RedCloud skrev:En av forumhögerns värsta stolpskott SDsecrist, har satt omvänd bevisföring i system när han [sic] debatterar.
Det går ut på:
-jag har inte sett dig ta avstånd från "X", alltså stödjer du "X"
("X" kan vara allt från internetcencur på Kuba till precis vad som helst)
Själv tycker jag det är absoluta botten att argumentera med just "omvänd bevisföring".
Fast nu är ju just SDsecrist inte direkt känd för att vara någon debattör av rang, men visst är det fel ?
Själv har jag inte sett honom ta avstånd från pedofili, ska man då enligt hans egen argumentationsteknik betrakta honom som förespråkare av pedofili ?
Ett helt jävla inlägg som bevisar vilket jävla idiot du är.
När det gäller den sista meningen i ditt inlägg så kanske sanningen är den att Secrist (inte SDsecrist!) aldrig HAR tagit avstånd från pedofili, eller barnporr, eller monarki, eller homosexualitet, eller feminsm, eller våld, eller Bingo-Lotto.
Att därmed dra slutsatsen att han stödjer allt som jag räknat upp är nog lite långsökt men om vi diskuterar dessa saker och han endast i debatterna ger stöd åt de som är pedofiler så finns det givetvis anledning att vara frågande och då kan det givietvis vara befogat att fråga honom OM han stödjer pedofili eller om han är villig att ta avstånd från detta.
Om han då hävdar att han OFTA har tagit avstånd från pedofili i sina inlägg så är det väl knappast "Omvänd bevisföring" om du påstår att det knappast stämmer och att han skall bevisa detta. Hur skulle DU kunna "bevisa" att han ALDRIG har tagit avstånd från pedofili din jävla trähatt???
Skulle du göra det genom att citera SAMTLIGA av hans inlägg sen 4 - 5 år tillbaka? Du är nog fan mer än LOVLIGT korkad.
Om du hävdar att du aldrig har sett mig ta avstånd ifrån övriga högerdebattörer när de skriver kackerlackan och jag svarar att det gör jag VÄLDIGT ofta så anser du att det vore orimligt av dig att be mig peka på NÅGON tråd där jag gjort det?
Säg att du blir så förvånad över mitt påstående att du tror att jag driver med dig men trots allt undrar ifall du kanske har missat mina klagande och därför ber mig peka på en sådan tråd. Jag svara då givetvis med en EGEN tråd där jag börja grina om "omvänd bevisföring" där JAG måste bevisa vad jag påstår att jag har gjort. Det är naturligtvis DU som måste bevisa vad jag INTE har gjort!
Säg mig, säg mig, bäste herr Kackerlacka, var skulle du
BÖRJA leta efter inlägg som jag
INTE har skrivit?
Det som är sorgligt här är att nästan hela vänstersidan har lika svårt med logiken. Det ser man på daorens (förlåt, fel på tangentbordet) svar ovan. Det är nästan så att man börjar misstänka att ni alla är en och samma person. Gud KAN väl inte ha misslyckats så fatalt
FLERA GÅNGER?