Är det inte härligt att bo i ett sådant land ?
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/kompakt-motstand-till-natomedlemskap_8300416.svd
Sniperace skrev:och jag tror ännu färre hade hafdt viljan att gå med i sovjets pakt där fanns nog bara en del av vänsterns stormtrupper *asg*
Sniperace skrev:och jag tror ännu färre hade hafdt viljan att gå med i sovjets pakt där fanns nog bara en del av vänsterns stormtrupper *asg*
Regndrottning skrev:Sniperace skrev:och jag tror ännu färre hade hafdt viljan att gå med i sovjets pakt där fanns nog bara en del av vänsterns stormtrupper *asg*
Jaha.. Och?
det har liksom inte med ämnet, (NATO), att göra.
Kan du inte bemöta nutiden istället? Eller trivs du bättre i det förgångna.? (Något som är vanligt hos gamla människor).
*fniss* *fniss*RedCloud skrev:Sniperace skrev:och jag tror ännu färre hade hafdt viljan att gå med i sovjets pakt där fanns nog bara en del av vänsterns stormtrupper *asg*
Du bara klarar inte av att hålla dig till topic va ?
Vad i hela friden har Warzawapakten med en undersökning 2012 om Natomedlemskap att göra ?
En militärallians som dessutom upphörde att existera för 22 år sedan.....
Snacka om offtopic......kanske ämnet var för svårt för en som en gång trodde att 60 % av svenskarna var positiva till Natomedlemskap....PUKE
o jag förstod att forumvänsterns skulle gå i taket....
RedCloud skrev:o jag förstod att forumvänsterns skulle gå i taket....
Mest över din oförmåga att debattera ämnet i tråden.....
men det var ju länge vänsterns önskan att sverige SKULLE lierea sig med det goda sovjet i kampen mot kapitalismen och imperialismen.
RedCloud skrev:men det var ju länge vänsterns önskan att sverige SKULLE lierea sig med det goda sovjet i kampen mot kapitalismen och imperialismen.
Fortfarande, vad har det med 2012 års SOM underökning att göra ?
Är du lika glad att det då var så få som ville vara med i warzavapakten?
kommer du gråta då?
RedCloud skrev:Är du lika glad att det då var så få som ville vara med i warzavapakten?
Visa en källa på hur många som ville att vi skulle gå med i WP.......
kommer du gråta då?
Varför är du så larvig ?
Varför kan du aldrig hålla dig till ämnet (förutom i SEELs islamofobiska trådar) ?
Secrist skrev:Sverige har redan ett långtgående samarbete med Nato och kommer allt närmare.
Rysk hotbild för Sverige närmare Nato
Försvarsberedningen presenterade i dag sin säkerhetspolitiska analys till regeringen. Partierna är ense om att utvecklingen i Ryssland går åt fel håll, vilket får konsekvenser för Sverige.
http://www.svt.se/nyheter/rysk-hotbild-for-sverige-narmare-nato
det är ganska intressant, försvarspakt som försvarspakt.
RedCloud skrev:Secrist skrev:Sverige har redan ett långtgående samarbete med Nato och kommer allt närmare.
Försvarsberedningen presenterade i dag sin säkerhetspolitiska analys till regeringen. Partierna är ense om att utvecklingen i Ryssland går åt fel håll, vilket får konsekvenser för Sverige.
Offtopicpajasens slår till IGEN........
Var ämnet för svårt för dig SDsecrist ? ha ha ha
RedCloud skrev:det är ganska intressant, försvarspakt som försvarspakt.
Där den ena upphörde förra milleniumet....
RedCloud skrev:Secrist skrev:Sverige har redan ett långtgående samarbete med Nato och kommer allt närmare.
Offtopicpajasens slår till IGEN........
Var ämnet för svårt för dig SDsecrist ? ha ha ha
Så i en tråd som handlar om Nato så får man inte prata om Nato
RedCloud skrev:Så i en tråd som handlar om Nato så får man inte prata om Nato
[fniss] tråden handlar om att bara 17% av svenskarna vill gå med i Nato.....inte att Ryssland rustar....
RedCloud skrev:det är ganska intressant, försvarspakt som försvarspakt.
Där den ena upphörde förra milleniumet....
RedCloud skrev:Så i en tråd som handlar om Nato så får man inte prata om Nato
[fniss] tråden handlar om att bara 17% av svenskarna vill gå med i Nato.....inte att Ryssland rustar....
Öh. om du läser hela inlägget utan att kasta dig över tangentbordet direkt så ser du att det handlar om Nato.
RedCloud skrev:Öh. om du läser hela inlägget utan att kasta dig över tangentbordet direkt så ser du att det handlar om Nato.
Men lilla rassepajas.....släpp sargen....
Secrist skrev:RedCloud skrev:Öh. om du läser hela inlägget utan att kasta dig över tangentbordet direkt så ser du att det handlar om Nato.
Men lilla rassepajas.....släpp sargen....
KP-RC "debatterar".