Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


2 posters

    Är detta förenligt med svensk lag??

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Är detta förenligt med svensk lag?? Empty Är detta förenligt med svensk lag??

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-09-06, 15:43

    Får man särskilja folkgrupper på detta sätt?

    http://www.uddevalla.se/arbete/arbetsmarknadsverksamhet/insatserochatgarder/personligutvecklingstjanst.4.6eaa3f26111fa43e95280003494.html

    Får jag annonsera enligt följande:

    Vi söker personer som:

    varken har svensk grundskola eller gymnasieskola
    är långtidsarbetslös (uppbär ej A-kassa)
    har socialbidrag
    Har icke invandrarbakgrund
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Är detta förenligt med svensk lag?? Empty Sv: Är detta förenligt med svensk lag??

    Inlägg  Sniperace 2013-09-06, 17:59

    Sossar ee lata skrev:Får man särskilja folkgrupper på detta sätt?

    http://www.uddevalla.se/arbete/arbetsmarknadsverksamhet/insatserochatgarder/personligutvecklingstjanst.4.6eaa3f26111fa43e95280003494.html

    Får jag annonsera enligt följande:

    Vi söker personer som:

    varken har svensk grundskola eller gymnasieskola
    är långtidsarbetslös (uppbär ej A-kassa)
    har socialbidrag
    Har icke invandrarbakgrund
    Jag undrar hur reaktionen skulle bli om de sökte så här
    Vi söker dig svenske medborgare som har anor i sverige minst sex generationer, talar felfri svenska och har ett "Svenskt" utseende och uppförande, är skötsam och kan visa straffrihetsintyg, inte har några ekonomiska anmärkningar, och inte förekommer i socialregister
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Är detta förenligt med svensk lag?? Empty Sv: Är detta förenligt med svensk lag??

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-09-06, 18:53

    Sniperace skrev:
    Sossar ee lata skrev:Får man särskilja folkgrupper på detta sätt?

    http://www.uddevalla.se/arbete/arbetsmarknadsverksamhet/insatserochatgarder/personligutvecklingstjanst.4.6eaa3f26111fa43e95280003494.html

    Får jag annonsera enligt följande:

    Vi söker personer som:

    varken har svensk grundskola eller gymnasieskola
    är långtidsarbetslös (uppbär ej A-kassa)
    har socialbidrag
    Har icke invandrarbakgrund
    Jag undrar hur reaktionen skulle bli om de sökte så här
    Vi söker dig svenske medborgare som har anor i sverige minst sex generationer, talar felfri svenska och har ett "Svenskt" utseende och uppförande, är skötsam och kan visa straffrihetsintyg, inte har några ekonomiska anmärkningar, och inte förekommer i socialregister
    Ja det är ju samma sak. Man undrar som sagt om detta är inom lagens regler? Vad säger Infra och hans gubbar?

    Sponsored content


    Är detta förenligt med svensk lag?? Empty Sv: Är detta förenligt med svensk lag??

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 12:25