Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    Än en gång, vad är det för fel på Indiska män???

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Än en gång, vad är det för fel på Indiska män??? Empty Än en gång, vad är det för fel på Indiska män???

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-04-30, 11:52

    http://www.expressen.se/nyheter/valdtagen-fyraarig-indisk-flicka-dod/

    Som någon expert sa, "det som kommer fram är bara toppen på ett isberg"........
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Än en gång, vad är det för fel på Indiska män??? Empty Sv: Än en gång, vad är det för fel på Indiska män???

    Inlägg  RedCloud 2013-04-30, 18:47

    Antalet våldtäkter bland USA:s väpnade styrkor är så många att försvarsministeriet räknar att en tredjedel av alla kvinnliga soldater har utsatts för sexuella övergrepp.

    Men det är mycket svårt för våldtäktsoffren att få rättvisa, trots att myndigheterna är väl medvetna om problemet.

    - De våldtäktsmän som den amerikanska militären låter gå fria kommer en dag att vara vanliga civila grannar, varnar Laura Sellinger. Hon var sergeant i flygvapnet då hon en kväll före en militärövning i Sydkorea blev våldtagen av en kollega. Trots att hon anmälde övergreppet blev det aldrig en rättsprocess.

    Som ett exempel på den skeva rättsuppfattningen säger hon att man nog blir straffad om man hämtar ett handeldvapen till en militärbas, men inte om man sexuellt förgriper sig på en kvinna.

    Den senaste statistiken från Pentagon visar att bara omkring en sjättedel av de över 19 000 sexuella övergrepp som hade inträffat inom USA:s försvarsmakt anmäldes under år 2010. Av de rapporterade fallen är det bara en liten del som blir rättsfall.

    - Våldtäktsfallen borde behandlas som civilmål, och militärbefälet borde inte ha en möjlighet att överhuvudtaget avgöra fallen, säger Laura Sellinger. Enligt henne är det ofattbart att man inte ens håller misstänkta gärningsmän gripna under de första dygnen då våldtäktsanklagelserna utreds.

    http://svenska.yle.fi/artikel/2013/04/29/valdtakter-vanliga-inom-usas-militar

    Varför du bara pekar ut icke-vita som presumtiva sexvåldsverkar ligger väl i att du är fullblodsrasse ?
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Än en gång, vad är det för fel på Indiska män??? Empty Sv: Än en gång, vad är det för fel på Indiska män???

    Inlägg  Regndrottning 2013-05-02, 08:47


    Varför begränsa dig till indiska män?

    Våldtäkter begås i hela världen och av ALLA nationaliteter.

    Detta är inget nytt fenomen, det har försiggått i sekler. Och för nu får Seel kännedom om detta?

    Nej, det tror jag inte på.... Det är som vanligt med honom, det är inte själva brottet han bryr sig om, det är vem som utför brottet. Är de mörkhyade så är det 'fel' på dem.....
    Rolling Eyes
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Än en gång, vad är det för fel på Indiska män??? Empty Sv: Än en gång, vad är det för fel på Indiska män???

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-05-02, 09:10

    RedCloud skrev:Antalet våldtäkter bland USA:s väpnade styrkor är så många att försvarsministeriet räknar att en tredjedel av alla kvinnliga soldater har utsatts för sexuella övergrepp.

    Men det är mycket svårt för våldtäktsoffren att få rättvisa, trots att myndigheterna är väl medvetna om problemet.

    - De våldtäktsmän som den amerikanska militären låter gå fria kommer en dag att vara vanliga civila grannar, varnar Laura Sellinger. Hon var sergeant i flygvapnet då hon en kväll före en militärövning i Sydkorea blev våldtagen av en kollega. Trots att hon anmälde övergreppet blev det aldrig en rättsprocess.

    Som ett exempel på den skeva rättsuppfattningen säger hon att man nog blir straffad om man hämtar ett handeldvapen till en militärbas, men inte om man sexuellt förgriper sig på en kvinna.

