+2
Thetaxpayer
F.I.S.T
6 posters
Han flyttar till ett land där främlingsfientligheten är störst i Europa.... är hjan inte en främling där ?
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
Jo, Och?
Han känner sig tydligen hotad av dina kompisar. Så vad är problemet?
Sniperace- Antal inlägg : 32948
Jag ser inget problem i detta, han kommer inte ligga samhället där till last och verkar vara en som anpassar sig till landets kultur, och då ger det sällan problem
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Skattetekniska skäl + kommer sina ideologiska bröder i nazipartiet lite närmare....
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
Sniperace skrev:Jag ser inget problem i detta, han kommer inte ligga samhället där till last och verkar vara en som anpassar sig till landets kultur, och då ger det sällan problem
Det är väl fantastiskt att vi slipper den jubelidioten här i Sverige, eller hur?
Sniperace- Antal inlägg : 32948
ericTheDog skrev:Sniperace skrev:Jag ser inget problem i detta, han kommer inte ligga samhället där till last och verkar vara en som anpassar sig till landets kultur, och då ger det sällan problem
Det är väl fantastiskt att vi slipper den jubelidioten här i Sverige, eller hur?
Kanske en fördel det men, hade vi samtidigt blivit av med alla vänsterextremister med som vore lyckan större!!
RedCloud skrev:Skattetekniska skäl + kommer sina ideologiska bröder i nazipartiet lite närmare....
Nej Bortjagad av dina kamrater.
Bortjagad av dina kamrater.
Rasisthögern påstår detta ja, och väderkvarnsmannen hakar på.....
Det är nog så enkelt att han skatteplanerar och vill komma sina ideologiska bröder lite närmare.....
RedCloud skrev:Bortjagad av dina kamrater.
Rasisthögern påstår detta ja, och väderkvarnsmannen hakar på.....
Det är nog så enkelt att han skatteplanerar och vill komma sina ideologiska bröder lite närmare.....
Hi hi,
Dina desperata försök att smutskasta Sd och dina meningsmotsåndare blir bara mer och mer patetiska.
Jag antar att ditt NOG betyder att du inte kan styrka detta annat än med Aftonbladets spekulation. Det är ju väl dokumenterat att Sd politiker är de som är klart mest utsatta för hot. Så jag väljer nog att tro på Almqvist hellre än Aftonbladet eller en hatisk kommunist som dig.
Dina desperata försök att smutskasta Sd och dina meningsmotsåndare blir bara mer och mer patetiska.
Annars så skäter dom det såååå bra på egen hand verkar det som...
Jag antar att ditt NOG betyder att du inte kan styrka detta annat än med Aftonbladets spekulation.
Varför då ? En rasist mindre i Sverige är väl bra ?
Så jag väljer nog att tro på Almqvist hellre än Aftonbladet eller en hatisk kommunist som dig.
Som sagt, extremhögern är mer än lovligt desperata idag, är det för att det är 1:a maj
redalert- Antal inlägg : 13973
RedCloud skrev:
Jag antar att ditt NOG betyder att du inte kan styrka detta annat än med Aftonbladets spekulation.
Så jag väljer nog att tro på Almqvist hellre än Aftonbladet eller en hatisk kommunist som dig.
Som sagt, extremhögern är mer än lovligt desperata idag, är det för att det är 1:a maj
Den lille rc är i desperat behov av vård frågan är bara vad som biter på en sådan jubelåsna?
Efter tio år på internet har han bara blivit sämre och sämre och har ingen som helst självinsikt om allvaret!
RedCloud skrev:
Du kunde alltså inte styrka det,
Vilken högoddsare
Du kunde alltså inte styrka det
Lika lite som du kan styrka att det är ett påstått "vänsterhat" som fått honom att "fly" till fascistiska Ungern.....
Ridå !
RedCloud skrev:Du kunde alltså inte styrka det
Lika lite som du kan styrka att det är ett påstått "vänsterhat" som fått honom att "fly" till fascistiska Ungern.....
Ridå !
Öhh, Nu är det inte jag som påstår det utan nämligen Erik Almqvist själv. Jag väljer bara att tro honom före dig (den hatiska kommunisten) och Aftonbladet (slasktidningen med en agenda).
Ridå
Nu är det inte jag som påstår det utan nämligen Erik Almqvist själv.
källa: Avpixlat, sveriges största hatsite, trovärdig källa/NOT
Ja vad trodde du han skulle säga ?
"jag flyr till Ungern för att slippa skatt"
RedCloud skrev:Nu är det inte jag som påstår det utan nämligen Erik Almqvist själv.
källa: Avpixlat, sveriges största hatsite, trovärdig källa/NOT
Ja vad trodde du han skulle säga ?
"jag flyr till Ungern för att slippa skatt"
Fniss,
Duger Sr som källa åt dig?
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1637&artikel=5520823
Ridå?
Man skulle ju utan problem kunna kalla dig rasist om Sdare fallit under samma lagar som invandrare.
Du förutsätter ju att Almqvist ljuger bara för att han är Sdare vilket per definition är rasism. (I alla fall i vänsterns värld)
Ridå?
Inte då, självklart skyller rasistäcklet på ett påstått "vänsterhat" när det egentligen handlar om sig att sko sig på svenska skattebetalares bekostnad.
Från din länk:
där han redan knutit kontakter inom den politiska miljön.
Fascistpartiet Joobik ?
RedCloud skrev:Ridå?
Inte då, självklart skyller rasistäcklet på ett påstått "vänsterhat" när det egentligen handlar om sig att sko sig på svenska skattebetalares bekostnad.
Helt ok att anklaga folk utan bevis alltså. Det skall jag komma ihågnästa gångdu klagar på att någon gör det.
Jävla hycklare.
Helt ok att anklaga folk utan bevis alltså.
[fniss]