Får du kvällspermis ?SDpajasen skrev:Nättrollet har kvällspermission och nivån faller som en sten direkt.
Kul för dig....
Får du kvällspermis ?SDpajasen skrev:Nättrollet har kvällspermission och nivån faller som en sten direkt.
Näpp. Har ett jobb att sköta så att skattepengarna trillar in till din behandling. Bra va?RedCloud skrev:Får du kvällspermis ?SDpajasen skrev:Nättrollet har kvällspermission och nivån faller som en sten direkt.
Kul för dig....
Jag tycker du borde kunna styrka ditt påstående med fakta, istället för antaganden!Secrist skrev:Du tror inte att det hade blivit lite rabalder i media om opinionsinstituten hade bojkottat Socialdemokraterna? Du vet om att man kommer ganska långt med sunt förnuft va?Dao skrev:Så du VET INTE!?Secrist skrev:Så när opinionsinstituten vägrar att ens lämna en offert till SD så är det SD som är dumma?
Och det är uppenbart att du inte kan visa tillstymmelse till bevis för att detta skulle drabba något annat riksdagsparti än SD. Troligen för att det inte händer.
Utan ANTAR att det bara händer SD!
OK!
Tack för den!
Vad skulle du kalla det då?Dao skrev:Jag tycker du borde kunna styrka ditt påstående med fakta, istället för antaganden!Secrist skrev:Du tror inte att det hade blivit lite rabalder i media om opinionsinstituten hade bojkottat Socialdemokraterna? Du vet om att man kommer ganska långt med sunt förnuft va?Dao skrev:Så du VET INTE!?Secrist skrev:Så när opinionsinstituten vägrar att ens lämna en offert till SD så är det SD som är dumma?
Och det är uppenbart att du inte kan visa tillstymmelse till bevis för att detta skulle drabba något annat riksdagsparti än SD. Troligen för att det inte händer.
Utan ANTAR att det bara händer SD!
OK!
Tack för den!
Och vem pratar om "bojkott"?
Så dina antaganden är "sunt förnuft" nu också?
Jag vet inte hur de sållar bland sina uppdrag, och det verkar du inte veta heller!Secrist skrev:Vad skulle du kalla det då?
Fakta är att SD återigen blir motarbetad när de ska utöva sina demokratiska rättigheter.
Säg det till Aftonbladet också. För om alla partierna vägras att utnyttja oppositionsinstituten så kan man ju ifrågasätta varför de överhuvudtaget skriver om det. Då borde de ju skriva att alla partierna utestängs.Dao skrev:Jag vet inte hur de sållar bland sina uppdrag, och det verkar du inte veta heller!Secrist skrev:Vad skulle du kalla det då?
Fakta är att SD återigen blir motarbetad när de ska utöva sina demokratiska rättigheter.
Ja, det är såååå synd om de "missförstådda" SD!
Visa att det SD har råkat ut för INTE också har skett gentemot de andra partierna, så har du en debatt att gå på. Annars är det bara spekulationer från er sida...
Inget annat!
Äntligen något som åtminstone LIKNAR källkritik från din sida!Secrist skrev:Säg det till Aftonbladet också. För om alla partierna vägras att utnyttja oppositionsinstituten så kan man ju ifrågasätta varför de överhuvudtaget skriver om det. Då borde de ju skriva att alla partierna utestängs.Dao skrev:Jag vet inte hur de sållar bland sina uppdrag, och det verkar du inte veta heller!Secrist skrev:Vad skulle du kalla det då?
Visa att det SD har råkat ut för INTE också har skett gentemot de andra partierna, så har du en debatt att gå på. Annars är det bara spekulationer från er sida...
Inget annat!
