Vilken inställning skulle det vara?Secrist skrev:Ok. Hursomhelst så ska jag lägga din inställning på minnet för jag misstänker att du inte kommer att göra det.Regndrottning skrev:Nej, det är INTE fokusförskjutning om det är SAMMA ämne!!!Secrist skrev:Så man kan alltså blanda in andra trådar och tidigare diskussioner utan att det är fokusförskjutning? Då borde du kanske tänka på det innan du slänger beskyllningar om fokusförskjutningar omkring dig nästa gång.Regndrottning skrev:Ok då.Secrist skrev:Det har fortfarande inget med tråden att göra.Regndrottning skrev:Jag spekulerar inte. Seel har själv sagt att han är en trogen moderat fast han inte är nöjd med deras politik.Secrist skrev:Frågan var om 15% kommer att räcka 2014. Och du svarade med att spekulera i hur han röstar. Ungefär som när jag skriver de senaste opinionsmätningarna och KP-RC kallar mig rassepajas för att SD finns med i mätningen.Regndrottning skrev:Vilken frågeställning var det? Frågan som inte finns i öppningsinlägget?Secrist skrev:Och hur han röstar har koppling till frågeställningen hur då...?Regndrottning skrev:Nej. Det var seel som var fokus på mitt inlägg.Secrist skrev:Och du fokusförskjuter aldrig?Regndrottning skrev:En trogen moderat... som hejar på SD...Sossar ee lata skrev:http://www.expressen.se/nyheter/nya-framgangar-for-sd-i-opinionsmatning/
Tror inte det...Svensken är trött på att se vad som händer med vårt land.
Men,(och det finns att kolla), Seel och jag har diskuterat hans valpreferenser. I och med att mitt inlägg var riktat till honom så är jag övertygat om att HAN förstår vad jag pratar om även om du inte gör det....
Alltså har det med tråden att göra.
Hur länge sedan var det du läste svenska? För du tycks ha svåra förståelseproblem...
Att jag håller mig till ämnet?
Att jag besvarar frågor?
Då tycker jag verkligen att du skall lägga det på minnet!