+7
RedCloud
Infra
Thetaxpayer
redalert
RedMentalCase
Sossar ee lata
F.I.S.T
11 posters
en talande kortfilm
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 1
en talande kortfilm
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 2
Sv: en talande kortfilm
Jo du, du är en av dem som tror att all rikedom kan delas lika. Och att sedan de fattigaste går och belånar sig över huvudet så de går på knäna och inte kan spara är väl bara deras eget fel! Alla de rika de talar om har ju sett till själva att de är där de är, vad är felet? Det du inte tar upp är hur mycket de rikaste betalar i skatt så de fattigaste kan få sina bidrag. Nä det här är ren & skär avundsjuka!!! Det är väl bara för lilla dig att ta tag i saken om du vill bli rik, inget hindrar dig!!!
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 3
Tittade inte på filmen, antar att den handlar om fisttyper som drömmer om att andra ska arbeta ännu mer för att dom ska få mer bidrag.
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 4
Fisten, vad är problemet?
Du äger ingenting nu och med en vänsteregering så kommer du fortfarande inte att äga något, så vad är ditt egentliga problem?
Du äger ingenting nu och med en vänsteregering så kommer du fortfarande inte att äga något, så vad är ditt egentliga problem?
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 5
redalert skrev:Fisten, vad är problemet?
Avundsjuka som alla andra vänster såklart.
- Inlägg 6
Med enbart avundsjuka som drivkraft kommer man inte långt!Thetaxpayer skrev:redalert skrev:Fisten, vad är problemet?
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 7
Nä, med vassa armbågar och 0-taxering kommer man längre.redalert skrev:Med enbart avundsjuka som drivkraft kommer man inte långt!Thetaxpayer skrev:redalert skrev:Fisten, vad är problemet?
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 8
psykfallet skrev:Tittade inte på filmen
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 9
Blockflöjt är ett träblåsinstrument av typen spaltflöjt av varierande storlek och stämläge.RedCloud skrev:psykfallet skrev:Tittade inte på filmen
Bortsett från nutid då blockflöjten används på ett bredare och mer omfattande sätt än någonsin tidigare så hade blockflöjten sin storhetstid under renässansen och barocken, men kom senare att ersättas alltmer av traversflöjten (föregångaren till tvärflöjten). Blockflöjten är förmodligen ett av mänsklighetens äldsta, fortfarande använda, musikinstrument.
Den flera olika storlekar och därmed olika tonlägen. Vanligt förekommande är sopran, alt, tenor och bas. De största blockflöjterna kom dock ur bruk redan under barocken.
Under sen-barocken och rokokon så var det vanligt med 4-5 altblockflöjter i kammarorkestrar men under mitten 1700-talet så kom de allt mer att ersättas av den mer flexibla tvärflöjten.
Sopranblockflöjten har ofta använts som nybörjarinstrument i musikundervisning. Blockflöjter spelar ibland en viktig roll i folksagor, där de brukar ha magisk förmåga.
Andra betydelser: Blockflöjt är också en orgelstämma av typen labialstämma (läppstämma).
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 10
Hyvens FIST, för att du la upp denna film.
- Inlägg 11
RedCloud skrev:psykfallet skrev:Tittade inte på filmen
- Inlägg 12
redalert skrev:Fisten, vad är problemet?
Jag äger allt jag behöver äga, och mår gott av att ge även när jag har lite. Den glädjen kommer du aldrig få uppleva, och för det är det synd om dig !
Thetaxpayer skrev:Avundsjuka som alla andra vänster såklart.
Det enda jag saknar i mitt liv av världslig karaktär är en egen jordplätt att odla på, men för den skull klarar jag av att vara glad för dem som har det. Det är så roligt att höra och läsa från högerhåll, när de oftast faktiskt är de mest avundsjuka människor som existerar
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 13
Det enda jag saknar i mitt liv av världslig karaktär är en egen jordplätt att odla på,(fisten)
Men fisten foliet och roffan får väl ändå erkänna att de då och då även saknar sitt förstånd...?
Men fisten foliet och roffan får väl ändå erkänna att de då och då även saknar sitt förstånd...?
Senast ändrad av RedMentalCase den 2013-08-15, 17:47, ändrad totalt 1 gång
- Inlägg 14
[ när de oftast faktiskt är de mest avundsjuka människor som existerar [/color][/quote]
Men det stämmer ju bara i din fantasi.
- Inlägg 15
Det man inte vet om, har man inte ont av, eller saknar!RedMentalCase skrev:Det enda jag saknar i mitt liv av världslig karaktär är en egen jordplätt att odla på,(fisten)
Men fisten och roffan får väl ändå erkänna att de då och då även saknar sitt förstånd...?
- Inlägg 16
NejThetaxpayer skrev:
DMustaine- Antal inlägg : 3914
- Inlägg 17
Du är alldeles för jävla lat för att orka odla något! Du skulle förmodligen sträcka dig till att sno från någon annans jordplätt!F.I.S.T skrev:redalert skrev:Fisten, vad är problemet?
Jag äger allt jag behöver äga, och mår gott av att ge även när jag har lite. Den glädjen kommer du aldrig få uppleva, och för det är det synd om dig !Thetaxpayer skrev:Avundsjuka som alla andra vänster såklart.
Det enda jag saknar i mitt liv av världslig karaktär är en egen jordplätt att odla på, men för den skull klarar jag av att vara glad för dem som har det. Det är så roligt att höra och läsa från högerhåll, när de oftast faktiskt är de mest avundsjuka människor som existerar
- Inlägg 18
Ja det är ju inte utan att man undrar varför fisten inte skaffar sig en odlingsplätt själv, eller sitter hen bara och väntar på att någon annan skall tilldela hen en plätt?DMustaine skrev:Du är alldeles för jävla lat för att orka odla något! Du skulle förmodligen sträcka dig till att sno från någon annans jordplätt!F.I.S.T skrev:redalert skrev:Fisten, vad är problemet?
Jag äger allt jag behöver äga, och mår gott av att ge även när jag har lite. Den glädjen kommer du aldrig få uppleva, och för det är det synd om dig !Thetaxpayer skrev:Avundsjuka som alla andra vänster såklart.
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
- Inlägg 19
Var glad att du lever i världens bästa land.
- Inlägg 20
F.I.S.T skrev:NejThetaxpayer skrev:
Jo
- Inlägg 21
nej !Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:NejThetaxpayer skrev:
Jo
- Inlägg 22
varför försämra det då genom ökade klyftor ?R.O.F.L skrev:Var glad att du lever i världens bästa land.
- Inlägg 23
F.I.S.T skrev:nej !Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:NejThetaxpayer skrev:
Jo
LOL,
Står det i OECDrapporten eller?
- Inlägg 24
om dina fantasier ? ... nä det tror4 jag inteThetaxpayer skrev:LOL,F.I.S.T skrev:nej !Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:NejThetaxpayer skrev:
Jo
- Inlägg 25
F.I.S.T skrev:om dina fantasier ? ... nä det tror4 jag inteThetaxpayer skrev:LOL,F.I.S.T skrev:nej !Thetaxpayer skrev:JoF.I.S.T skrev:NejThetaxpayer skrev:
Men nu är det dina fantasier vi disskuterar eller har du hittat något som stödjer din teori annat än dina fantasier?