Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
R.O.F.L
Sniperace
Sossar ee lata
7 posters

    Än mer Sverige 2013 och bilder av Infra´s....

    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Än mer Sverige 2013 och bilder av Infra´s.... - Sida 2 Empty Sv: Än mer Sverige 2013 och bilder av Infra´s....

    Inlägg  F.I.S.T 2013-05-22, 09:04

    Sniperace skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:
    ännu har inte NÅGON svarat på detta,

    *Inte heller du

    Skulle jag svara på att v ändrat sin politik, det är väl snarare du som står för denna som skulle ge detta svar

    Men snälla lilla förvirrade människa, vet du inte ens vad du säger längre.
    Du påstår att inget har förändrats med Vs politik JAG har inte påstått motsatsen och inte heller hållit med, och ändå får du det till att JAG skulle bevisa nåt. Om du påstår att ingenting har förändrats med Vsa politik så bevisa det !

    Om du påstår att V skulle föra kommunistisk politik ... bevisa det !


    var inte så j-a feg !
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Än mer Sverige 2013 och bilder av Infra´s.... - Sida 2 Empty Sv: Än mer Sverige 2013 och bilder av Infra´s....

    Inlägg  Sniperace 2013-05-22, 09:35

    F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:
    ännu har inte NÅGON svarat på detta,

    *Inte heller du

    Skulle jag svara på att v ändrat sin politik, det är väl snarare du som står för denna som skulle ge detta svar

    Men snälla lilla förvirrade människa, vet du inte ens vad du säger längre.
    Du påstår att inget har förändrats med Vs politik JAG har inte påstått motsatsen och inte heller hållit med, och ändå får du det till att JAG skulle bevisa nåt. Om du påstår att ingenting har förändrats med Vsa politik så bevisa det !

    Om du påstår att V skulle föra kommunistisk politik ... bevisa det !


    var inte så j-a feg !
    om den var kommunistisk INNAN men inte nu, vad har då förändrats?

    kanske kallade de sig bara kommunister innan men inte var det? *asg*

    var det den elake mannen som kidnappade den igen? *fniss*

    men som sagt, det är du som vill ha bevis för att de skulle vara kommunistiska, jag vill ha bevis för att de INTE skulle vara det eftersom de i alla åren innan sade sig vara kommunister, men INGET har ändrats det är ar samma människor i partiet osv osv, har de blivit pånyttfödda med annan politisk åsikt? Smile
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Än mer Sverige 2013 och bilder av Infra´s.... - Sida 2 Empty Sv: Än mer Sverige 2013 och bilder av Infra´s....

    Inlägg  DirtyDog 2013-05-22, 10:09

    Infra skrev:
    Sossar ee lata skrev:Små revoltpojkar!! jävla avskum!!! Varför i hela friden släpar vi hit sådant där pack?? Hur fasen skall vi få stopp på förstörelsen av vårt land??

    http://www.expressen.se/nyheter/har-ar-husbybornas-egna-bilder-fran-tumultet/

    De har ingen som helst respekt för Sverige och svenskarna bara tittar på!!

    Hördudu? Jag tror inte de reser över halva jorden för att kasta sten.
    Allianzen har skapat ett slukhål av fattigdom där till slut alla ramlar ner.
    Inkomstklyftorna i Husby ökade INNAN Alliansen fick regeringsmakten. Sen 2006 så har de MINSKAT i Husby och ungdomarna har börjat prestera bättre i skolan och inkomsterna har ökat samtidigt som arbetslösheten minskat.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Än mer Sverige 2013 och bilder av Infra´s.... - Sida 2 Empty Sv: Än mer Sverige 2013 och bilder av Infra´s....

    Inlägg  F.I.S.T 2013-05-23, 00:27

    DirtyDog skrev:
    Infra skrev:
    Sossar ee lata skrev:Små revoltpojkar!! jävla avskum!!! Varför i hela friden släpar vi hit sådant där pack?? Hur fasen skall vi få stopp på förstörelsen av vårt land??

    http://www.expressen.se/nyheter/har-ar-husbybornas-egna-bilder-fran-tumultet/

    De har ingen som helst respekt för Sverige och svenskarna bara tittar på!!

    Hördudu? Jag tror inte de reser över halva jorden för att kasta sten.
    Allianzen har skapat ett slukhål av fattigdom där till slut alla ramlar ner.
    Inkomstklyftorna i Husby ökade INNAN Alliansen fick regeringsmakten. Sen 2006 så har de MINSKAT i Husby och ungdomarna har börjat prestera bättre i skolan och inkomsterna har ökat samtidigt som arbetslösheten minskat.

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16038541.ab

    Sponsored content


    Än mer Sverige 2013 och bilder av Infra´s.... - Sida 2 Empty Sv: Än mer Sverige 2013 och bilder av Infra´s....

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 12:34