+5
Vercingetorix
formsvackan
DirtyDog
Infra
ericTheDog
9 posters
Svea Jansson - stor humor
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 1
Svea Jansson - stor humor
I denna tråd tänkte jag berätta lite mer om Svea Jansson.
- Inlägg 3
Sv: Svea Jansson - stor humor
Fråga foliet, han tycks veta allt om Svea Jansson.Infra skrev:Låt höra.
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
- Inlägg 4
Jasså, du vill HÖRA?Infra skrev:Låt höra.
Skyll dig själv!
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 5
Jag väntar .....ericTheDog skrev:I denna tråd tänkte jag berätta lite mer om Svea Jansson.
Vercingetorix- Antal inlägg : 4633
- Inlägg 6
Vad är det för fel på Miamarianne och Per-Filip nu då?
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 7
Fel och fel... de är nog bara fortfarande ute och vandrar. Måhända har de gått vilseVercingetorix skrev:Vad är det för fel på Miamarianne och Per-Filip nu då?
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 8
Jag hörde att Svea är död sen 18 år, men fortfarande har tanten mer förstånd än fisten roffan och foliet tillsammans.ericTheDog skrev:I denna tråd tänkte jag berätta lite mer om Svea Jansson.
- Inlägg 9
RedMentalCase skrev:Jag hörde att Svea är död sen 18 år, men fortfarande har tanten mer förstånd än fisten roffan och foliet tillsammans.ericTheDog skrev:I denna tråd tänkte jag berätta lite mer om Svea Jansson.
Exakt, och detta har eg. ingen betydelse eftersom hon fortsätter att äga oändligt med pengar. Hon har alltid oändligt med pengar, vilket kan vara svårt gör små rödgröna muppar att begripa.
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 10
Jag har sagt det förr, foliet är en mupp som först på sin ålders höst börjat inse hur vårt ekonomiska system fungerar, och som den folie hen är riktar hen sin egen dumhet utåt istället för att försöka ta till sig verkligheten.
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 11
Det är nog gott och väl med a capellasång av Svea. Men jag väntar ännu på detericTheDog skrev:I denna tråd tänkte jag berätta lite mer om Svea Jansson.
du skulle berätta om Svea J. Vi väntar.....och väntar....och väntar....och väntar.....
Tala ur skägget människa!
- Inlägg 12
Det finns bara ett folium härinne och det är du.RedMentalCase skrev:Jag har sagt det förr, foliet är en mupp som först på sin ålders höst börjat inse hur vårt ekonomiska system fungerar, och som den folie hen är riktar hen sin egen dumhet utåt istället för att försöka ta till sig verkligheten.
- Inlägg 13
Ut med språket. Vad skulle du berätta för "roligt" om Svea?ericTheDog skrev:I denna tråd tänkte jag berätta lite mer om Svea Jansson.
Vad väntar du på?
- Inlägg 14
Det har jag redan gjort.Infra skrev:Ut med språket. Vad skulle du berätta för "roligt" om Svea?ericTheDog skrev:I denna tråd tänkte jag berätta lite mer om Svea Jansson.
Vad väntar du på?
- Inlägg 15
Var det i det här inlägget:ericTheDog skrev:Det har jag redan gjort.Infra skrev:Ut med språket. Vad skulle du berätta för "roligt" om Svea?ericTheDog skrev:I denna tråd tänkte jag berätta lite mer om Svea Jansson.
Vad väntar du på?
Ha...ha...ha...Lillerik skrev:Fråga foliet, han tycks veta allt om Svea Jansson
- Inlägg 16
Nej, Infra, det var detta inlägg + några i andra trådar som du inte heller begriper.ericTheDog skrev:Exakt, och detta har eg. ingen betydelse eftersom hon fortsätter att äga oändligt med pengar. Hon har alltid oändligt med pengar, vilket kan vara svårt gör små rödgröna muppar att begripa.RedMentalCase skrev:Jag hörde att Svea är död sen 18 år, men fortfarande har tanten mer förstånd än fisten roffan och foliet tillsammans.ericTheDog skrev:I denna tråd tänkte jag berätta lite mer om Svea Jansson.
- Inlägg 17
Hur mycket pengar tog hon med sig dit hon gick?ericTheDog skrev:Nej, Infra, det var detta inlägg + några i andra trådar som du inte heller begriper.ericTheDog skrev:Exakt, och detta har eg. ingen betydelse eftersom hon fortsätter att äga oändligt med pengar. Hon har alltid oändligt med pengar, vilket kan vara svårt gör små rödgröna muppar att begripa.RedMentalCase skrev:Jag hörde att Svea är död sen 18 år, men fortfarande har tanten mer förstånd än fisten roffan och foliet tillsammans.ericTheDog skrev:I denna tråd tänkte jag berätta lite mer om Svea Jansson.
- Inlägg 18
MassorInfra skrev:Hur mycket pengar tog hon med sig dit hon gick?ericTheDog skrev:Nej, Infra, det var detta inlägg + några i andra trådar som du inte heller begriper.ericTheDog skrev:Exakt, och detta har eg. ingen betydelse eftersom hon fortsätter att äga oändligt med pengar. Hon har alltid oändligt med pengar, vilket kan vara svårt gör små rödgröna muppar att begripa.RedMentalCase skrev:Jag hörde att Svea är död sen 18 år, men fortfarande har tanten mer förstånd än fisten roffan och foliet tillsammans.ericTheDog skrev:I denna tråd tänkte jag berätta lite mer om Svea Jansson.