Det kan vi göra. Och vara överens om att SD är det enda parti som drabbats. Igen.Dao skrev:Äntligen något som åtminstone LIKNAR källkritik från din sida!Secrist skrev:Säg det till Aftonbladet också. För om alla partierna vägras att utnyttja oppositionsinstituten så kan man ju ifrågasätta varför de överhuvudtaget skriver om det. Då borde de ju skriva att alla partierna utestängs.Dao skrev:Jag vet inte hur de sållar bland sina uppdrag, och det verkar du inte veta heller!Secrist skrev:Vad skulle du kalla det då?
Inget annat!
Men ärligt talat - du är en av de som PÅSTÅTT något, inte enbart Aftonbladet. Och du har inte styrkt det du skriver!
Någon förvånad?
Kommer du inte med något nytt i denna tråd, så avslutar vi denna...
Tja, det är inte bara partierna som inte vill skita ned sig med SD-kontakt.SDsecrist skrev:Men flera ledande svenska opinionsinstitut vägrade.
Secrist: "röstar inte på SD"Secrist skrev: Och vara överens om att SD är det enda parti som drabbats. Igen.
F.I.S.T skrev:Secrist: "röstar inte på SD"Secrist skrev: Och vara överens om att SD är det enda parti som drabbats. Igen.
Det är ju DET du inte kunnat VISA!Secrist skrev:Det kan vi göra. Och vara överens om att SD är det enda parti som drabbats. Igen.Dao skrev:Äntligen något som åtminstone LIKNAR källkritik från din sida!Secrist skrev:Säg det till Aftonbladet också. För om alla partierna vägras att utnyttja oppositionsinstituten så kan man ju ifrågasätta varför de överhuvudtaget skriver om det. Då borde de ju skriva att alla partierna utestängs.Dao skrev:Jag vet inte hur de sållar bland sina uppdrag, och det verkar du inte veta heller!Secrist skrev:Vad skulle du kalla det då?
Inget annat!
Men ärligt talat - du är en av de som PÅSTÅTT något, inte enbart Aftonbladet. Och du har inte styrkt det du skriver!
Någon förvånad?
Då påstår jag att Lars Ohly konspirerade tillsammans med Sovjet för att störta svenska staten och bilda en kommunistisk lydstat med Ohly som diktator. Försök VISA att detta inte stämmer.Dao skrev:Det är ju DET du inte kunnat VISA!Secrist skrev:Det kan vi göra. Och vara överens om att SD är det enda parti som drabbats. Igen.Dao skrev:Äntligen något som åtminstone LIKNAR källkritik från din sida!Secrist skrev:Säg det till Aftonbladet också. För om alla partierna vägras att utnyttja oppositionsinstituten så kan man ju ifrågasätta varför de överhuvudtaget skriver om det. Då borde de ju skriva att alla partierna utestängs.Dao skrev:Jag vet inte hur de sållar bland sina uppdrag, och det verkar du inte veta heller!Secrist skrev:Vad skulle du kalla det då?
Inget annat!
Någon förvånad?
Näpp. Däremot värnar jag demokratin. Jag anser inte att obekväma partier inte ska få göra sig hörda.F.I.S.T skrev:Secrist: "röstar inte på SD"Secrist skrev: Och vara överens om att SD är det enda parti som drabbats. Igen.
Det spelar ingen roll hur mycket Mediautrymme och dylikt SD får, så tycker de alltid att de fått för lite ... stackars SD[/quote]Secrist skrev: Jag anser inte att obekväma partier inte ska få göra sig hörda.
[/quote]F.I.S.T skrev:Det spelar ingen roll hur mycket Mediautrymme och dylikt SD får, så tycker de alltid att de fått för lite ... stackars SDSecrist skrev: Jag anser inte att obekväma partier inte ska få göra sig hörda.
Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:Det spelar ingen roll hur mycket Mediautrymme och dylikt SD får, så tycker de alltid att de fått för lite ... stackars SDSecrist skrev: Jag anser inte att obekväma partier inte ska få göra sig hörda.
