Är det fler än jag som sett att denne Blåfront nu även börjat förstöra Testaren då han går in med sitt främlingshat i trådar som inte har ett dugg med detta trams att göra? han ifrågasätter moderatorn om det verkligen är off topic att blanda in nyanlända i en debatt om A-kassan! ska vi stillasittande låta denne person förstöra ännu ett Forum?
+2
MartinLindgren
Redvictory
6 posters
Blåfront har även börjat förstöra Testaren!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Förvånar mig att vårt samhälle tillåter folk som Mr.Bluefront sitta och sprida sitt främling och invandrarhat efter behag?
Hans betende är ju allt annat än friskt, blåbär kanske inte är den bästa medicinen för honom?
Sen har ju corven sagt att han ska bemötas med respekt då han enligt henne bara förmedlar sina åsikter?
Hon säger ju också att han heter SD2010 och inget annat, så det är väl bara vänta sig att grabben höjer tempot även där!
Hans betende är ju allt annat än friskt, blåbär kanske inte är den bästa medicinen för honom?
Sen har ju corven sagt att han ska bemötas med respekt då han enligt henne bara förmedlar sina åsikter?
Hon säger ju också att han heter SD2010 och inget annat, så det är väl bara vänta sig att grabben höjer tempot även där!
Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-07-10, 09:41, ändrad totalt 1 gång
RedCloud- Antal inlägg : 23039
RV skrev:ska vi stillasittande låta denne person förstöra ännu ett Forum?
kort: nej
Vi får förlita oss på att Corven & Sniper slår till bromsarna i tid.
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 4
Som jag ser det
är det alltför många som kör med dubbelspel...
Dvs de är otrevliga här mot varandra och senare pga "moderingshot" håller sig civiliserade på testaren...
Det kan vi ju kalla hyckleri av stora mått.
Tycker det finns många på båda sidor som borde ta sig en kraftigt funderare på vad de egentligen sysslar med.....
Visst är det svårt att vara stillatigande i vissa fall, men det har helt enkelt passaerad gränsen för vad som är acceptablet.......
jag försöker inte stryka någon medhårs och jag tycker man ska även kunna säga till sina meningsfränder när de går för långt.
Utan att dessa helt sonika börjar bli avoga mot en...
Klarar man inte av sådan befogad kritik är man som jag se det inte vuxen nog...........
Dvs de är otrevliga här mot varandra och senare pga "moderingshot" håller sig civiliserade på testaren...
Det kan vi ju kalla hyckleri av stora mått.
Tycker det finns många på båda sidor som borde ta sig en kraftigt funderare på vad de egentligen sysslar med.....
Visst är det svårt att vara stillatigande i vissa fall, men det har helt enkelt passaerad gränsen för vad som är acceptablet.......
jag försöker inte stryka någon medhårs och jag tycker man ska även kunna säga till sina meningsfränder när de går för långt.
Utan att dessa helt sonika börjar bli avoga mot en...
Klarar man inte av sådan befogad kritik är man som jag se det inte vuxen nog...........
Man kan ju fråga sig vad som är viktigast, att inte låta folk få stå oemotsagda, eller inte?
Själv ser jag det som en skyldighet att inte vara tyst, sen om det slår mot en eller sticker andra i ögonen kan inte hjälpas?
Sen om någon utropar sig själv som den hårde och rättvise debattören och tillskriver sig rätten att läxa upp andra med sin egenpåtalade visdomsord, kan inte heller hjälpas!
Själv ser jag det som en skyldighet att inte vara tyst, sen om det slår mot en eller sticker andra i ögonen kan inte hjälpas?
Sen om någon utropar sig själv som den hårde och rättvise debattören och tillskriver sig rätten att läxa upp andra med sin egenpåtalade visdomsord, kan inte heller hjälpas!
- Inlägg 6
Du bevisar just
martin7lindgren skrev:Man kan ju fråga sig vad som är viktigast, att inte låta folk få stå oemotsagda, eller inte?
