+5
lazy
Thetaxpayer
RedCloud
Infra
ericTheDog
9 posters
Dags för ett dopp i Poolen
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 1
Dags för ett dopp i Poolen
Underbart klimat i Södra Europa, det får man ge dem. Som nordbo kan man dessutom bo relativt billigt i ett riktigt lyxhus under några ljuva semesterdagar.
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 2
Sv: Dags för ett dopp i Poolen
Kolonialistisk von Obenattityd. Fy för den lede!ericTheDog skrev:Underbart klimat i Södra Europa, det får man ge dem. Som nordbo kan man dessutom bo relativt billigt i ett riktigt lyxhus under några ljuva semesterdagar.
- Inlägg 3
Infra skrev:Kolonialistisk von Obenattityd. Fy för den lede!ericTheDog skrev:Underbart klimat i Södra Europa, det får man ge dem. Som nordbo kan man dessutom bo relativt billigt i ett riktigt lyxhus under några ljuva semesterdagar.
Nu ska vi inte överdriva, men en vanlig arbetarfamilj som tar ansvar och spelar sina kort rätt har råd med 1-2 lyxsemestrar per år.
Nu blir det middag på fin restaurang - sen tillbaka till huset för Jacuzzi + GT.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 4
Högerpatrasket blir bara billigare o billigare....puke
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 5
RedCloud skrev:Högerpatrasket blir bara billigare o billigare....puke
Debatterar du nu?
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 6
Blir faktiskt Kroatien igen!
- Inlägg 7
lazy skrev:Blir faktiskt Kroatien igen!
Nice! Funderar på segling där nästa sommar. Vi får se!
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 8
Kroatien är kanon, förutom käket då som sällan når nåra större höjder.
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 9
RedMentalCase skrev:Kroatien är kanon, förutom käket då som sällan når nåra större höjder.
Cevapcici och rasnice är helt okej, och till detta pet piva att skölja ned med!
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 10
redalert skrev:RedMentalCase skrev:Kroatien är kanon, förutom käket då som sällan når nåra större höjder.
Helt ok, om det varit en skolmatsal:)
Men ölet är kanon och pizza kan dom verkligen göra.
Vad är rasnice, det har jag missat.
- Inlägg 11
redalert skrev:RedMentalCase skrev:Kroatien är kanon, förutom käket då som sällan når nåra större höjder.
För mig som älskar både lamm och aivar så blir det ju ett ställe att återkomma till, ett plus också för fisk och skaldjur.
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 12
lazy skrev:redalert skrev:RedMentalCase skrev:Kroatien är kanon, förutom käket då som sällan når nåra större höjder.
För mig som älskar både lamm och aivar så blir det ju ett ställe att återkomma till, ett plus också för fisk och skaldjur.
Nja, är inte mycket för lammkött.
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 13
lazy skrev:Blir faktiskt Kroatien igen!
Får väl lov att citera Ronny Eriksson:
"Ja men om nu man inte gillar utlänningar, varför far man då utomlands på semestern ?... där formligen kryllar det ju av dem"
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 14
Ut och flyga
Lite tips på saker som vara bra när man reser. Här är en käck sak att ha på flyget...
Mer tips finns här....
http://www.aftonbladet.se/resa/sommarsverige/article17032336.ab
Mer tips finns här....
http://www.aftonbladet.se/resa/sommarsverige/article17032336.ab
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 15
F.I.S.T skrev:lazy skrev:Blir faktiskt Kroatien igen!
"Ja men om nu man inte gillar utlänningar, varför far man då utomlands på semestern ?... där formligen kryllar det ju av dem"
Svaret kanske är så enkelt att man inte har något emot utlänningar och att man tycker om värme ellervackra berg och byggnader eller whatever. Att det helt enkelt är en fantasi att var och varenda person som kritiserar invandringen är rasister. Men bara kanske förstås.
- Inlägg 16
Tokavänstern är väldigt kategorisk när det kommer till invandrare.
- Inlägg 17
RedMentalCase skrev:redalert skrev:RedMentalCase skrev:Kroatien är kanon, förutom käket då som sällan når nåra större höjder.
Helt ok, om det varit en skolmatsal:)
Men ölet är kanon och pizza kan dom verkligen göra.
