tydligen läser du inte, alternativt inte förstår vad du läser. Deta jag skrev var att vilka kriminella ttor du har förtoende för polisen.Dao skrev:Så om man saknar förtroende för polisen, så är man per automatik "kriminell"? Speciellt om det handlar om invandrare?Sniperace skrev:Det finns nog inte många kriminella som har förtroende för polisen, polisen är ju deras fiende, den som arbetar för attr stoppa denne, så självfallet avskyr de polisen.Dao skrev:Ja, så kan man ju också undvika att debattera sakfrågan...Thetaxpayer skrev:Det har det alltid funnits.Dao skrev:Ja, att det alltid en ursäkt, när skiten riktas åt "rätt håll"!Secrist skrev:Detta borde väl bero på att de har blivit utsatta för effekterna av den havererade invandringspolitiken så då är det väl inte så konstigt? Eller?Dao skrev:Det har framgått flera gånger tidigare att det finns en ganska stark rasism bland många poliser, och att detta påverkat främst olika invandrargruppers tendens att anmäla brott de utsatts för.
Polisen måste börja ta detta på allvar nu!!!
Tycker du det inte är oroande att det finns människor i Sverige som inte känner förtroende för polisen?
Du tror väl inte att de älskar den som vill stoppa och låsa in dem och som stör dem i sitt "yrkesutövande"
+5
Secrist
Sniperace
Sossar ee lata
lazy
Infra
9 posters
Poliser är svin - nu bevisar dom det själva.
Sniperace- Antal inlägg : 32948
Dao- Antal inlägg : 26567
Nej, jag menar den som finns!Secrist skrev:Du menar den icke-existerande statistiken?Dao skrev:Det är just statistiken som visar problemet! Alltså även statistik som du inte godtar!Secrist skrev:Är det missnöje med statistiken som gör att du känner dig tvingad att fabulera ihop egenpåhittade siffror om hur synd det är om muslimer?
Dao- Antal inlägg : 26567
I det sammanhang du lyfter fram just detta, gör att det är naturligt att jag ställer mina frågor! Kan/vill du inte svara på de frågorna, kanske du kan svara på vad som gör ditt påstående intressant i förhållande till den problematisering jag lade fram!?Sniperace skrev:tydligen läser du inte, alternativt inte förstår vad du läser. Deta jag skrev var att vilka kriminella ttor du har förtoende för polisen.Dao skrev:Så om man saknar förtroende för polisen, så är man per automatik "kriminell"? Speciellt om det handlar om invandrare?Sniperace skrev:Det finns nog inte många kriminella som har förtroende för polisen, polisen är ju deras fiende, den som arbetar för attr stoppa denne, så självfallet avskyr de polisen.Dao skrev:Ja, så kan man ju också undvika att debattera sakfrågan...Thetaxpayer skrev:Det har det alltid funnits.Dao skrev:Ja, att det alltid en ursäkt, när skiten riktas åt "rätt håll"!Secrist skrev:Detta borde väl bero på att de har blivit utsatta för effekterna av den havererade invandringspolitiken så då är det väl inte så konstigt? Eller?Dao skrev:Det har framgått flera gånger tidigare att det finns en ganska stark rasism bland många poliser, och att detta påverkat främst olika invandrargruppers tendens att anmäla brott de utsatts för.
Tycker du det inte är oroande att det finns människor i Sverige som inte känner förtroende för polisen?
Du tror väl inte att de älskar den som vill stoppa och låsa in dem och som stör dem i sitt "yrkesutövande"
redalert- Antal inlägg : 13973
Dao skrev:I det sammanhang du lyfter fram just detta, gör att det är naturligt att jag ställer mina frågor! Kan/vill du inte svara på de frågorna, kanske du kan svara på vad som gör ditt påstående intressant i förhållande till den problematisering jag lade fram!?Sniperace skrev:tydligen läser du inte, alternativt inte förstår vad du läser. Deta jag skrev var att vilka kriminella ttor du har förtoende för polisen.Dao skrev:Så om man saknar förtroende för polisen, så är man per automatik "kriminell"? Speciellt om det handlar om invandrare?Sniperace skrev:Det finns nog inte många kriminella som har förtroende för polisen, polisen är ju deras fiende, den som arbetar för attr stoppa denne, så självfallet avskyr de polisen.Dao skrev:Ja, så kan man ju också undvika att debattera sakfrågan...Thetaxpayer skrev:Det har det alltid funnits.Dao skrev:Ja, att det alltid en ursäkt, när skiten riktas åt "rätt håll"!Secrist skrev:Detta borde väl bero på att de har blivit utsatta för effekterna av den havererade invandringspolitiken så då är det väl inte så konstigt? Eller?Dao skrev:Det har framgått flera gånger tidigare att det finns en ganska stark rasism bland många poliser, och att detta påverkat främst olika invandrargruppers tendens att anmäla brott de utsatts för.
Infra- Antal inlägg : 29644
Svensk polis är en samling träskallar men också det nya frälset som kan
begå vilket brott som helst inklussive mord i arrester utan att straffas.
Avskaffa internutredningdelen för polismål. Den är ju rena skämtet
respektive rena hånet.
http://www.svt.se/nyheter/sverige/jennys-man-dog-i-arresten-utredningen-lades-ned
respektive rena hånet.
http://www.svt.se/nyheter/sverige/jennys-man-dog-i-arresten-utredningen-lades-ned
redalert- Antal inlägg : 13973
Nej du pajas, träskallarna är du och dina vänsterkompisar på detta forum, fy fan för assholen!Infra skrev:Svensk polis är en samling träskallar men också det nya frälset som kan
respektive rena hånet.