Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+10
Gandalf
Secrist
Dao
formsvackan
Infra
redalert
Thetaxpayer
RedMentalCase
R.O.F.L
RedCloud
14 posters

Dirty Dog och yttrandefriheten & demokratin....

DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Dirty Dog och yttrandefriheten & demokratin.... - Sida 5 Empty Sv: Dirty Dog och yttrandefriheten & demokratin....

Inlägg  DMustaine 2013-05-10, 22:43

Jag kan anta att komma ut som kommunist är lite som att komma ut som homosexuell lr nåt.....många håller nog det inom snäva kretsar! Jag har naturligtvis inget emot bögar och lesbiska men jag skyr kommunister!
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Dirty Dog och yttrandefriheten & demokratin.... - Sida 5 Empty Sv: Dirty Dog och yttrandefriheten & demokratin....

Inlägg  Secrist 2013-05-10, 23:50

RedCloud skrev:
    Ärligt talat tror jag inte de bryr sig om vad anonyma personer säger till varandra på ett debattforum.

Som du vet har ju dina ideologiska bröder på det forumet hängt ut mig så jag ät inte anoným din lilla fjant.

Så frågan kvarstår, vet din familj om att du satt lögnen i system ?

Inget som jag har fördjupat mig i. För mig är det totalt ointressant att veta vem du är i verkliga livet. Det är inte därför jag är här.
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2013-05-11, 00:20

DirtyDog skrev:
    RedCloud skrev:
    En 33-årig man bar en tröja med hakkors när han besökte Rådhuset i Stockholm. Nu åtalas han för hets mot folkgrupp.
    Det var den 8 maj 2012 som 33-åringen i Rådhuset i Stockholm bar en tröja med Nazitysklands flagga. Mannen åtalas nu i Solna tingsrätt för hets mot folkgrupp.

"Genom att bära tröjan har mannen uppsåtligen spritt ett meddelande som uttrycker hot eller missaktning för folkgrupp eller annan sådan grupp av personer med anspelning på ras, etniskt ursprung eller trosbekännelse", står det i stämningsansökan.

33-åringen åtalas även för en skadegörelse som han misstänks ha begåtts vid ett annat tillfälle.

Men sätter man sitt hakkors på en Israelisk flagga så är det alltså helt OK?
    Är det vad du försöker förmedla Rolf Johansson?

Ridå!
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2013-05-11, 00:32

Vi i ankklubben tyckte nog ridån gick för många år sedan, men jag är inte direkt förvånad över utvecklingen.

sniper undrar vilka som skäms över vad de skriver här. Personligen handlar det mer omatt man kan skämmas över att figurera i tillsammans med idioterna på vänstersidan.
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2013-05-11, 00:46

ericTheDog skrev:Vi i ankklubben tyckte nog ridån gick för många år sedan, men jag är inte direkt förvånad över utvecklingen.

sniper undrar vilka som skäms över vad de skriver här. Personligen handlar det mer omatt man kan skämmas över att figurera i tillsammans med idioterna på vänstersidan.

Så sant, har inte skrivit här på flera dagar eftersom jag haft annat att göra men när jag såg det senaste "avloppskriget" från RC så började jag verkligen undra vad han är för en människa egentligen och varför jag skriver här..
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2013-05-11, 07:36

Så sant, har inte skrivit här på flera dagar eftersom jag haft annat att göra men när jag såg det senaste "avloppskriget" från RC så började jag verkligen undra vad han är för en människa egentligen och varför jag skriver här..

I din värld kanske det är ok att påstå att det är ett "FAKTUM" att någon är antisemit utan att kunna/våga styrka det ?
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2013-05-11, 09:14

RedCloud skrev:

I din värld kanske det är ok att påstå att det är ett "FAKTUM" att någon är antisemit utan att kunna/våga styrka det ?

Det tycks ju vara helt ok i din värld att kalla folk rassar, nassar, brunhöger, islamofob etc......vad är skillnaden?

Nej du ditt tricksande och slirande går ingen på längre förutom din kamrater i bedrövelsen! No
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-05-11, 09:14

vad är skillnaden?

"det är ett faktum"
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2013-05-11, 09:27

Ja Rolf, det är ett faktum att du är helt vrickad i bollen, och utan inslag av komisk vinkling, du är bara en tråkig korkad idiot med politiska åsikter som ett rövhål. F-n, hur många tusen ggr måste du få veta det innan det kopplar?
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-05-11, 09:35

psykDani skrev:Ja Rolf, det är ett faktum att du är helt vrickad i bollen, och utan inslag av komisk vinkling, du är bara en tråkig korkad idiot med politiska åsikter som ett rövhål. F-n, hur många tusen ggr måste du få veta det innan det kopplar?

Näääää jag är INTE sjukligt fixerad jag ha ha ha ha
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2013-05-11, 09:40

Sniperace skrev:men den största frågan i detta ärt dock om åsikterna är något att skämmas över?
    är det så att någon status tar skada av detta om omgivningen ser vem som skrivit detta osv?

