Den vänsterextrema organisationen megafonen - inblandade i uppviglingen i Husby - har ett samarbete med rädda barnen.
Där försvann nog det sista fötroendet för rädda barnen.
JAg ger dem inga pengar, dessutom så har jag inte skrämt demericTheDog skrev:Den vänsterextrema organisationen megafonen - inblandade i uppviglingen i Husby - har ett samarbete med rädda barnen.
ericTheDog skrev:Den vänsterextrema organisationen megafonen - inblandade i uppviglingen i Husby - har ett samarbete med rädda barnen.
Infra skrev:ericTheDog skrev:Den vänsterextrema organisationen megafonen - inblandade i uppviglingen i Husby - har ett samarbete med rädda barnen.
Hu så hemskt. Sån tur att du slog larm.
ericTheDog skrev:Infra skrev:ericTheDog skrev:Den vänsterextrema organisationen megafonen - inblandade i uppviglingen i Husby - har ett samarbete med rädda barnen.
Tycker du att så kallade hjälporganisationer ska skänka pengar till terrororganisationer?
Alla organisationer som inte accepterar demokratins grundregler bör man spotta på, ja.Infra skrev:Nu ska de organisationerna plötsligt förhånas och spottas på.
Absolut, så visst spottar vi på megafånen och AFA, liksom nassegrupperna....DirtyDog skrev:Alla organisationer som inte accepterar demokratins grundregler bör man spotta på, ja.Infra skrev:Nu ska de organisationerna plötsligt förhånas och spottas på.
Infra skrev:ericTheDog skrev:Infra skrev:ericTheDog skrev:Den vänsterextrema organisationen megafonen - inblandade i uppviglingen i Husby - har ett samarbete med rädda barnen.
Tycker du att så kallade hjälporganisationer ska skänka pengar till terrororganisationer?
Så nu är barnen reformerad till terrororganisation? Eller är
Megafonen att betrakta som terrororganisation?
Först går politiskt intresserade ungdomar ut och kasta sten.
Då får de höra att de skickar "fel" signaler. "Ni ska jobba politiskt"!
Nu ska de organisationerna plötsligt förhånas och spottas på.
[b]
År 1987 grundade Baksi den antirasistiska tidskriften Svartvitt och idag hävdade han i TV att det INTE var några politiska upplopp. Har han fel Infra?Infra skrev:Först går politiskt intresserade ungdomar ut och kasta sten.
Infra skrev:
Först går politiskt intresserade ungdomar ut och kasta sten.
Då får de höra att de skickar "fel" signaler. "Ni ska jobba politiskt"!
Nu ska de organisationerna plötsligt förhånas och spottas på.
Så Lillråttan sitter förväntar sig fördelar av detta inför nästa opinionsunderssökning?ericTheDog skrev:Ska bli intressant att se nästa opinionsundersökning...
Javisst så mycket fel en politisk amatör kan ha. Han ser liksom heller inte du, de bakomliggande orsakerna till att ungdomarna revolterar. På han tid fanns inte ens hälften av dagens utanförskap och arbetslöshet bland de revolterande ungdomarna.Har han fel Infra?
Var skriver jag att de är mina hjältar? Citera gärna. Däremot diskuter jag mer än gärna om orsak och verkan i det här fallet.Infras hjältar.
DirtyDog skrev:Alla organisationer som inte accepterar demokratins grundregler bör man spotta på, ja.Infra skrev:Nu ska de organisationerna plötsligt förhånas och spottas på.