Jag förstår att infra och daoren får ribba av detta. Vi andra äcklas och visar avsky....
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17469203.ab
Infra skrev:Det där är en gammal nyhet.
Jag har redan haft den öppen i en tråd. Vi andra läste den i Metro i onsdags.
Ribba? Tja, själv får du väl inte stånd av nåt numera. Möjligen av Kerry.
Jasså, du "förstår" det...!?DMustaine skrev:Jag förstår att infra och daoren får ribba av detta. Vi andra äcklas och visar avsky....
Och den "industrin" hittar du...var..?DMustaine skrev:Infra skrev:Det där är en gammal nyhet.
Om än så, Kerry tycker jag sköter sitt jobb bra! Oroande mer är din ribba över småbarn och hur de skövlas sexuellt i den muslimska barngiftesindustrin du verkar vara i samklang med!
I tex Jemen, tror du detta fall är unikt? Att ett barn är bortgift med en gubbe?Dao skrev:Och den "industrin" hittar du...var..?DMustaine skrev:Om än så, Kerry tycker jag sköter sitt jobb bra! Oroande mer är din ribba över småbarn och hur de skövlas sexuellt i den muslimska barngiftesindustrin du verkar vara i samklang med!Infra skrev:Det där är en gammal nyhet.
Det är vidrigt att se hur du och de dina inte som alla andra spyr galla över denna vardag i vissa delar av den muslimska världen, du resonerar väl som vanligt " det är inte ett muslimskt problem, man ska inte peka ut grupper" Jävla äckel som inte står upp för att skydda barn!!!!Dao skrev:Och den "industrin" hittar du...var..?DMustaine skrev:Om än så, Kerry tycker jag sköter sitt jobb bra! Oroande mer är din ribba över småbarn och hur de skövlas sexuellt i den muslimska barngiftesindustrin du verkar vara i samklang med!Infra skrev:Det där är en gammal nyhet.
Vill du göra dig dum står det dig naturligtvis fritt att göra så! Synd att du inte kan ta gemensam ställning mot detta avskyvärda fenomen! OHYRA!Dao skrev:Och den "industrin" hittar du...var..?DMustaine skrev:Om än så, Kerry tycker jag sköter sitt jobb bra! Oroande mer är din ribba över småbarn och hur de skövlas sexuellt i den muslimska barngiftesindustrin du verkar vara i samklang med!Infra skrev:Det där är en gammal nyhet.
Ingen vänsterperson härinne har nånsin pläderat för barnsex. Tvärtom!DMustaine skrev:Infra skrev:Det där är en gammal nyhet.
Om än så, Kerry tycker jag sköter sitt jobb bra! Oroande mer är din ribba över småbarn och hur de skövlas sexuellt i den muslimska barngiftesindustrin du verkar vara i samklang med!
När får vi se er plädera emot detta fenomen?Infra skrev:Ingen vänsterperson härinne har nånsin pläderat för barnsex. Tvärtom!DMustaine skrev:Om än så, Kerry tycker jag sköter sitt jobb bra! Oroande mer är din ribba över småbarn och hur de skövlas sexuellt i den muslimska barngiftesindustrin du verkar vara i samklang med!Infra skrev:Det där är en gammal nyhet.
https://acbladet.swedishforum.se/t55253-infra-rd-rc-etc-sager-att-dessa-problem-ska-vi-inte-lagga-oss-i
Tja, ingen borde veta bättre än du.DMustaine skrev:När får vi se er plädera emot detta fenomen?Infra skrev:Ingen vänsterperson härinne har nånsin pläderat för barnsex. Tvärtom!DMustaine skrev:Om än så, Kerry tycker jag sköter sitt jobb bra! Oroande mer är din ribba över småbarn och hur de skövlas sexuellt i den muslimska barngiftesindustrin du verkar vara i samklang med!Infra skrev:Det där är en gammal nyhet.
https://acbladet.swedishforum.se/t55253-infra-rd-rc-etc-sager-att-dessa-problem-ska-vi-inte-lagga-oss-i
Ta det lugnt, man kan vara tangentbordsterrorist även om man inte gillar våldtäkter mot barn!
Det är ju ett öppet mål när sådana som du i oändlighet pläderar för detta ociviliserade religiösa system!Infra skrev:Tja, ingen borde veta bättre än du.DMustaine skrev:När får vi se er plädera emot detta fenomen?Infra skrev:Ingen vänsterperson härinne har nånsin pläderat för barnsex. Tvärtom!DMustaine skrev:Om än så, Kerry tycker jag sköter sitt jobb bra! Oroande mer är din ribba över småbarn och hur de skövlas sexuellt i den muslimska barngiftesindustrin du verkar vara i samklang med!Infra skrev:Det där är en gammal nyhet.
Ta det lugnt, man kan vara tangentbordsterrorist även om man inte gillar våldtäkter mot barn!
Vet du vad som OCKSÅ finns i Jemen? En rejäl kamp MOT förtrycket och för kvinnors rättigheter. Den kampen är betydligt större än problemet, och når ganska ofta positiva resultat. Utan den skulle det varit mycket värre.Sossar ee lata skrev:I tex Jemen, tror du detta fall är unikt? Att ett barn är bortgift med en gubbe?Dao skrev:Och den "industrin" hittar du...var..?DMustaine skrev:Om än så, Kerry tycker jag sköter sitt jobb bra! Oroande mer är din ribba över småbarn och hur de skövlas sexuellt i den muslimska barngiftesindustrin du verkar vara i samklang med!Infra skrev:Det där är en gammal nyhet.