är åsikterna så suspekta att det är katastrof att det kommit ut?
    Vem jag är spriddes tidigt av ex KTR, jag hörde inte en en eda från vänster protestera mot detta och fördöma ktr för hans tilltag, och jag for inte ut i en vendetta för det, jag skäms inte ett smack för mina inlägg här...
    Hur gick ktr rent tekniskt till väga?
    jag skäms inte ett smack för mina inlägg här
    Det visar endast att du har ingen skam i kroppen.
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2013-05-11, 09:56

Infra skrev:
    Sniperace skrev:men den största frågan i detta ärt dock om åsikterna är något att skämmas över?
    är det så att någon status tar skada av detta om omgivningen ser vem som skrivit detta osv?

är åsikterna så suspekta att det är katastrof att det kommit ut?
    Vem jag är spriddes tidigt av ex KTR, jag hörde inte en en eda från vänster protestera mot detta och fördöma ktr för hans tilltag, och jag for inte ut i en vendetta för det, jag skäms inte ett smack för mina inlägg här...
    Hur gick ktr rent tekniskt till väga?
    jag skäms inte ett smack för mina inlägg här
    Det visar endast att du har ingen skam i kroppen.
    Hur det gick till?
    Genom att han läste vad jag skrev och lade ihop detta, det var inte så jättesvårt, och RC,s egna uppgifter har gjort samma sak för dem som ville hitta honom.

De flesta lämnar små ledtrådar då och då som när dessa läggs samman leder till personens verkliga identitet.

Till nästa punkt, nej, jag behöver nämligen inte skämmas för att jag står rak för sanningen och åsikter.
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2013-05-11, 10:44

RedCloud skrev:
    vad är skillnaden?

"det är ett faktum"

Så det är okej att påstå alla dessa hemska saker som du påstår om folk så länge man inte använder ordet "faktum"?

Tänk att detta lilla ord var så laddat för dig.
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2013-05-11, 10:46

ericTheDog skrev:
    RedCloud skrev:
    vad är skillnaden?

"det är ett faktum"

Så det är okej att påstå alla dessa hemska saker som du påstår om folk så länge man inte använder ordet "faktum"?

Tänk att detta lilla ord var så laddat för dig.

Om man ändrar stavning på det då? Tex Fucktum? Very Happy
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-05-11, 11:50

Om man ändrar stavning på det då? Tex Fucktum?

Det förändrar inte att du är en vidrig hycklande liten lögnare utan mod att erkänna dina misstag....
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2013-05-11, 11:51

RedCloud skrev:
    Om man ändrar stavning på det då? Tex Fucktum?

Det förändrar inte att du är en vidrig hycklande liten lögnare utan mod att erkänna dina misstag....

Hjälpte inte stavningsförändringen? Laughing
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-05-11, 11:53

Hjälpte inte stavningsförändringen?

Du kommer liksom inte undan rassepajas....
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2013-05-11, 11:58

RedCloud skrev:
    Hjälpte inte stavningsförändringen?

Du kommer liksom inte undan rassepajas....

Försöker inte heller. Nästan lite underhållande att se en vuxen människa bete sig så barnsligt. Very Happy
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-05-11, 12:00

Försöker inte heller

Klart du gör, du påstår att något är ett "faktum", men kan inte styrka det.

Nästan lite underhållande att se en vuxen människa bete sig så barnsligt.

Hellre barnslig än notorisk lögnare.....
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2013-05-11, 12:03

RedCloud skrev:
    Försöker inte heller

Klart du gör, du påstår att något är ett "faktum", men kan inte styrka det.

Nästan lite underhållande att se en vuxen människa bete sig så barnsligt.

Hellre barnslig än notorisk lögnare.....

Då kanske du borde sluta ljuga också?
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-05-11, 12:05

Du kan alltså inte styrka nåt du påstår är "faktum" ?
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2013-05-11, 12:08

RedCloud skrev:

Du kan alltså inte styrka nåt du påstår är "faktum" ?

Visst. Men du först eftersom du slängt allehanda ogrundade påståenden omkring dig i evigheter. Men du verkar tro att några som helst beviskrav enbart behöver anföras av alla andra och att du är befriad från all slags ansvar. Ett tips. Du har fel.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-05-11, 12:11

Visst.

Du erkänner alltså att du ljög ? Bra....

Men du verkar tro att några som helst beviskrav enbart behöver anföras av alla andra

Jag tror att om någon använder ordet faktum (och vet vad det betyder) också kan styrka detta faktum. Men du lyckas ju inte, med andra ord är du en lögnare, och tydligen stolt över det....
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2013-05-11, 12:14

RedCloud skrev:
    Visst.

Du erkänner alltså att du ljög ? Bra....

Men du verkar tro att några som helst beviskrav enbart behöver anföras av alla andra

Jag tror att om någon använder ordet faktum (och vet vad det betyder) också kan styrka detta faktum. Men du lyckas ju inte, med andra ord är du en lögnare, och tydligen stolt över det....

Snarare stolt över att inte böja mig för lågpannat näthat från dig.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-05-11, 12:15

Snarare stolt över att inte böja mig för lågpannat näthat från dig.

Nu är det ju inte jag som påstår att något är ett "faktum" och inte kan styrka det, det är ju du, men du uppvisar ju tydliga tecken på att vara mentalt efterbliven så du kanske inte förstår vad du skriver ?

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 07:49