    Den senaste statistiken från Pentagon visar att bara omkring en sjättedel av de över 19 000 sexuella övergrepp som hade inträffat inom USA:s försvarsmakt anmäldes under år 2010. Av de rapporterade fallen är det bara en liten del som blir rättsfall.

    - Våldtäktsfallen borde behandlas som civilmål, och militärbefälet borde inte ha en möjlighet att överhuvudtaget avgöra fallen, säger Laura Sellinger. Enligt henne är det ofattbart att man inte ens håller misstänkta gärningsmän gripna under de första dygnen då våldtäktsanklagelserna utreds.

    http://svenska.yle.fi/artikel/2013/04/29/valdtakter-vanliga-inom-usas-militar

    Varför du bara pekar ut icke-vita som presumtiva sexvåldsverkar ligger väl i att du är fullblodsrasse ?

    I vilken dagstidning har det på senaste tiden stått om det du tar upp?? Jag tar upp det som media tar upp genom nyheter. Det dessa amerikanare har gjort är lika vidrigt!!! Men varför tycker inte du synd om de indiska kvinnor & barn som utsätts för våld? Eller tror du inte på statestiken nu igen??
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Än en gång, vad är det för fel på Indiska män??? Empty Sv: Än en gång, vad är det för fel på Indiska män???

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-05-02, 09:13

    Regndrottning skrev:
    Varför begränsa dig till indiska män?

    Våldtäkter begås i hela världen och av ALLA nationaliteter.

    Detta är inget nytt fenomen, det har försiggått i sekler. Och för nu får Seel kännedom om detta?

    Nej, det tror jag inte på.... Det är som vanligt med honom, det är inte själva brottet han bryr sig om, det är vem som utför brottet. Är de mörkhyade så är det 'fel' på dem.....
    Rolling Eyes

    Du är lika puckad som RC, Jag tar upp det som står i media i dagsläget. Visa då var det står om våldtäkter världen över? Jag har missat det i nyhetsflödet. Men att du missat att det nästan dagligen stått om kvinnor & barn som våldtas & mördas i Indien är ju underligt. Eller är du som rc och inte tror på det som skrivs. Än en gång står jag på kvinnornas sida och du tar bara upp vad du tycker om mig medan kvinnor & barn våldtas & mördas.......du är inte frisk RD. Tur att det finns de som tar kvinnornas parti och kämpar för en rättvisare värld för kvinnor i vissa länder.
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Än en gång, vad är det för fel på Indiska män??? Empty Sv: Än en gång, vad är det för fel på Indiska män???

    Inlägg  Regndrottning 2013-05-02, 09:16

    Sossar ee lata skrev:
    Regndrottning skrev:
    Varför begränsa dig till indiska män?

    Våldtäkter begås i hela världen och av ALLA nationaliteter.

    Detta är inget nytt fenomen, det har försiggått i sekler. Och för nu får Seel kännedom om detta?

    Nej, det tror jag inte på.... Det är som vanligt med honom, det är inte själva brottet han bryr sig om, det är vem som utför brottet. Är de mörkhyade så är det 'fel' på dem.....
    Rolling Eyes

    Du är lika puckad som RC, Jag tar upp det som står i media i dagsläget. Visa då var det står om våldtäkter världen över? Jag har missat det i nyhetsflödet. Men att du missat att det nästan dagligen stått om kvinnor & barn som våldtas & mördas i Indien är ju underligt. Eller är du som rc och inte tror på det som skrivs. Än en gång står jag på kvinnornas sida och du tar bara upp vad du tycker om mig medan kvinnor & barn våldtas & mördas.......du är inte frisk RD. Tur att det finns de som tar kvinnornas parti och kämpar för en rättvisare värld för kvinnor i vissa länder.

    Hahahahaha!