Varför skulle det vara "odemokratiskt" att påpeka fakta om SD?[/quote]Dao skrev:Jag har vetat länge att du inte gillar demokrati. Det är ganska EXTREMT vet du va?Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:Det spelar ingen roll hur mycket Mediautrymme och dylikt SD får, så tycker de alltid att de fått för lite ... stackars SDSecrist skrev: Jag anser inte att obekväma partier inte ska få göra sig hörda.
Thetaxpayer skrev:Varför skulle det vara "odemokratiskt" att påpeka fakta om SD?Dao skrev:Jag har vetat länge att du inte gillar demokrati. Det är ganska EXTREMT vet du va?Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:Det spelar ingen roll hur mycket Mediautrymme och dylikt SD får, så tycker de alltid att de fått för lite ... stackars SDSecrist skrev: Jag anser inte att obekväma partier inte ska få göra sig hörda.
SD:s strävan efter martyrskap är knappast okänd! [/quote]Dao skrev:Thetaxpayer skrev:Varför skulle det vara "odemokratiskt" att påpeka fakta om SD?Dao skrev:Jag har vetat länge att du inte gillar demokrati. Det är ganska EXTREMT vet du va?Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:Det spelar ingen roll hur mycket Mediautrymme och dylikt SD får, så tycker de alltid att de fått för lite ... stackars SDSecrist skrev: Jag anser inte att obekväma partier inte ska få göra sig hörda.
Det är det inte men vem har gjort det menar du? Eller menar du att det är fakta att det är synd om SD?
Thetaxpayer skrev:SD:s strävan efter martyrskap är knappast okänd!Dao skrev:Thetaxpayer skrev:Varför skulle det vara "odemokratiskt" att påpeka fakta om SD?Dao skrev:Jag har vetat länge att du inte gillar demokrati. Det är ganska EXTREMT vet du va?Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:Det spelar ingen roll hur mycket Mediautrymme och dylikt SD får, så tycker de alltid att de fått för lite ... stackars SDSecrist skrev: Jag anser inte att obekväma partier inte ska få göra sig hörda.
Det är det inte men vem har gjort det menar du? Eller menar du att det är fakta att det är synd om SD?
Vad skulle DET vara för en länk, som du skulle acceptera?Dao skrev:Thetaxpayer skrev:SD:s strävan efter martyrskap är knappast okänd!Dao skrev:Det är det inte men vem har gjort det menar du? Eller menar du att det är fakta att det är synd om SD?Thetaxpayer skrev:Varför skulle det vara "odemokratiskt" att påpeka fakta om SD?Dao skrev:Jag har vetat länge att du inte gillar demokrati. Det är ganska EXTREMT vet du va?Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:Det spelar ingen roll hur mycket Mediautrymme och dylikt SD får, så tycker de alltid att de fått för lite ... stackars SDSecrist skrev: Jag anser inte att obekväma partier inte ska få göra sig hörda.
Jag kände inte till det. Kanske du kan länka till något som stödjer ditt hittepå?
Jag skriver ALLTID mina åsikter här. Gör inte du?Thetaxpayer skrev:Så dina egna åsikter då alltså. Knappast fakta.
Dao skrev:Jag skriver ALLTID mina åsikter här. Gör inte du?Thetaxpayer skrev:Så dina egna åsikter då alltså. Knappast fakta.
Det är så, att jag knappast är ensam i den bedömningen, vilket tydligt framkommit i samhället för den som varit uppmärksam...
Faktan var att det är ett vanligt omdöme idag bland SD:s kritiker!Thetaxpayer skrev:Dao skrev:Jag skriver ALLTID mina åsikter här. Gör inte du?Thetaxpayer skrev:Så dina egna åsikter då alltså. Knappast fakta.
Det är så, att jag knappast är ensam i den bedömningen, vilket tydligt framkommit i samhället för den som varit uppmärksam...
Hur kan det vara FAKTA då?