfritt att använda Tobak.
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 36
men den stora frågan är, har inte alla rätt att påverka sina folkvalda?
eller är vissa förbjudna att göra detta?
Men visst, annars gör det väl inte mycket om man totalförbjuder tobaksprodukter?
så kommer tobaksbolagen inte längre ha intresse för Sverige :)OCH vi får kanske ett friskar folk och slipper utsättas för tobaksrök!
vill de sedan ändå stödja oss så varför inte?
Undrar om tongångarna varit likadana om V varit ett stort parti och dessa ville stödja V?
Men visst, annars gör det väl inte mycket om man totalförbjuder tobaksprodukter?
så kommer tobaksbolagen inte längre ha intresse för Sverige :)OCH vi får kanske ett friskar folk och slipper utsättas för tobaksrök!
vill de sedan ändå stödja oss så varför inte?
Undrar om tongångarna varit likadana om V varit ett stort parti och dessa ville stödja V?
Senast ändrad av Sniperace den 2013-10-27, 18:24, ändrad totalt 1 gång
- Inlägg 37
Nja, jag tycker nog att den som vill röka ska få göra det.Sniperace skrev:men den stora frågan är, har inte alla rätt att påverka sina folkvalda?
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 38
Inte på DETTA forumet!Secrist skrev:Jag praktiserar alltid den inställningen. Sorry.Dao skrev:Har du testat DEN inställningen så snart det handlar om "invandrare", "kommunism", "vänstern", "islamism" och liknande?Secrist skrev:Jag baserar inte mina åsikter på en enstaka artikel i kvällspressen. Finns det dumheter som ska fram i ljuset så lär det komma fram tids nog. Du borde prova att tagga ner lite och inte få frispel varje gång något negativt nämns om alliansen. Man måste inte tro på varje ord som sägs bara för att du hatar alla politiska åsiktsmotståndare.RedCloud skrev:För det första "ni uppvisar", här generaliserar du ganska grovt eller hur ?rassepajasen SDsecrist skrev:Första halvan har att göra med den häpnadsväckande dubbelmoral ni uppvisar. Oavsett hur insyltade regeringen är i tobaksindustrin (det får framtiden utvisa, jag baserar inte mina åsikter på en enstaka artikel i kvällspressen) så älskar ni att kränga sprit men förfasar er över tobaken? Är det för att den inte är statlig?
För det andra tråden handlar om köp av inflytande bland våra folkvalda, inte om produkternas skadlighet.
För det tredje har du fortfarande inte bemött topic.....som den lilla fega skit du är.....
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 39
Bevisa motsatsen då istället för att snacka så mycket. Lycka till.Dao skrev:Inte på DETTA forumet!Secrist skrev:Jag praktiserar alltid den inställningen. Sorry.Dao skrev:Har du testat DEN inställningen så snart det handlar om "invandrare", "kommunism", "vänstern", "islamism" och liknande?Secrist skrev:Jag baserar inte mina åsikter på en enstaka artikel i kvällspressen. Finns det dumheter som ska fram i ljuset så lär det komma fram tids nog. Du borde prova att tagga ner lite och inte få frispel varje gång något negativt nämns om alliansen. Man måste inte tro på varje ord som sägs bara för att du hatar alla politiska åsiktsmotståndare.RedCloud skrev:För det första "ni uppvisar", här generaliserar du ganska grovt eller hur ?rassepajasen SDsecrist skrev:Första halvan har att göra med den häpnadsväckande dubbelmoral ni uppvisar. Oavsett hur insyltade regeringen är i tobaksindustrin (det får framtiden utvisa, jag baserar inte mina åsikter på en enstaka artikel i kvällspressen) så älskar ni att kränga sprit men förfasar er över tobaken? Är det för att den inte är statlig?
För det andra tråden handlar om köp av inflytande bland våra folkvalda, inte om produkternas skadlighet.
För det tredje har du fortfarande inte bemött topic.....som den lilla fega skit du är.....
- Inlägg 40
Så spärrvakter är enligt dig korkade?RedCloud skrev:Föraktar ingen yrkeskår, konstaterar nog bara att ditt intellekt knappast räcker till mer avancerade uppgifter än att stämpla biljetter....rassepajasen SDsecrist skrev:Vet du varför KP-RC föraktar spärrvakter?