    Det var det dummaste inlägg från dig på...jag vet inte hur länge! Very Happy

    Så, du vill påskina att våldtäkter är ett nytt fenomen och aldrig hänt förr i hela världshistorien? *Skrattar gott*
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Än en gång, vad är det för fel på Indiska män??? Empty Sv: Än en gång, vad är det för fel på Indiska män???

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-05-02, 09:38

    Regndrottning skrev:
    Sossar ee lata skrev:
    Regndrottning skrev:
    Varför begränsa dig till indiska män?

    Våldtäkter begås i hela världen och av ALLA nationaliteter.

    Detta är inget nytt fenomen, det har försiggått i sekler. Och för nu får Seel kännedom om detta?

    Nej, det tror jag inte på.... Det är som vanligt med honom, det är inte själva brottet han bryr sig om, det är vem som utför brottet. Är de mörkhyade så är det 'fel' på dem.....
    Rolling Eyes

    Du är lika puckad som RC, Jag tar upp det som står i media i dagsläget. Visa då var det står om våldtäkter världen över? Jag har missat det i nyhetsflödet. Men att du missat att det nästan dagligen stått om kvinnor & barn som våldtas & mördas i Indien är ju underligt. Eller är du som rc och inte tror på det som skrivs. Än en gång står jag på kvinnornas sida och du tar bara upp vad du tycker om mig medan kvinnor & barn våldtas & mördas.......du är inte frisk RD. Tur att det finns de som tar kvinnornas parti och kämpar för en rättvisare värld för kvinnor i vissa länder.

    Hahahahaha!

    Det var det dummaste inlägg från dig på...jag vet inte hur länge! Very Happy

    Så, du vill påskina att våldtäkter är ett nytt fenomen och aldrig hänt förr i hela världshistorien? *Skrattar gott*

    Var skriver jag det? Vill du påstå att inte Indien har varit väldigt utmärkande i media gällande våldtäkter på senaste tiden?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Än en gång, vad är det för fel på Indiska män??? Empty Sv: Än en gång, vad är det för fel på Indiska män???

    Inlägg  Dao 2013-05-02, 09:41

    På ön Okinawa har öborna länge protesterat mot en av världens största amerikanska militärbas utanför USA, då våldtäkter och våld från de amerikanska soldaterna blivit vardagsmat. Och de har straffimunitet!

    Håller med RC och RD här, att ALLT sådant skit är FRUKTANSVÄRDA.

    Situationen i Indien är också fruktansvärd, men där har problemet åtminstone uppmärksammats i västerländsk media, så att till och med Seel känner till dessa, och kan protestera utan att riskera bli "USA-hatare" eller "rasist"!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Än en gång, vad är det för fel på Indiska män??? Empty Sv: Än en gång, vad är det för fel på Indiska män???

    Inlägg  Dao 2013-05-02, 09:44

    Sossar ee lata skrev:Var skriver jag det? Vill du påstå att inte Indien har varit väldigt utmärkande i media gällande våldtäkter på senaste tiden?

    Detta har varit utmärkande i Indien allt sedan de blev en europeisk koloni, och kortsiktig egoistisk lönsamhet blev ledmotivet. Mot denna utveckling, där våldtäkterna bara är en del, har folket i Indien protesterat mot länge, och ganska avancerat. Folket i Indien förlorar rättigheter efter rättigheter i globaliseringens namn - och då blir kvinnor, i vanlig ordning, mindre betydelsefulla.
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Än en gång, vad är det för fel på Indiska män??? Empty Sv: Än en gång, vad är det för fel på Indiska män???

    Inlägg  Regndrottning 2013-05-02, 09:47

    Visa då var det står om våldtäkter världen över?

    Hallå.... läs historien. Läs dagstidningar från hela världen, läs statestik, läs FN-rapporter. läs Human Watch rapporter.....

    Det finns hur mycket som helst bevis för att våltäkt är en utbredd och populär manlig 'sport'. Våldtäkter är inte begränsade till muslimer och indier.

