Det ryktas att när skolbarnen ska ha roliga timmen så letar de upp foliets gamla inlägg. Det är mycket uppskattat och barnen vrider sig av skratt.
5 posters
Det ryktas...
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 2
Sv: Det ryktas...
Senaste ryktet säger att det förbjöds, då skolledningen inte ville uppmana till lyteskomik.ericTheDog skrev:Det ryktas att när skolbarnen ska ha roliga timmen så letar de upp foliets gamla inlägg. Det är mycket uppskattat och barnen vrider sig av skratt.
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 3
https://acbladet.swedishforum.se/t1930p150-varldens-ansvar-for-konflikterRedMentalCase skrev:Senaste ryktet säger att det förbjöds, då skolledningen inte ville uppmana till lyteskomik.ericTheDog skrev:Det ryktas att när skolbarnen ska ha roliga timmen så letar de upp foliets gamla inlägg. Det är mycket uppskattat och barnen vrider sig av skratt.
Vetenskapen studerar dock fortfarande denna tråd och förundras över hur någon kan ta emot så mycket stryk som GA gjorde och ändå stå upp och försöka göra motstånd. Imponerande
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 4
Ytterligare en av högerns eviga mobbningstrådar, ser jag!
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 5
Nej mobbningen är det du och övriga vänster som står för!Dao skrev:Ytterligare en av högerns eviga mobbningstrådar, ser jag!
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 6
Japp, Daoren är en mobbare.redalert skrev:Nej mobbningen är det du och övriga vänster som står för!Dao skrev:Ytterligare en av högerns eviga mobbningstrådar, ser jag!