Nu är ordningen återställd, översittarfasonerna slogs tillbaka, nu får man tid på sig att lösa problemen som finns så skolan kan fungera, exakt det som jag sa direkt!
3 posters
Så!! Nu är ordningen återställd. Lundsberg åter igång!
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
Jaha... ok...Sossar ee lata skrev:Nu är ordningen återställd, översittarfasonerna slogs tillbaka, nu får man tid på sig att lösa problemen som finns så skolan kan fungera, exakt det som jag sa direkt!
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
Sån e jag:DRegndrottning skrev:Jaha... ok...Sossar ee lata skrev:Nu är ordningen återställd, översittarfasonerna slogs tillbaka, nu får man tid på sig att lösa problemen som finns så skolan kan fungera, exakt det som jag sa direkt!
Fanns det någon som trodde att skolan inte skulle öppnas igen?Sossar ee lata skrev:Sån e jag:DRegndrottning skrev:Jaha... ok...Sossar ee lata skrev:Nu är ordningen återställd, översittarfasonerna slogs tillbaka, nu får man tid på sig att lösa problemen som finns så skolan kan fungera, exakt det som jag sa direkt!
Secrist- Antal inlägg : 32216
Hur många bryr sig? Har lite svårt att tycka synd om massa bortskämda överklassungar.Regndrottning skrev:Fanns det någon som trodde att skolan inte skulle öppnas igen?Sossar ee lata skrev:Sån e jag:DRegndrottning skrev:Jaha... ok...Sossar ee lata skrev:Nu är ordningen återställd, översittarfasonerna slogs tillbaka, nu får man tid på sig att lösa problemen som finns så skolan kan fungera, exakt det som jag sa direkt!
Ungefär så.....ja.Secrist skrev:Hur många bryr sig? Har lite svårt att tycka synd om massa bortskämda överklassungar.Regndrottning skrev:Fanns det någon som trodde att skolan inte skulle öppnas igen?Sossar ee lata skrev:Sån e jag:DRegndrottning skrev:Jaha... ok...Sossar ee lata skrev:Nu är ordningen återställd, översittarfasonerna slogs tillbaka, nu får man tid på sig att lösa problemen som finns så skolan kan fungera, exakt det som jag sa direkt!