Det gör jag hela tiden. Det är dock era fördomar och okunskap som jag agerar mot här! Företeelsen är fruktansvärd och skall bekämpas.Sossar ee lata skrev:Det är vidrigt att se hur du och de dina inte som alla andra spyr galla över denna vardag i vissa delar av den muslimska världen, du resonerar väl som vanligt " det är inte ett muslimskt problem, man ska inte peka ut grupper" Jävla äckel som inte står upp för att skydda barn!!!!Dao skrev:Och den "industrin" hittar du...var..?DMustaine skrev:Om än så, Kerry tycker jag sköter sitt jobb bra! Oroande mer är din ribba över småbarn och hur de skövlas sexuellt i den muslimska barngiftesindustrin du verkar vara i samklang med!Infra skrev:Det där är en gammal nyhet.
Jag tar rejält avstånd från detta problem, överallt där det dit förekommer. Du är en av de som valt att förvärra problemet genom att utgå från fördomar och okunskap. Sådant skit tar jag, som du ser, också stort avstånd från, medan du kramar om sådana företeelser.DMustaine skrev:Vill du göra dig dum står det dig naturligtvis fritt att göra så! Synd att du inte kan ta gemensam ställning mot detta avskyvärda fenomen! OHYRA!Dao skrev:Och den "industrin" hittar du...var..?DMustaine skrev:Om än så, Kerry tycker jag sköter sitt jobb bra! Oroande mer är din ribba över småbarn och hur de skövlas sexuellt i den muslimska barngiftesindustrin du verkar vara i samklang med!Infra skrev:Det där är en gammal nyhet.
Senast i denna tråd!DMustaine skrev:När får vi se er plädera emot detta fenomen?
Men när väst är i Afghanistan där bland annat arbete mot detta bedrivs så står du och gapar om att Afghanistan ska lämnas i fred.Dao skrev:Senast i denna tråd!DMustaine skrev:När får vi se er plädera emot detta fenomen?
Sluta tjaffsa för fan. Vad är det nu för pervers ståndpunkt duSecrist skrev:Men när väst är i Afghanistan där bland annat arbete mot detta bedrivs så står du och gapar om att Afghanistan ska lämnas i fred.Dao skrev:Senast i denna tråd!DMustaine skrev:När får vi se er plädera emot detta fenomen?
Svider sanningen?Infra skrev:Sluta tjaffsa för fan. Vad är det nu för pervers ståndpunkt duSecrist skrev:Men när väst är i Afghanistan där bland annat arbete mot detta bedrivs så står du och gapar om att Afghanistan ska lämnas i fred.Dao skrev:Senast i denna tråd!DMustaine skrev:När får vi se er plädera emot detta fenomen?
försöker leda i bevis, då. Troll!
Jag förstår att du frågar. Du är väl helt obekant med den.Secrist skrev:Svider sanningen?Infra skrev:Sluta tjaffsa för fan. Vad är det nu för pervers ståndpunkt duSecrist skrev:Men när väst är i Afghanistan där bland annat arbete mot detta bedrivs så står du och gapar om att Afghanistan ska lämnas i fred.Dao skrev:Senast i denna tråd!DMustaine skrev:När får vi se er plädera emot detta fenomen?
Inte då. Alliansen har krossat de rödgröna i två val på raken. Och det är en sanning som är len som honung.Infra skrev:Jag förstår att du frågar. Du är väl helt obekant med den.Secrist skrev:Svider sanningen?Infra skrev:Sluta tjaffsa för fan. Vad är det nu för pervers ståndpunkt duSecrist skrev:Men när väst är i Afghanistan där bland annat arbete mot detta bedrivs så står du och gapar om att Afghanistan ska lämnas i fred.Dao skrev:Senast i denna tråd!DMustaine skrev:När får vi se er plädera emot detta fenomen?
[/Tja, du får väl ty dig till pakistanierna. Dom har ungefär samma inställning som sina grannarDMustaine skrev:Vill du göra dig dum står det dig naturligtvis fritt att göra så! Synd att du inte kan ta gemensam ställning mot detta avskyvärda fenomen! OHYRA!Dao skrev:Och den "industrin" hittar du...var..?DMustaine skrev:Om än så, Kerry tycker jag sköter sitt jobb bra! Oroande mer är din ribba över småbarn och hur de skövlas sexuellt i den muslimska barngiftesindustrin du verkar vara i samklang med!Infra skrev:Det där är en gammal nyhet.
Nästan inget har gjorts mot detta i Afghanistan när västmakterna ockuperat landet. Några som gjorde mycket mot detta var Sovjet när de var där, men inte har du tyckt det var bra.Secrist skrev:Men när väst är i Afghanistan där bland annat arbete mot detta bedrivs så står du och gapar om att Afghanistan ska lämnas i fred.Dao skrev:Senast i denna tråd!DMustaine skrev:När får vi se er plädera emot detta fenomen?
Vidrig du är, bara för att det ev inte stämmer i detta fall så så njuter du, alla andra miljontals barn som tvångsgiftes bort har du inte en tanke på. Du är ett riktigt äckligt svin som skiter i att barn far illa! Puke!!!!Infra skrev:Dumstein är offer för en skröna och en lögn.
http://www.dn.se/nyheter/varlden/jemen-fornekar-uppgift-om-barnbrud/