Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

3 posters

Global Research strikes again

Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Global Research strikes again Empty Global Research strikes again

Inlägg  Secrist 2013-06-08, 19:30

En av vänstern "faktasidor" kan även meddela att en judisk konspiration är sjösatt för att manipulera internet. Vad säger du Lazy? Har du också fått denna Sionistiska utbildning? Very Happy

In August 2010, the Yesha Council together with Israel Sheli (My Israel), organized a workshop in Jerusalem to teach people how to edit Wikipedia articles in a pro-Israeli way. (Wikipedia)

The Yesha Council which is the Hebrew acronym for Yehuda Shomron, Aza, lit. “Judea Samaria and Gaza Council”) is an umbrella organization of municipal councils of Jewish settlements in the West Bank (and formerly in the Gaza Strip), known by the Hebrew acronym Yesha. (ibid)

My Israel (Israel Sheli) is “an Israel right wing extra-parliamentary Zionist movement”, which “deals with PR across the internet and especially social networks”.

We bring to the consideration of Global Research readers this short video which features the Yesha Council-Israeli Sheli training program, pertaining to the art of manipulating online content on Wikipedia entries.

http://www.globalresearch.ca/manipulating-wikipedia-israeli-program-to-train-editors-to-ensure-that-what-is-written-is-zionist-in-nature/5321059
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Global Research strikes again Empty Sv: Global Research strikes again

Inlägg  lazy 2013-06-08, 19:46

Embarassed avslöjad..skämt åsido, skriver som jag skrev till en bloggare första gången detta var på tapeten, inte en shekel har jag fått för mitt slit.. Wink
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2013-06-08, 20:03

lazy skrev: Embarassed avslöjad..skämt åsido, skriver som jag skrev till en bloggare första gången detta var på tapeten, inte en shekel har jag fått för mitt slit.. Wink

Otack är världens lön när man sliter för världsherravälde. Surprised
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2013-06-08, 20:37

Secrist skrev:
    lazy skrev: Embarassed avslöjad..skämt åsido, skriver som jag skrev till en bloggare första gången detta var på tapeten, inte en shekel har jag fått för mitt slit.. Wink

Ja, visst är det orättvist! Vi är faktiskt bara ca:15 miljoner i en värld bestående av ca:5 miljarder, give us a break! Smile
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2013-06-08, 20:40

lazy skrev:
    Secrist skrev:

Ja, visst är det orättvist! Vi är faktiskt bara ca:15 miljoner i en värld bestående av ca:5 miljarder, give us a break! Smile

Jag trodde alla gillade en "underdog". Very Happy
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2013-06-08, 20:50

Secrist skrev:
    lazy skrev:
    Secrist skrev:

Jag trodde alla gillade en "underdog". Very Happy

Om denna "underdog" kom från Palestina (f.ö den gamla judiska beteckningen) så är det säkert helt OK. Smile
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2013-06-09, 11:43

Secrist skrev:En av vänstern "faktasidor" kan även meddela att en judisk konspiration är sjösatt för att manipulera internet. Vad säger du Lazy? Har du också fått denna Sionistiska utbildning? Very Happy

In August 2010, the Yesha Council together with Israel Sheli (My Israel), organized a workshop in Jerusalem to teach people how to edit Wikipedia articles in a pro-Israeli way. (Wikipedia)

The Yesha Council which is the Hebrew acronym for Yehuda Shomron, Aza, lit. “Judea Samaria and Gaza Council”) is an umbrella organization of municipal councils of Jewish settlements in the West Bank (and formerly in the Gaza Strip), known by the Hebrew acronym Yesha. (ibid)

My Israel (Israel Sheli) is “an Israel right wing extra-parliamentary Zionist movement”, which “deals with PR across the internet and especially social networks”.

We bring to the consideration of Global Research readers this short video which features the Yesha Council-Israeli Sheli training program, pertaining to the art of manipulating online content on Wikipedia entries.

http://www.globalresearch.ca/manipulating-wikipedia-israeli-program-to-train-editors-to-ensure-that-what-is-written-is-zionist-in-nature/5321059

Är inte detta foliets favoritsida, föga förvånande, urk för dessa vänsterextremister med sitt judehat.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 10:09