+5
redalert
formsvackan
Sniperace
Thetaxpayer
Sossar ee lata
9 posters
Ingen begravningsplats vill ta emot den islamitiska terroristen...det är fel!
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
Soptippen kan inte säga nej! Lägg han där bland matrester & toapapper. Råttorna fixar honom.
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
Sossar ee lata skrev:Soptippen kan inte säga nej! Lägg han där bland matrester & toapapper. Råttorna fixar honom.
Vore det inte bättre med grisföda?
Sniperace- Antal inlägg : 32948
Kremera och spola ner i toalettenThetaxpayer skrev:Sossar ee lata skrev:Soptippen kan inte säga nej! Lägg han där bland matrester & toapapper. Råttorna fixar honom.
Vore det inte bättre med grisföda?
formsvackan- Antal inlägg : 14778
Er uppvisade människosyn hedrar er inte !
formsvackan skrev:Er uppvisade människosyn hedrar er inte !
var är dina krokodiltårar i Infras tråd om den misshandlade Sverigedemokraten?
Jag tror inte den döde bryr sig....formsvackan skrev:Er uppvisade människosyn hedrar er inte !
Sedan kan man fråga sig vilken människosyn denne hade som gjorde vad han gjorde, vad han sådde fick han skörda
På vilket sätt skulle en annan människas handlingar kunna ursäkta dina ?Sniperace skrev:Jag tror inte den döde bryr sig....formsvackan skrev:Er uppvisade människosyn hedrar er inte !
Sedan kan man fråga sig vilken människosyn denne hade som gjorde vad han gjorde, vad han sådde fick han skörda
redalert- Antal inlägg : 13973
Thetaxpayer skrev:formsvackan skrev:Er uppvisade människosyn hedrar er inte !
var är dina krokodiltårar i Infras tråd om den misshandlade Sverigedemokraten?
Han är en hycklare liksom hans olycksbröder i träskvänstern den historielösa!
formsvackan skrev:På vilket sätt skulle en annan människas handlingar kunna ursäkta dina ?Sniperace skrev:Jag tror inte den döde bryr sig....formsvackan skrev:Er uppvisade människosyn hedrar er inte !
JAg har vä inte gjort en handling, bara konstaterat att det går att kremera och sedan spola ner i toan.
så nej, jag har inte gjort en handling
Du har valt att presentera din usla människosyn offentligt. Det är en handling, även om det är just människosyn du efterfrågar och samtidigt uppvisar.Sniperace skrev:formsvackan skrev:På vilket sätt skulle en annan människas handlingar kunna ursäkta dina ?Sniperace skrev:Jag tror inte den döde bryr sig....formsvackan skrev:Er uppvisade människosyn hedrar er inte !
JAg har vä inte gjort en handling, bara konstaterat att det går att kremera och sedan spola ner i toan.
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
Nu fattar pajasen inte vad en handling är heller, men lägg ner din patetiska fjant?
RedMentalCase skrev:Nu fattar pajasen inte vad en handling är heller, men lägg ner din patetiska fjant?
Spärra fanskapet!
formsvackan skrev:Du har valt att presentera din usla människosyn offentligt. Det är en handling, även om det är just människosyn du efterfrågar och samtidigt uppvisar.Sniperace skrev:formsvackan skrev:På vilket sätt skulle en annan människas handlingar kunna ursäkta dina ?Sniperace skrev:Jag tror inte den döde bryr sig....formsvackan skrev:Er uppvisade människosyn hedrar er inte !
men en död människa har väl inget ont av det eller hur?
det är ju inte ett dugg annorlunda än er syn på att för den mördade saknar det betydelse om det är en islamist som av sina skäl mördar en kvinna eller om det är ett slumpmässigt mord av en europee eller hur
anser du att en sådan som vettlöst mördar oskyldiga människor har gjoirt sig förtjänt av en "fin" begravning?
Vad är det egentligen för problem för den döde att spolas ner på toaletten?
HAN märker inget av det.
och för info så skiter JAG i om de gör detsamma med min kropp efter min död.
Men vad anser du om denne terrorists människoswyn, är den fin eller är den till och med MYCKET värre än min syn att kan kunde kremeras och spolas ner påp toaletten?
Vad spelar en annan människas syn för roll ? Din usla människosyn är vad den är oavsett vad andra tycker. Att du alltid försöker gömma dig bakom "än dom då" vet vi sedan tidigare, men det har du ingenting för. En ärlig människa står för sina åsikter utan att blanda in andras.Sniperace skrev:Men vad anser du om denne terrorists människoswyn, är den fin eller är den till och med MYCKET värre än min syn att kan kunde kremeras och spolas ner påp toaletten?
formsvackan skrev:Vad spelar en annan människas syn för roll ? Din usla människosyn är vad den är oavsett vad andra tycker. Att du alltid försöker gömma dig bakom "än dom då" vet vi sedan tidigare, men det har du ingenting för. En ärlig människa står för sina åsikter utan att blanda in andras.Sniperace skrev:Men vad anser du om denne terrorists människoswyn, är den fin eller är den till och med MYCKET värre än min syn att kan kunde kremeras och spolas ner påp toaletten?
