Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
MartinLindgren
Redvictory
6 posters

    Blåfront har även börjat förstöra Testaren!

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Blåfront har även börjat förstöra Testaren! Empty Blåfront har även börjat förstöra Testaren!

    Inlägg  Redvictory 2009-07-10, 09:31

    Är det fler än jag som sett att denne Blåfront nu även börjat förstöra Testaren då han går in med sitt främlingshat i trådar som inte har ett dugg med detta trams att göra? han ifrågasätter moderatorn om det verkligen är off topic att blanda in nyanlända i en debatt om A-kassan! ska vi stillasittande låta denne person förstöra ännu ett Forum?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Blåfront har även börjat förstöra Testaren! Empty Sv: Blåfront har även börjat förstöra Testaren!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-07-10, 09:38

    Förvånar mig att vårt samhälle tillåter folk som Mr.Bluefront sitta och sprida sitt främling och invandrarhat efter behag?

    Hans betende är ju allt annat än friskt, blåbär kanske inte är den bästa medicinen för honom?


    Sen har ju corven sagt att han ska bemötas med respekt då han enligt henne bara förmedlar sina åsikter?

    Hon säger ju också att han heter SD2010 och inget annat, så det är väl bara vänta sig att grabben höjer tempot även där!


    Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-07-10, 09:41, ändrad totalt 1 gång
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Blåfront har även börjat förstöra Testaren! Empty Sv: Blåfront har även börjat förstöra Testaren!

    Inlägg  RedCloud 2009-07-10, 09:38

    RV skrev:ska vi stillasittande låta denne person förstöra ännu ett Forum?

    kort: nej


    Vi får förlita oss på att Corven & Sniper slår till bromsarna i tid.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Blåfront har även börjat förstöra Testaren! Empty Som jag ser det

    Inlägg  theward 2009-07-10, 09:55

    är det alltför många som kör med dubbelspel...
    Dvs de är otrevliga här mot varandra och senare pga "moderingshot" håller sig civiliserade på testaren...

    Det kan vi ju kalla hyckleri av stora mått.
    Tycker det finns många på båda sidor som borde ta sig en kraftigt funderare på vad de egentligen sysslar med.....

    Visst är det svårt att vara stillatigande i vissa fall, men det har helt enkelt passaerad gränsen för vad som är acceptablet.......

    jag försöker inte stryka någon medhårs och jag tycker man ska även kunna säga till sina meningsfränder när de går för långt.
    Utan att dessa helt sonika börjar bli avoga mot en...

    Klarar man inte av sådan befogad kritik är man som jag se det inte vuxen nog...........
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Blåfront har även börjat förstöra Testaren! Empty Sv: Blåfront har även börjat förstöra Testaren!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-07-10, 10:13

    Man kan ju fråga sig vad som är viktigast, att inte låta folk få stå oemotsagda, eller inte?
    Själv ser jag det som en skyldighet att inte vara tyst, sen om det slår mot en eller sticker andra i ögonen kan inte hjälpas?

    Sen om någon utropar sig själv som den hårde och rättvise debattören och tillskriver sig rätten att läxa upp andra med sin egenpåtalade visdomsord, kan inte heller hjälpas!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Blåfront har även börjat förstöra Testaren! Empty Du bevisar just

    Inlägg  theward 2009-07-10, 10:19

    martin7lindgren skrev:Man kan ju fråga sig vad som är viktigast, att inte låta folk få stå oemotsagda, eller inte?
    Själv ser jag det som en skyldighet att inte vara tyst, sen om det slår mot en eller sticker andra i ögonen kan inte hjälpas?

    Sen om någon utropar sig själv som den hårde och rättvise debattören och tillskriver sig rätten att läxa upp andra med sin egenpåtalade visdomsord, kan inte heller hjälpas!

    Precis vad jag menar...tack Very Happy

    Man kan ju säga emot med argument...
    Epitet som idiot, fjant psyksjuk tror jag definitivt inte får den effekt som man vill ha.

    För man vill väl att andra ska lyssna och förhoppningsvis ta in det man argumenterar för eller??