    Men, det är skönt att veta att du vill slå ett slag för oss silvermedaljörer.....
    Razz
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Än en gång, vad är det för fel på Indiska män??? Empty Sv: Än en gång, vad är det för fel på Indiska män???

    Inlägg  Thetaxpayer 2013-05-02, 09:48

    Dao skrev:På ön Okinawa har öborna länge protesterat mot en av världens största amerikanska militärbas utanför USA, då våldtäkter och våld från de amerikanska soldaterna blivit vardagsmat. Och de har straffimunitet!

    Håller med RC och RD här, att ALLT sådant skit är FRUKTANSVÄRDA.

    Situationen i Indien är också fruktansvärd, men där har problemet åtminstone uppmärksammats i västerländsk media, så att till och med Seel känner till dessa, och kan protestera utan att riskera bli "USA-hatare" eller "rasist"!






    Ingenstans kan man ju rättfärdiga våldtäkter men jag vill starkt ifrågasätta dinapåståenden av amerikaner på Okinawa.
    För här ser man ju tydligt att det knappast är någon myt att du skulle hata Usa. Var någonstans kan du hitta att det blivit vardagsmat med våldtäkter på Okinawa och var kan du hitta att amerikaner har straffimmunitet.

    http://swedish.ruvr.ru/2012_10_17/91522433/
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Än en gång, vad är det för fel på Indiska män??? Empty Sv: Än en gång, vad är det för fel på Indiska män???

    Inlägg  RedCloud 2013-05-02, 09:56

    Thetaxpayer skrev:
    Dao skrev:På ön Okinawa har öborna länge protesterat mot en av världens största amerikanska militärbas utanför USA, då våldtäkter och våld från de amerikanska soldaterna blivit vardagsmat. Och de har straffimunitet!

    Håller med RC och RD här, att ALLT sådant skit är FRUKTANSVÄRDA.

    Situationen i Indien är också fruktansvärd, men där har problemet åtminstone uppmärksammats i västerländsk media, så att till och med Seel känner till dessa, och kan protestera utan att riskera bli "USA-hatare" eller "rasist"!


    Ingenstans kan man ju rättfärdiga våldtäkter men jag vill starkt ifrågasätta dinapåståenden av amerikaner på Okinawa.
    För här ser man ju tydligt att det knappast är någon myt att du skulle hata Usa. Var någonstans kan du hitta att det blivit vardagsmat med våldtäkter på Okinawa och var kan du hitta att amerikaner har straffimmunitet.

    http://swedish.ruvr.ru/2012_10_17/91522433/

    "80 percent of those crimes, including rape — is conducted by young soldiers,”"

    http://www.stripes.com/news/okinawa-crime-statistics-contradict-community-perceptions-on-guam-1.51863

    Military equipment, along with diplomatic equipment, is considered under international law as an "instrument of the sovereign." That means that it has, for lack of a better term, diplomatic immunity and falls solely under the authority of the owning government. This is why US forces protect US aircraft while on the ground in foreign lands and why US Marine Guards and Diplomatic Security officers can use deadly force to protect US Diplomatic Missions and their personnel abroad. Sending an armed Marine security detachment to guard the crash site was the US government protecting its interests. I can assure you that within minutes of the crash, the Deputy Chief of Mission at the US Embassy in Tokyo was notified of the situation and was already talking to the Japanese Government about it.

    http://www.japanfocus.org/-C__Douglas-Lummis/2933
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Än en gång, vad är det för fel på Indiska män??? Empty Sv: Än en gång, vad är det för fel på Indiska män???