JAg är ärlig och säger att även för mig saknar det betydelse vad de gör med min döda kropp.
Och jag förstår att du kanske inte vill uttala dig om den dödes människosyn, det känns kanske svårt att kritisera denne, men väldigt lätt att kritsera åsiktsmotståndare
Foliet är en lika stor idiot som rc!
lazy- Antal inlägg : 12772
Han har dödat 3 människor, varav en 8-årig pojke och skadat flera andra oskyldiga för resten av deras liv, varför skulle ngn vilja ge honom en värdig begravning?
Vad var deras brott, att de sprang maraton eller tittade på? Är det en handling som gör det acceptabelt att döda och lemlästa människor?
Vad var deras brott, att de sprang maraton eller tittade på? Är det en handling som gör det acceptabelt att döda och lemlästa människor?
för vissa är allt förlåtligt UTOM om man är emot vänster..... då finns inga straff som är hårda nog, se bara på undfallenheten när det gäller misshandel och skymfande av högerelement. Då är det FÖRSTÅELIGT och naturligt att så sker.lazy skrev:Han har dödat 3 människor, varav en 8-årig pojke och skadat flera andra oskyldiga för resten av deras liv, varför skulle ngn vilja ge honom en värdig begravning?
Jag har dock ändrat uppfattning, han bör inte spolas ner på toaletten han bör istället bli grismat eller begravas inrullad i grishud och nergrävd på okänd pkats.
Sniperace skrev:för vissa är allt förlåtligt UTOM om man är emot vänster..... då finns inga straff som är hårda nog, se bara på undfallenheten när det gäller misshandel och skymfande av högerelement. Då är det FÖRSTÅELIGT och naturligt att så sker.lazy skrev:Han har dödat 3 människor, varav en 8-årig pojke och skadat flera andra oskyldiga för resten av deras liv, varför skulle ngn vilja ge honom en värdig begravning?
Jag har dock ändrat uppfattning, han bör inte spolas ner på toaletten han bör istället bli grismat eller begravas inrullad i grishud och nergrävd på okänd pkats.
Prytz fick tydligen vad han förtjänade...
RedCloud- Antal inlägg : 23039
lazy skrev:Han har dödat 3 människor, varav en 8-årig pojke och skadat flera andra oskyldiga för resten av deras liv, varför skulle ngn vilja ge honom en värdig begravning?
Vad är alternativet ?
Ruttna på ett bårhus ?
Även om han är en vidrig människa som mördat, så är han också någons son.
Vidrig människosyn visas upp här.....
fniss fniss.RedCloud skrev:lazy skrev:Han har dödat 3 människor, varav en 8-årig pojke och skadat flera andra oskyldiga för resten av deras liv, varför skulle ngn vilja ge honom en värdig begravning?
Vad är alternativet ?
Ruttna på ett bårhus ?
men sådant gäller aldrig högerextremister.......
Vems son sådana än är så förtjänar de inte någon hedersbevisning, och kanske får vetskapen om hur deras lik kommer behandlas avhålla från sådana dåd, det räcker med att EN avstår från detta för att det ska löna sig....
RedCloud- Antal inlägg : 23039
men sådant gäller aldrig högerextremister.......
Vad bygger du det på ?
Vems son sådana än är så förtjänar de inte någon hedersbevisning
Nej men en anständig begravning...
och kanske får vetskapen om hur deras lik kommer behandlas avhålla från sådana dåd, det räcker med att EN avstår från detta för att det ska löna sig....
som sagt, en vidrig människosyn....
fotnot: man begravde JFKs mördare....
OCH?RedCloud skrev:men sådant gäller aldrig högerextremister.......
Vad bygger du det på ?
Vems son sådana än är så förtjänar de inte någon hedersbevisning
Nej men en anständig begravning...
och kanske får vetskapen om hur deras lik kommer behandlas avhålla från sådana dåd, det räcker med att EN avstår från detta för att det ska löna sig....
som sagt, en vidrig människosyn....
fotnot: man begravde JFKs mördare....
RedCloud skrev:lazy skrev:Han har dödat 3 människor, varav en 8-årig pojke och skadat flera andra oskyldiga för resten av deras liv, varför skulle ngn vilja ge honom en värdig begravning?
Vad är alternativet ?
Ruttna på ett bårhus ?
Förstår fullständigt att de inte har lust att ge honom en värdig begravning och apropå en mammas son så var hon tydligen inte bättre?
RedCloud skrev:lazy skrev:Han har dödat 3 människor, varav en 8-årig pojke och skadat flera andra oskyldiga för resten av deras liv, varför skulle ngn vilja ge honom en värdig begravning?
Vad är alternativet ?
Ruttna på ett bårhus ?
Sluta lipa nu. Det har ju kommit upp flera bra förslag. Erkänn nu också att med dina dubbla måttstockar så tycker ju du att om det varit en Sdare så skulle han steglats offentligt och sedan spikats upp på stortorget som avskräckande exempel.
Sponsored content