- Inlägg 41
DU är korkad och spärrvakt....det innebär inte att alla spärrvakter är det.rassepajasen SDsecrist skrev:Så spärrvakter är enligt dig korkade?
- Inlägg 42
En politiker kan inte, får inte tjäna två herrar, i detta fallet folket och tobaksbolagen.har inte alla rätt att påverka sina folkvalda?
En politiker ska tjäna folket. Punkt.
Är det bara jag som ser moderaternas ovilja till transperant partistöd och tex tobaksbolagens köpta inflytande ?
- Inlägg 43
Vänstermuppar - i stort sett menlösa.
- Inlägg 44
RedCloud skrev:En politiker kan inte, får inte tjäna två herrar, i detta fallet folket och tobaksbolagen.har inte alla rätt att påverka sina folkvalda?
En politiker ska tjäna folket. Punkt.
Är det bara jag som ser moderaternas ovilja till transperant partistöd och tex tobaksbolagens köpta inflytande ?
Bra, då ser vi fram emot att rödbrune Löfvén slutar tjäna diverse fackföreningar.
- Inlägg 45
Banden mellan SAP och LO är tydliga och transperanta, det är inte vad man kan påstå om Moderaterna och kanske Philip Morris...McDonalds och andra som fått förmåner under högerregimen.papegojan LillErik skrev:Bra, då ser vi fram emot att rödbrune Löfvén slutar tjäna diverse fackföreningar.
Ganska barnsligt (vad annat att vänta av en 5-åring) att kalla Löfven för rödbrun, men du har förmodligen inte mer vett än så....
- Inlägg 46
Vilka är det då? Om det sitter en spärrvakt med invandrarbakgrund. Hur är den personen då? Är den också korkad?RedCloud skrev:DU är korkad och spärrvakt....det innebär inte att alla spärrvakter är det.rassepajasen SDsecrist skrev:Så spärrvakter är enligt dig korkade?
- Inlägg 47
Exakt vad i den här meningen vad det du inte förstod ?rassepajasen SDsecrist skrev:Är den också korkad?
"DU är korkad och spärrvakt....det innebär inte att alla spärrvakter är det."
Förstår att det är mycket begärt att du ska begripa, men du kan väl be någon vuxen om hjälp ?
- Inlägg 48
Det enda som är tydligt är att kopplingen finns där - mot majoriteten av arbetarnas vilja. Helt makalöst.RedCloud skrev:Banden mellan SAP och LO är tydliga och transperanta, det är inte vad man kan påstå om Moderaterna och kanske Philip Morris...McDonalds och andra som fått förmåner under högerregimen.papegojan LillErik skrev:Bra, då ser vi fram emot att rödbrune Löfvén slutar tjäna diverse fackföreningar.
Ganska barnsligt (vad annat att vänta av en 5-åring) att kalla Löfven för rödbrun, men du har förmodligen inte mer vett än så....
Du är nog rätt ensam om att missa hur rödbrune Löfvén leter efter gemensamma stådpunkter hos sd i syfte att fälla regeringen. Jag vill minnas att Toblerone var betydligt tydligare i sin hantering av sd-packet. Hon lovade att aldrig ens med tång ta i sd. Jag tycker sosseriets utveckling sen dess är makaber, men du kanske sitter nöjd när rödbrune Löfvén samarbetar med Åkesson.
Vad är nästa steg? Rödbrune Löfvén kanske kan få publicera en krönika på avpixlat.se.
- Inlägg 49
Så de som jobbar som spärrvakter är vanligtvis intelligenta då?RedCloud skrev:Exakt vad i den här meningen vad det du inte förstod ?rassepajasen SDsecrist skrev:Är den också korkad?
"DU är korkad och spärrvakt....det innebär inte att alla spärrvakter är det."
Förstår att det är mycket begärt att du ska begripa, men du kan väl be någon vuxen om hjälp ?
- Inlägg 50
Att inte denna "majoritet" går på fackmöten och röstar fram något annat då....Helt makalöst.kindergarten- Erik skrev: mot majoriteten av arbetarnas vilja
Samma SD som röstar 9 ggr av 10 på alliansen ?kindergarten-Erik skrev:
Du är nog rätt ensam om att missa hur rödbrune Löfvén leter efter gemensamma stådpunkter hos sd i syfte att fälla regeringen.