    Inlägg  Dao 2013-05-02, 09:57

    Rent statistiskt hamnar Indien inte ens på kartan.

    http://www.foreignpolicy.com/articles/2013/03/04/why_is_it_so_hard_to_identify_the_world_s_rape_capital

    Här visade sig att de tre värsta länderna vad gäller sexuellt våld, där våldtäckter ingår, är "Botswana, Sweden, Nicaragua, Grenada, and the United Kingdom (the organization does not have data on Congo)"

    Här är själva statistiken:

    http://www.unodc.org/unodc/en/data-and-analysis/statistics/crime.html

    Och innan högermobben brusar upp om "invandrare", bör de kolla statistiken för bara några år sedan - då vi hade minst lika många nya invandrare som idag. Då var statistiken inte speciellt hög här.

    Sverige har 2010 73,6 sexuella brott på 100 000 invånare, medan Indien har 0,4!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Än en gång, vad är det för fel på Indiska män??? Empty Sv: Än en gång, vad är det för fel på Indiska män???

    Inlägg  Dao 2013-05-02, 10:00

    RC förekom mig här. Det finns en amerikansk före detta soldat, som varit stationerad på bland annat Okinawa, som studerat hur de amerikanska baserna fungerar. Han heter Chalmers Johnson, och ganska nyligen kom hans bok "Imperiedrömmar" ut på svenska.

    Om vi säger det lite blygsamt: Okinawa är knappast unikt!
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Än en gång, vad är det för fel på Indiska män??? Empty Sv: Än en gång, vad är det för fel på Indiska män???

    Inlägg  Thetaxpayer 2013-05-02, 10:01

    RedCloud skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    Dao skrev:På ön Okinawa har öborna länge protesterat mot en av världens största amerikanska militärbas utanför USA, då våldtäkter och våld från de amerikanska soldaterna blivit vardagsmat. Och de har straffimunitet!

    Håller med RC och RD här, att ALLT sådant skit är FRUKTANSVÄRDA.

    Situationen i Indien är också fruktansvärd, men där har problemet åtminstone uppmärksammats i västerländsk media, så att till och med Seel känner till dessa, och kan protestera utan att riskera bli "USA-hatare" eller "rasist"!


    Ingenstans kan man ju rättfärdiga våldtäkter men jag vill starkt ifrågasätta dinapåståenden av amerikaner på Okinawa.
    För här ser man ju tydligt att det knappast är någon myt att du skulle hata Usa. Var någonstans kan du hitta att det blivit vardagsmat med våldtäkter på Okinawa och var kan du hitta att amerikaner har straffimmunitet.

    http://swedish.ruvr.ru/2012_10_17/91522433/

    "80 percent of those crimes, including rape — is conducted by young soldiers,”"

    http://www.stripes.com/news/okinawa-crime-statistics-contradict-community-perceptions-on-guam-1.51863

    Military equipment, along with diplomatic equipment, is considered under international law as an "instrument of the sovereign." That means that it has, for lack of a better term, diplomatic immunity and falls solely under the authority of the owning government. This is why US forces protect US aircraft while on the ground in foreign lands and why US Marine Guards and Diplomatic Security officers can use deadly force to protect US Diplomatic Missions and their personnel abroad. Sending an armed Marine security detachment to guard the crash site was the US government protecting its interests. I can assure you that within minutes of the crash, the Deputy Chief of Mission at the US Embassy in Tokyo was notified of the situation and was already talking to the Japanese Government about it.

    http://www.japanfocus.org/-C__Douglas-Lummis/2933






    Dina länkar visar väl inte något om att våldäkter av amerikaner blivit vardagsmat eller att amerikaner har straffimmunitet på Okinawa?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Än en gång, vad är det för fel på Indiska män??? Empty Sv: Än en gång, vad är det för fel på Indiska män???

    Inlägg  Dao 2013-05-02, 10:01

    Men givetvis är de brutala våldtäkterna i Indien fruktansvärda! Bara för att få det cyan på grått! Smile
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Än en gång, vad är det för fel på Indiska män??? Empty Sv: Än en gång, vad är det för fel på Indiska män???

    Inlägg  RedCloud 2013-05-02, 10:02

    Dina länkar visar väl inte något om att våldäkter av amerikaner blivit vardagsmat eller att amerikaner har straffimmunitet på Okinawa?