    Tex enda sättat att få nån att ändra åsikt är att motbevisa och övertala den personen.

    Kalla den diverse dynga, leder ingen stans.
    Även om jag kan hålla med om att det kan vara skönt att avreagera sig ibland

    ps så värst hård är jag inte...rättvis det försöketr jag vara.
    Det konstiga är ju att jag tycker jag får mer erkännande från högersidan att jag är just rättvis.
    Måste man alltid hålla med vänstern eller??
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Blåfront har även börjat förstöra Testaren! Empty Sv: Blåfront har även börjat förstöra Testaren!

    Inlägg  Redvictory 2009-07-10, 10:34

    theward skrev:
    martin7lindgren skrev:Man kan ju fråga sig vad som är viktigast, att inte låta folk få stå oemotsagda, eller inte?
    Själv ser jag det som en skyldighet att inte vara tyst, sen om det slår mot en eller sticker andra i ögonen kan inte hjälpas?

    Sen om någon utropar sig själv som den hårde och rättvise debattören och tillskriver sig rätten att läxa upp andra med sin egenpåtalade visdomsord, kan inte heller hjälpas!

    Precis vad jag menar...tack Very Happy

    Man kan ju säga emot med argument...
    Epitet som idiot, fjant psyksjuk tror jag definitivt inte får den effekt som man vill ha.

    För man vill väl att andra ska lyssna och förhoppningsvis ta in det man argumenterar för eller??

    Tex enda sättat att få nån att ändra åsikt är att motbevisa och övertala den personen.

    Kalla den diverse dynga, leder ingen stans.
    Även om jag kan hålla med om att det kan vara skönt att avreagera sig ibland

    ps så värst hård är jag inte...rättvis det försöketr jag vara.
    Det konstiga är ju att jag tycker jag får mer erkännande från högersidan att jag är just rättvis.
    Måste man alltid hålla med vänstern eller??

    Man måste inte alltid hålla med en viss partitillhörighet!
    När det gäller den jag tar upp i denna tråd så har det inget med partifärg att göra! skulle han vara Knallröd
    så skulle jag bli lika irriterad! främlingsfientligheten som han sprider i varenda tråd är inget som han vill debattera
    utan enbart sprida! han har fått tusentals svar under årens lopp men allt repeteras ändå gång på gång!
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Blåfront har även börjat förstöra Testaren! Empty Sv: Blåfront har även börjat förstöra Testaren!

    Inlägg  blueheaven 2009-07-10, 11:09

    RedCloud skrev:
    RV skrev:ska vi stillasittande låta denne person förstöra ännu ett Forum?

    kort: nej


    Vi får förlita oss på att Corven & Sniper slår till bromsarna i tid.

    Det första de skall göra i ett sådant fall och ifall de vill verka trovärdiga är att utesluta dig!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Blåfront har även börjat förstöra Testaren! Empty Sv: Blåfront har även börjat förstöra Testaren!

    Inlägg  RedCloud 2009-07-10, 11:12

    NollKollBlue skrev:Det första de skall göra i ett sådant fall är att utesluta dig!

    upplever du mig så farlig blue ?

    vojne vojne...
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Blåfront har även börjat förstöra Testaren! Empty Sv: Blåfront har även börjat förstöra Testaren!

    Inlägg  Blåfront 2009-07-10, 11:14

    Pffft förstöra?

    jag är inte i närheten av att förstöra som ni rödingar förstörde ab Smile

    Varför tar ni åt er med personangrepp när jag dissar er skönhetsideologi om massinvandring?

    Smile

    Vad bevisar ni med personangrepp och inte möta mina källor?

    Smile
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Blåfront har även börjat förstöra Testaren! Empty Sv: Blåfront har även börjat förstöra Testaren!

    Inlägg  RedCloud 2009-07-10, 11:18

    Pffft förstöra?

    absolut

    jag är inte i närheten av att förstöra som ni rödingar förstörde ab

    uppfattar du det som en tävling, barnrumpa ?

    Varför tar ni åt er med personangrepp när jag dissar er skönhetsideologi om massinvandring?