Vad är rasnice, det har jag missat.
Ursäkta stavningen men det är grillspett.
- Inlägg 18
F.I.S.T skrev:lazy skrev:Blir faktiskt Kroatien igen!
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 19
Kroatien stod på Hitlers sida i ww2. Och de har du nu som semestermål? Menlazy skrev:Blir faktiskt Kroatien igen!
det är klart: är man SD:are så varför inte en semester i Kroatien. I EU passar de
i alla händelser som hand i handske.
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 21
Thetaxpayer skrev: Att det helt enkelt är en fantasi att var och varenda person som kritiserar invandringen är rasister.
Tänk va lustigt... jag har sett nästan noll och ingenting från forumhögern av kritik mot:
* Hur man utför åtgärder för bästa integrering
* Förbättrade villkor för invandrare(flyktingar
* Förbättrat mottagande av flyktingar
* Förkortade handläggningstider
Däremot har jag läst av forumhöger: "Zoomalier, apor, Hottentotter".... Jag har set fixering vid brott då invandrare begår dem, Jag har aldrig sett någon forumhögeranalys på orsak till att i Sverige begås våldtäkter från invandrare av 0,08 % ...och hur det skulle kunna vara ens en fråga för "invandringspolitikern"
Nä bättre får du nog prestera Taxpayer, och jag kallar inte folk för rasister en 100-del så ofta ens, som du påstår. Däremot så "känns det så" för dig kanske, när jag ställer obekväma frågor till vederbörande debattör. Frågor som faller tillbaka på deras egna uttalanden.
- Inlägg 22
Infra skrev:" />redalert skrev:RedMentalCase skrev:Kroatien är kanon, förutom käket då som sällan når nåra större höjder.
Det krävs nog litervis av Pet piva för att skölja ned den sörjan.
Ja pet piva är i de flesta fall 2 och en halv liter!
- Inlägg 23
F.I.S.T skrev:Thetaxpayer skrev: Att det helt enkelt är en fantasi att var och varenda person som kritiserar invandringen är rasister.
Tänk va lustigt... jag har sett nästan noll och ingenting från forumhögern av kritik mot:
Däremot har jag läst av forumhöger: "Zoomalier, apor, Hottentotter".... Jag har set fixering vid brott då invandrare begår dem, Jag har aldrig sett någon forumhögeranalys på orsak till att i Sverige begås våldtäkter från invandrare av 0,08 % ...och hur det skulle kunna vara ens en fråga för "invandringspolitikern"
Nä bättre får du nog prestera Taxpayer, och jag kallar inte folk för rasister en 100-del så ofta ens, som du påstår. Däremot så "känns det så" för dig kanske, när jag ställer obekväma frågor till vederbörande debattör. Frågor som faller tillbaka på deras egna uttalanden.
Men det var då själve fan fistfuckern, 0,02% svenskar mot 0,08% invandrare är fortfarande 400% fler, fattar du verkligen inte fakta eller är du totalt oförmögen att ta till dig fakta?
- Inlägg 24
Infra skrev:Kroatien stod på Hitlers sida i ww2. Och de har du nu som semestermål? Menlazy skrev:Blir faktiskt Kroatien igen!
det är klart: är man SD:are så varför inte en semester i Kroatien. I EU passar de
i alla händelser som hand i handske.
Jag har varit i Tyskland och Österrike också, flera gånger, menar du att jag ska se alla som potentiella nazister?
- Inlägg 25
F.I.S.T skrev:Thetaxpayer skrev: Att det helt enkelt är en fantasi att var och varenda person som kritiserar invandringen är rasister.
Jag förstår inte utgångspunkten att invandrare/flyktingar alltid ska ha bättre villkor? Har de orimligt dåliga villkor? Eller har de bra villkor? Borde deras villkor rent av försämras? Är det frågor som folievänstern vågar ta i?
Är det inte dags att brja se invandrare/flyktingar som individer? Det finns massor av "mönsterinvandrare" som startar företag och skapar jobb åt oss svenskar. Sen har vi andra invandrare som kastar sten och beter sig som jubelidioter. Hur ska vi få fler invandrare att bli goda samhällsbyggare?