Idiot! Så i inlägg nr 2 svarar du DaoSecrist skrev:Och det är nummer 7 som jag svarar på då. Vad är problemet. Dao påstår något "mina idolers" hyllningssånger. Och självklart så presenterade han inte närmare vilka dessa skulle vara. Han gör ju aldrig det när hans påstående inte tål närmare granskning.Infra skrev:Inlägg nr 1, (trådstart): InfraSecrist skrev:Då får du nog lära dig räkna.Infra skrev:Varför kom den då direkt efter min trådstart som inlägg nr 2?Secrist skrev:Det var svar till Dao. Inte dig.Infra skrev:Hyllningssången om Stalin som du valde här ovanför.Secrist skrev:För det första så kan det bara vara en som leder och den föga hedrande förstaplatsen innehar kommunismens ledare och för det andra, vilka hyllningssånger tänker du på?Dao skrev:Som du snackar bort DINA idolers hyllningssång till världshistoriens mest bloddränkta ledare?Secrist skrev:Ingen idé att du försöker snacka bort dina idolers hyllningssång till världshistoriens mest bloddränkta ledare.Infra skrev:
Var och en publicerar de sånger hen tycker om, av sångensemblen.
Att sånger om Stalin attraherar dig förvånar säkert ingen. Han påminner
väl dig om din stora idol, Åkesson.
Inlägg nr 2: SDsecrist (Hyllningssång till Stalin).
Inlägg nr 3: Infra
Först som inlägg nr 7 replikerar Dao. Hur förklarar du det? Varför ljuger du, Secrist?
på ett inlägg som han skriver
5 inlägg senare?