    Vilken MASSinvandring ?

    Vad bevisar ni med personangrepp och inte möta mina källor?

    Dina källor = www.patriot.nu gills liksom inte
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Blåfront har även börjat förstöra Testaren! Empty Sv: Blåfront har även börjat förstöra Testaren!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-07-10, 11:21

    Alldeles rätt, inte låta folk tillåtas sprida sitt rasistskit år efter år oemotsagda,
    Sen kan det inte hjälpas att man får ta skit för det,

    RÄTT BLIR BARA RÄTT, FEL BLIR FEL, och som jag ser det hela så är alla som inte köper rasistskiten rätt!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Blåfront har även börjat förstöra Testaren! Empty kanske är det rent av bra

    Inlägg  theward 2009-07-10, 11:28

    Att BF vomerar sina invandrarfientliga åsikter.

    För det kan ju inte vara många som håller med i det han skriver ...snarare skrämmer han bort 99,99% av de som läser hans inlagor...

    För det är för enkelspårigt, för naiv och helt urbota dumt det han skriver.

    Dock har vi en hel del invandrarrelaterade problem, det får man inte sticka under stolen heller.

    Men pga sådana som BF, så får vi ingen konstruktiv debatt i dessa frågor Rolling Eyes
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Blåfront har även börjat förstöra Testaren! Empty Sv: Blåfront har även börjat förstöra Testaren!

    Inlägg  Redvictory 2009-07-10, 11:38

    Dock har vi en hel del invandrarrelaterade problem, det får man inte sticka under stolen heller.

    Det finns mycket i vår flyktingpolitik som bör förändras men är det komunerna och oppositionen som
    skall göra det som Blåfront vill göra gällande? eller är det sittande Regering?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Blåfront har även börjat förstöra Testaren! Empty Sv: Blåfront har även börjat förstöra Testaren!

    Inlägg  RedCloud 2009-07-10, 11:38

    tW skrev:Dock har vi en hel del invandrarrelaterade problem, det får man inte sticka under stolen heller.

    Absolut, men inte på BF nivå.
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Blåfront har även börjat förstöra Testaren! Empty Sv: Blåfront har även börjat förstöra Testaren!

    Inlägg  Blåfront 2009-07-10, 11:43

    RedCloud skrev:
    tW skrev:Dock har vi en hel del invandrarrelaterade problem, det får man inte sticka under stolen heller.

    Absolut, men inte på BF nivå.

    På vilken nivå?

    Var ska alla jobba och bo? Vilken nivå är det?
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Blåfront har även börjat förstöra Testaren! Empty Sv: Blåfront har även börjat förstöra Testaren!

    Inlägg  Blåfront 2009-07-10, 11:44

    Redvictory skrev:Dock har vi en hel del invandrarrelaterade problem, det får man inte sticka under stolen heller.

    Det finns mycket i vår flyktingpolitik som bör förändras men är det komunerna och oppositionen som
    skall göra det som Blåfront vill göra gällande? eller är det sittande Regering?

    Oppositionen vill ju göra situationen värre att ta hit fler det inte finns jobb och bostäder åt

    Hur ska kommunerna klara det??

    Är det rasistiskt att säga, satsa på de som är här innan man tar in fler? hur i såna fall?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Blåfront har även börjat förstöra Testaren! Empty Sv: Blåfront har även börjat förstöra Testaren!

    Inlägg  RedCloud 2009-07-10, 11:45

    På vilken nivå?

    din neanderthals nivå....du vet där nere i träsket...

    Var ska alla jobba och bo? Vilken nivå är det?

    som en trasig jävla grammofonskiva...

    du är ju bara avundsjuk att någon fick en stor lägenhet, vilket gör dig till en ytterst liten liten människa...
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Blåfront har även börjat förstöra Testaren! Empty Sv: Blåfront har även börjat förstöra Testaren!

    Inlägg  Redvictory 2009-07-10, 11:45

    Blåfront skrev:
    RedCloud skrev:
    tW skrev:Dock har vi en hel del invandrarrelaterade problem, det får man inte sticka under stolen heller.

    Absolut, men inte på BF nivå.