Precis vad jag menar...tack
Man kan ju säga emot med argument...
Epitet som idiot, fjant psyksjuk tror jag definitivt inte får den effekt som man vill ha.
För man vill väl att andra ska lyssna och förhoppningsvis ta in det man argumenterar för eller??
Tex enda sättat att få nån att ändra åsikt är att motbevisa och övertala den personen.
Kalla den diverse dynga, leder ingen stans.
Även om jag kan hålla med om att det kan vara skönt att avreagera sig ibland
ps så värst hård är jag inte...rättvis det försöketr jag vara.
Det konstiga är ju att jag tycker jag får mer erkännande från högersidan att jag är just rättvis.
Måste man alltid hålla med vänstern eller??
theward skrev:martin7lindgren skrev:Man kan ju fråga sig vad som är viktigast, att inte låta folk få stå oemotsagda, eller inte?
Precis vad jag menar...tack
Man kan ju säga emot med argument...
Epitet som idiot, fjant psyksjuk tror jag definitivt inte får den effekt som man vill ha.
För man vill väl att andra ska lyssna och förhoppningsvis ta in det man argumenterar för eller??
Tex enda sättat att få nån att ändra åsikt är att motbevisa och övertala den personen.
Kalla den diverse dynga, leder ingen stans.
Även om jag kan hålla med om att det kan vara skönt att avreagera sig ibland
ps så värst hård är jag inte...rättvis det försöketr jag vara.
Det konstiga är ju att jag tycker jag får mer erkännande från högersidan att jag är just rättvis.
Måste man alltid hålla med vänstern eller??
Man måste inte alltid hålla med en viss partitillhörighet!
När det gäller den jag tar upp i denna tråd så har det inget med partifärg att göra! skulle han vara Knallröd
så skulle jag bli lika irriterad! främlingsfientligheten som han sprider i varenda tråd är inget som han vill debattera
utan enbart sprida! han har fått tusentals svar under årens lopp men allt repeteras ändå gång på gång!
blueheaven- Antal inlägg : 5228
RedCloud skrev:RV skrev:ska vi stillasittande låta denne person förstöra ännu ett Forum?
kort: nej
Vi får förlita oss på att Corven & Sniper slår till bromsarna i tid.
Det första de skall göra i ett sådant fall och ifall de vill verka trovärdiga är att utesluta dig!
NollKollBlue skrev:Det första de skall göra i ett sådant fall är att utesluta dig!
upplever du mig så farlig blue ?
vojne vojne...
Blåfront- Antal inlägg : 5440
Pffft förstöra?
jag är inte i närheten av att förstöra som ni rödingar förstörde ab
Varför tar ni åt er med personangrepp när jag dissar er skönhetsideologi om massinvandring?
Vad bevisar ni med personangrepp och inte möta mina källor?
Varför tar ni åt er med personangrepp när jag dissar er skönhetsideologi om massinvandring?
Pffft förstöra?
absolut
uppfattar du det som en tävling, barnrumpa ?
Vilken MASSinvandring ?
Dina källor = www.patriot.nu gills liksom inte
Alldeles rätt, inte låta folk tillåtas sprida sitt rasistskit år efter år oemotsagda,
Sen kan det inte hjälpas att man får ta skit för det,
RÄTT BLIR BARA RÄTT, FEL BLIR FEL, och som jag ser det hela så är alla som inte köper rasistskiten rätt!
Sen kan det inte hjälpas att man får ta skit för det,
RÄTT BLIR BARA RÄTT, FEL BLIR FEL, och som jag ser det hela så är alla som inte köper rasistskiten rätt!
- Inlägg 13
kanske är det rent av bra
Att BF vomerar sina invandrarfientliga åsikter.
För det kan ju inte vara många som håller med i det han skriver ...snarare skrämmer han bort 99,99% av de som läser hans inlagor...
För det är för enkelspårigt, för naiv och helt urbota dumt det han skriver.