    Jodå....
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Än en gång, vad är det för fel på Indiska män??? Empty Sv: Än en gång, vad är det för fel på Indiska män???

    Inlägg  Dao 2013-05-02, 10:03

    Thetaxpayer skrev:Dina länkar visar väl inte något om att våldäkter av amerikaner blivit vardagsmat eller att amerikaner har straffimmunitet på Okinawa?

    Nu skrev jag iofs amerikanska SOLDATER! De har straffimunitet över hela jorden idag! De kan bara ställas inför rättegång i USA, vilket är ganska sällan i dessa fallen.
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Än en gång, vad är det för fel på Indiska män??? Empty Sv: Än en gång, vad är det för fel på Indiska män???

    Inlägg  Thetaxpayer 2013-05-02, 10:05

    Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:Dina länkar visar väl inte något om att våldäkter av amerikaner blivit vardagsmat eller att amerikaner har straffimmunitet på Okinawa?

    Nu skrev jag iofs amerikanska SOLDATER! De har straffimunitet över hela jorden idag! De kan bara ställas inför rättegång i USA, vilket är ganska sällan i dessa fallen.





    Skrev du eller inte att våltäkter av amerikanska soldater på Okinawa var vardagsmat?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Än en gång, vad är det för fel på Indiska män??? Empty Sv: Än en gång, vad är det för fel på Indiska män???

    Inlägg  RedCloud 2013-05-02, 10:06

    The Status of Forces Agreement between the United States and Japan gives U.S. troops immunity from Japanese prosecution.

    Går det att skriva tydligare.

    http://warisacrime.org/content/japanese-delegation-wants-us-out-okinawa
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Än en gång, vad är det för fel på Indiska män??? Empty Sv: Än en gång, vad är det för fel på Indiska män???

    Inlägg  Dao 2013-05-02, 10:09

    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Än en gång, vad är det för fel på Indiska män??? Empty Sv: Än en gång, vad är det för fel på Indiska män???

    Inlägg  Dao 2013-05-02, 10:10

    Thetaxpayer skrev:Skrev du eller inte att våltäkter av amerikanska soldater på Okinawa var vardagsmat?

    Det är väldigt vanligt, tillsammans med andra brott, och ett stort problem på Okinawa!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Än en gång, vad är det för fel på Indiska män??? Empty Sv: Än en gång, vad är det för fel på Indiska män???

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-05-02, 10:10

    Dao skrev:Rent statistiskt hamnar Indien inte ens på kartan.

    http://www.foreignpolicy.com/articles/2013/03/04/why_is_it_so_hard_to_identify_the_world_s_rape_capital

    Här visade sig att de tre värsta länderna vad gäller sexuellt våld, där våldtäckter ingår, är "Botswana, Sweden, Nicaragua, Grenada, and the United Kingdom (the organization does not have data on Congo)"

    Här är själva statistiken:

    http://www.unodc.org/unodc/en/data-and-analysis/statistics/crime.html

    Och innan högermobben brusar upp om "invandrare", bör de kolla statistiken för bara några år sedan - då vi hade minst lika många nya invandrare som idag. Då var statistiken inte speciellt hög här.

    Sverige har 2010 73,6 sexuella brott på 100 000 invånare, medan Indien har 0,4!

    Ja det är förjävligt att vårt land på senare år hamnat på dessa listor.........
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Än en gång, vad är det för fel på Indiska män??? Empty Sv: Än en gång, vad är det för fel på Indiska män???

    Inlägg  Dao 2013-05-02, 10:20

    Sossar ee lata skrev:Ja det är förjävligt att vårt land på senare år hamnat på dessa listor...

    Högerextrem "sympati"...

    Undra varför USA inte finns med på undersökningen rån FN?

    Sponsored content


    Än en gång, vad är det för fel på Indiska män??? Empty Sv: Än en gång, vad är det för fel på Indiska män???

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 12:39