    På vilken nivå?

    Var ska alla jobba och bo? Vilken nivå är det?

    Frågan är snarare! NÄR skall DU börja arbeta och göra RÄTT för DIG Brunfjant?
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Blåfront har även börjat förstöra Testaren! Empty Sv: Blåfront har även börjat förstöra Testaren!

    Inlägg  Blåfront 2009-07-10, 11:48

    Redvictory skrev:
    Blåfront skrev:
    RedCloud skrev:
    tW skrev:Dock har vi en hel del invandrarrelaterade problem, det får man inte sticka under stolen heller.

    Absolut, men inte på BF nivå.

    På vilken nivå?

    Var ska alla jobba och bo? Vilken nivå är det?

    Frågan är snarare! NÄR skall DU börja arbeta och göra RÄTT för DIG Brunfjant?


    http://www.hyresgastforeningen.se/eprise/main/hgf/region/forening/0/everyone/firstPage?currentRole=everyone&orgId=0&ViewMode=&login=

    Det behövs 128.000 bostäder till de 216.000 unga i hela Sverige som saknar och efterfrågar en egen bostad idag. Det är en ökning på knappt 30.000 bostäder sedan 1997. Det visar Hyresgästföreningens undersökning om unga vuxnas boende för 2009

    Ska du erkänna fakta rödjävel?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Blåfront har även börjat förstöra Testaren! Empty Sv: Blåfront har även börjat förstöra Testaren!

    Inlägg  Redvictory 2009-07-10, 11:54

    Blåfront skrev:
    Redvictory skrev:
    Blåfront skrev:
    RedCloud skrev:
    tW skrev:Dock har vi en hel del invandrarrelaterade problem, det får man inte sticka under stolen heller.

    Absolut, men inte på BF nivå.

    På vilken nivå?

    Var ska alla jobba och bo? Vilken nivå är det?

    Frågan är snarare! NÄR skall DU börja arbeta och göra RÄTT för DIG Brunfjant?


    http://www.hyresgastforeningen.se/eprise/main/hgf/region/forening/0/everyone/firstPage?currentRole=everyone&orgId=0&ViewMode=&login=

    Det behövs 128.000 bostäder till de 216.000 unga i hela Sverige som saknar och efterfrågar en egen bostad idag. Det är en ökning på knappt 30.000 bostäder sedan 1997. Det visar Hyresgästföreningens undersökning om unga vuxnas boende för 2009

    Ska du erkänna fakta rödjävel?

    Du länkar till Hyresgästföreningen! ja den finns och? vad har det med nyanlända att göra?
    Du får ta din flyktingfientlighet och stoppa upp den därbak psyknazze!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Blåfront har även börjat förstöra Testaren! Empty Sv: Blåfront har även börjat förstöra Testaren!

    Inlägg  theward 2009-07-10, 11:55

    Blåfront skrev:
    Redvictory skrev:
    Blåfront skrev:
    RedCloud skrev:
    tW skrev:Dock har vi en hel del invandrarrelaterade problem, det får man inte sticka under stolen heller.

    Absolut, men inte på BF nivå.

    På vilken nivå?

    Var ska alla jobba och bo? Vilken nivå är det?

    Frågan är snarare! NÄR skall DU börja arbeta och göra RÄTT för DIG Brunfjant?


    http://www.hyresgastforeningen.se/eprise/main/hgf/region/forening/0/everyone/firstPage?currentRole=everyone&orgId=0&ViewMode=&login=

    Det behövs 128.000 bostäder till de 216.000 unga i hela Sverige som saknar och efterfrågar en egen bostad idag. Det är en ökning på knappt 30.000 bostäder sedan 1997. Det visar Hyresgästföreningens undersökning om unga vuxnas boende för 2009

    Ska du erkänna fakta rödjävel?

    Fortfarande hst det väldigt lite med invandrare att göra öht...
    Läser du aldrig vad andra skriver BF??

    Sponsored content


    Blåfront har även börjat förstöra Testaren! Empty Sv: Blåfront har även börjat förstöra Testaren!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-14, 05:38