Sniperace 2013-06-11, 18:45
Dao skrev: Sniperace skrev:Bla bla
Men visst BORT medf den, den är inget vi vill ha, men som sagt, skule man tvingas välja mellan denna och den gamla sovjettypen av kommunistövervakning skulle jag tveklöst välja denna vi har
Jag skulle välja ett samhälle där vi inte tvingas göra ett sådant val.
Men vi är väl olika, gissar jag...
Men du säger samma sak igen, och sedan förnekar detta - och så är det JAG som är "dum"...
Jaja...
Ja, du har ju klargjort att DU inte vill att socialbidragstagare ska kontrolleras, att sjuka inte ska kontrolleras innan de får pengar av staten, undrar om samma sak gäller att försäkringsbolag inte heller ska kontrollera så att försäkringstagares krav är berättigade osv...
Men som sagt, nu var det ju dina kommunistfränder som hade den verkligt hårda övervakningen, men där var de ju på rätt sida, att du IDAG säger helt annat kan jag förstå, men inte har du vett at skämmas för denna mörka sviniga historia för kommunismen eller hur?
Återien BORT med fralagarna ipred och DLD, även om de äm MYCKET mildare än vad kommuniststarenas övervakning var, och att det skilkjer så fruktansvärt mycket i konsekvenserna a övervakningen.
jag förstår dig at du vill förringa dina väners övervakning och förstora den som sker i sverige och usa till att vara lika djävlig... *asg*
Och jag förstår nu att DU anser en förkylning vara lika illa som en massiv stroke, men så är du ju Daoren.....