Dock har vi en hel del invandrarrelaterade problem, det får man inte sticka under stolen heller.
Men pga sådana som BF, så får vi ingen konstruktiv debatt i dessa frågor
För det kan ju inte vara många som håller med i det han skriver ...snarare skrämmer han bort 99,99% av de som läser hans inlagor...
För det är för enkelspårigt, för naiv och helt urbota dumt det han skriver.
Dock har vi en hel del invandrarrelaterade problem, det får man inte sticka under stolen heller.
Men pga sådana som BF, så får vi ingen konstruktiv debatt i dessa frågor
Det finns mycket i vår flyktingpolitik som bör förändras men är det komunerna och oppositionen som
skall göra det som Blåfront vill göra gällande? eller är det sittande Regering?
Det finns mycket i vår flyktingpolitik som bör förändras men är det komunerna och oppositionen som
tW skrev:Dock har vi en hel del invandrarrelaterade problem, det får man inte sticka under stolen heller.
Absolut, men inte på BF nivå.
RedCloud skrev:tW skrev:Dock har vi en hel del invandrarrelaterade problem, det får man inte sticka under stolen heller.
På vilken nivå?
Var ska alla jobba och bo? Vilken nivå är det?
Redvictory skrev:Dock har vi en hel del invandrarrelaterade problem, det får man inte sticka under stolen heller.
Oppositionen vill ju göra situationen värre att ta hit fler det inte finns jobb och bostäder åt
Hur ska kommunerna klara det??
Är det rasistiskt att säga, satsa på de som är här innan man tar in fler? hur i såna fall?
På vilken nivå?
din neanderthals nivå....du vet där nere i träsket...
som en trasig jävla grammofonskiva...
du är ju bara avundsjuk att någon fick en stor lägenhet, vilket gör dig till en ytterst liten liten människa...
Blåfront skrev:RedCloud skrev:tW skrev:Dock har vi en hel del invandrarrelaterade problem, det får man inte sticka under stolen heller.
På vilken nivå?
Frågan är snarare! NÄR skall DU börja arbeta och göra RÄTT för DIG Brunfjant?
Redvictory skrev:Blåfront skrev:RedCloud skrev:tW skrev:Dock har vi en hel del invandrarrelaterade problem, det får man inte sticka under stolen heller.
På vilken nivå?
http://www.hyresgastforeningen.se/eprise/main/hgf/region/forening/0/everyone/firstPage?currentRole=everyone&orgId=0&ViewMode=&login=
Det behövs 128.000 bostäder till de 216.000 unga i hela Sverige som saknar och efterfrågar en egen bostad idag. Det är en ökning på knappt 30.000 bostäder sedan 1997. Det visar Hyresgästföreningens undersökning om unga vuxnas boende för 2009
Ska du erkänna fakta rödjävel?
Blåfront skrev:Redvictory skrev:Blåfront skrev:RedCloud skrev:tW skrev:Dock har vi en hel del invandrarrelaterade problem, det får man inte sticka under stolen heller.
På vilken nivå?
http://www.hyresgastforeningen.se/eprise/main/hgf/region/forening/0/everyone/firstPage?currentRole=everyone&orgId=0&ViewMode=&login=
Det behövs 128.000 bostäder till de 216.000 unga i hela Sverige som saknar och efterfrågar en egen bostad idag. Det är en ökning på knappt 30.000 bostäder sedan 1997. Det visar Hyresgästföreningens undersökning om unga vuxnas boende för 2009
Du länkar till Hyresgästföreningen! ja den finns och? vad har det med nyanlända att göra?
Du får ta din flyktingfientlighet och stoppa upp den därbak psyknazze!
Blåfront skrev:Redvictory skrev:Blåfront skrev:RedCloud skrev:tW skrev:Dock har vi en hel del invandrarrelaterade problem, det får man inte sticka under stolen heller.
På vilken nivå?
Fortfarande hst det väldigt lite med invandrare att göra öht...
Läser du aldrig vad andra skriver BF??