Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:
Det är ju du som INTE vågar debattera V,s politik
Om jag missat något politisk förslag från V i dagsläge som du känner dig kritisk till, så ber jag om ursäkt. Jag har trots allt faktiskt bara sett en massa prat om historia och missriktat ansvar.
Men du får chansen igen, och igen,och igen,och igen,och igen,och igen,och igen,och igen,och igen,och igen,och igen,och igen,....
om du vill diskutera politik
Hur var det Fistarn, var citaten sanna eller lögner, hur var det med v,s histoiria, hade de nära och täta vänskapliga kontakter med kommunistdiktaturerna och fick de mycker ekonmiskt stöd från sovjet osv? vem betalade deras fastifghet i stockholm?
du får chansen igen, och igen,och igen,och igen,och igen,och igen,och igen,och igen,och igen,och igen,och igen,och igen,....
om du vill diskutera politik
Solm sagt Fistarn klarar inte av sanningern utan vill sopa den under mattan, tydligen är det för känsligt *asg*
Hur var det Fistarn, var citaten sanna eller lögner, hur var det med v,s histoiria, hade de nära och täta vänskapliga kontakter med kommunistdiktaturerna och fick de mycker ekonmiskt stöd från sovjet osv? vem betalade deras fastifghet i stockholm?
varför är du så rädd att diskutera politik ?
Var det inte politik, detta med vänsterns historia, kanske var det inte en politisk inriktning de hade?
varför är du så rädd för sanningen Fistarn?
Moderaterna var emot almänn rösträtt !