Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+5
lazy
Thetaxpayer
RedCloud
Infra
ericTheDog
9 posters

Dags för ett dopp i Poolen

Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Dags för ett dopp  i Poolen - Sida 2 Empty Sv: Dags för ett dopp i Poolen

Inlägg  Infra 2013-06-30, 13:06

redalert skrev:
    Infra skrev:Dags för ett dopp  i Poolen - Sida 2 <a href=Dags för ett dopp  i Poolen - Sida 2 T7uc" />
    redalert skrev:
    RedMentalCase skrev:Kroatien är kanon, förutom käket då som sällan når nåra större höjder.

Cevapcici och rasnice är helt okej, och till detta pet piva att skölja ned med! Cool 

Det krävs nog litervis av Pet piva för att skölja ned den sörjan.  alien

Ja pet piva är i de flesta fall 2 och en halv liter! clown Laughing 
    Så bra. Då räcker det säkert med tre fyra flaskor för att få
    bort eftersmaken.
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2013-06-30, 13:08

lazy skrev:
    Infra skrev:
    lazy skrev:Blir faktiskt Kroatien igen!  sunny 
    Kroatien stod på Hitlers sida i ww2. Och de har du nu som semestermål? Men
    det är klart: är man SD:are så varför inte en semester i Kroatien. I EU passar de
    i alla händelser som hand i handske.

Jag har varit i Tyskland och Österrike också, flera gånger, menar du att jag ska se alla som potentiella nazister?
    Båda har gjort avbön. Det har inte Krroatien.
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2013-06-30, 13:11

lillErik skrev:Är det inte dags att brja se invandrare/flyktingar som individer?

säg det till rasse-Seel, du.....
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2013-06-30, 13:21

RedCloud skrev:
    lillErik skrev:Är det inte dags att brja se invandrare/flyktingar som individer?

säg det till rasse-Seel, du.....

Jag säger det till alla.

Igår var det t.ex några "individer" som betedde sig synnerligen illa mot personalen på McDonald's.
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Inlägg  Thetaxpayer 2013-06-30, 15:47

F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev: Att det helt enkelt är en fantasi att var och varenda person som kritiserar invandringen är rasister.  

Tänk va lustigt... jag har sett nästan noll och ingenting från forumhögern av kritik mot:

* Hur man utför åtgärder för bästa integrering

Jag vill ha assimilering

* Förbättrade villkor för invandrare(flyktingar

Förbättrade? Hur menar du då?

* Förbättrat mottagande av flyktingar

Jag vill ha ett kraftigt minskad flyktingmottagande. Har det varit oklart menar du?

* Förkortade handläggningstider

Kommer automatiskt om man gör vad jag vill då mängden som kommer nu gör det hela omöjligt och väldigt rättsosäkert då den största delen som kommer saknar handlingar.

Däremot har jag läst av forumhöger: "Zoomalier, apor, Hottentotter".... Jag har set fixering vid brott då invandrare begår dem, Jag har aldrig sett någon forumhögeranalys på orsak till att i Sverige begås våldtäkter från invandrare av 0,08 % ...och hur det skulle kunna vara ens en fråga för "invandringspolitikern"

Nä bättre får du nog prestera Taxpayer, och jag kallar inte folk för rasister en 100-del så ofta ens, som du påstår. Däremot så "känns det så" för dig kanske, när jag ställer obekväma frågor till vederbörande debattör. Frågor som faller tillbaka på deras egna uttalanden.

Du ser inte att du kallar folk rasister antagligen. Varför lade du lägga in det patetiska inlägget om turister? Skulle man inte kunna gilla utlänningar och andra kulturer bara för att man anser att våran invandring hit är för hög för samhället att klara av?

Vad är din lösning på frågorna ovan. Jag tror inte att jag har sett några lösningar från dig heller annat än att det är Alliansen fel och det skall vara mindre klyftor. Jag kan inte låta bli att misstänka att du vill köra på i gammalt vänstertänk och höja skatter in absurdum för att något är orättvist. Och det roliga med det är att med er logik borde det ju inte behövas för att invandringen går med sådana vinster-

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 18:04