- Inlägg 19
Ha...ha...ha.......Det var mycket skojigt. Ha...ha...ha......ericTheDog skrev:MassorInfra skrev:Hur mycket pengar tog hon med sig dit hon gick?ericTheDog skrev:Nej, Infra, det var detta inlägg + några i andra trådar som du inte heller begriper.ericTheDog skrev:Exakt, och detta har eg. ingen betydelse eftersom hon fortsätter att äga oändligt med pengar. Hon har alltid oändligt med pengar, vilket kan vara svårt gör små rödgröna muppar att begripa.RedMentalCase skrev:Jag hörde att Svea är död sen 18 år, men fortfarande har tanten mer förstånd än fisten roffan och foliet tillsammans.ericTheDog skrev:I denna tråd tänkte jag berätta lite mer om Svea Jansson.
- Inlägg 20
Infra skrev:Ha...ha...ha.......Det var mycket skojigt. Ha...ha...ha......ericTheDog skrev:MassorInfra skrev:Hur mycket pengar tog hon med sig dit hon gick?ericTheDog skrev:Nej, Infra, det var detta inlägg + några i andra trådar som du inte heller begriper.ericTheDog skrev:Exakt, och detta har eg. ingen betydelse eftersom hon fortsätter att äga oändligt med pengar. Hon har alltid oändligt med pengar, vilket kan vara svårt gör små rödgröna muppar att begripa.RedMentalCase skrev:Jag hörde att Svea är död sen 18 år, men fortfarande har tanten mer förstånd än fisten roffan och foliet tillsammans.ericTheDog skrev:I denna tråd tänkte jag berätta lite mer om Svea Jansson.
Det fina med finessrik humor är att de blåsta skrattar lika mycket som de kloka!
- Inlägg 21
Och vari låg det humoristiska, sa du?ericTheDog skrev:Infra skrev:Ha...ha...ha.......Det var mycket skojigt. Ha...ha...ha......ericTheDog skrev:MassorInfra skrev:Hur mycket pengar tog hon med sig dit hon gick?ericTheDog skrev:Nej, Infra, det var detta inlägg + några i andra trådar som du inte heller begriper.ericTheDog skrev:Exakt, och detta har eg. ingen betydelse eftersom hon fortsätter att äga oändligt med pengar. Hon har alltid oändligt med pengar, vilket kan vara svårt gör små rödgröna muppar att begripa.RedMentalCase skrev:Jag hörde att Svea är död sen 18 år, men fortfarande har tanten mer förstånd än fisten roffan och foliet tillsammans.ericTheDog skrev:I denna tråd tänkte jag berätta lite mer om Svea Jansson.
Det fina med finessrik humor är att de blåsta skrattar lika mycket som de kloka!
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 22
Skrattade du utan att hajja skämtet....var det bara ett nervöst skratt?Infra skrev:Och vari låg det humoristiska, sa du?ericTheDog skrev:Det fina med finessrik humor är att de blåsta skrattar lika mycket som de kloka!Infra skrev:Ha...ha...ha.......Det var mycket skojigt. Ha...ha...ha......ericTheDog skrev:MassorInfra skrev:Hur mycket pengar tog hon med sig dit hon gick?ericTheDog skrev:Nej, Infra, det var detta inlägg + några i andra trådar som du inte heller begriper.ericTheDog skrev:Exakt, och detta har eg. ingen betydelse eftersom hon fortsätter att äga oändligt med pengar. Hon har alltid oändligt med pengar, vilket kan vara svårt gör små rödgröna muppar att begripa.RedMentalCase skrev:Jag hörde att Svea är död sen 18 år, men fortfarande har tanten mer förstånd än fisten roffan och foliet tillsammans.ericTheDog skrev:I denna tråd tänkte jag berätta lite mer om Svea Jansson.
- Inlägg 23
Nej, men ett artigt.redalert skrev:Skrattade du utan att hajja skämtet....var det bara ett nervöst skratt?Infra skrev:Och vari låg det humoristiska, sa du?ericTheDog skrev:Det fina med finessrik humor är att de blåsta skrattar lika mycket som de kloka!Infra skrev:Ha...ha...ha.......Det var mycket skojigt. Ha...ha...ha......ericTheDog skrev:MassorInfra skrev:Hur mycket pengar tog hon med sig dit hon gick?ericTheDog skrev:Nej, Infra, det var detta inlägg + några i andra trådar som du inte heller begriper.ericTheDog skrev:Exakt, och detta har eg. ingen betydelse eftersom hon fortsätter att äga oändligt med pengar. Hon har alltid oändligt med pengar, vilket kan vara svårt gör små rödgröna muppar att begripa.RedMentalCase skrev:Jag hörde att Svea är död sen 18 år, men fortfarande har tanten mer förstånd än fisten roffan och foliet tillsammans.ericTheDog skrev:I denna tråd tänkte jag berätta lite mer om Svea Jansson.
- Inlägg 24
Den stora humorn var det forumvänsterns ekonomiske noll...förlåt talesman som stod för.
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 25
" Du kan ingenting ta med dig dit du gårInfra skrev:Hur mycket pengar tog hon med sig dit hon gick?ericTheDog skrev:Nej, Infra, det var detta inlägg + några i andra trådar som du inte heller begriper.ericTheDog skrev:Exakt, och detta har eg. ingen betydelse eftersom hon fortsätter att äga oändligt med pengar. Hon har alltid oändligt med pengar, vilket kan vara svårt gör små rödgröna muppar att begripa.RedMentalCase skrev:Jag hörde att Svea är död sen 18 år, men fortfarande har tanten mer förstånd än fisten roffan och foliet tillsammans.ericTheDog skrev:I denna tråd tänkte jag berätta lite mer om Svea Jansson.
Nej du kan ingenting ta med dig dit du går
Du behöver inga penningar
När du vid porten står
Och du kan ingenting ta med dig dit du går"
Så, det är nog inte längre Sveas pengar...