Efter 9/11 så befriade USA med allierade irakierna från ett monster,
Ditt historielösa lilla rasse-miffo, USA begick brott mot internationell lag o rätt när man utan krigsförklaring anföll en suverän stat. Inget annat.
Efter 9/11 så befriade USA med allierade irakierna från ett monster,
Dao skrev:Hoppas också dessa åker fast. Mest av allt hoppas jag att denna gången inte något fattigt land kommer att drabbas av en tioårig brutal hämndaktion med hundratusentals civila dödsoffer...
Sossar ee lata skrev:Dao skrev:Hoppas också dessa åker fast. Mest av allt hoppas jag att denna gången inte något fattigt land kommer att drabbas av en tioårig brutal hämndaktion med hundratusentals civila dödsoffer...
Vad syftar du på? Efter 9/11 så befriade USA med allierade irakierna från ett monster, det var väl bra? Tur att några tar på sig ansvaret så inte galningarna får hålla på hej vilt.
Tur att några tar på sig ansvaret så inte galningarna får hålla på hej vilt.
Sossar ee lata skrev:Dao skrev:Hoppas också dessa åker fast. Mest av allt hoppas jag att denna gången inte något fattigt land kommer att drabbas av en tioårig brutal hämndaktion med hundratusentals civila dödsoffer...
Har svårt att tro att dessa pojkar står bakom detta på egen hand, så att hitta de riktigt skyldiga är ju ett måste, eller ska vi bara låta dem vara så de kan utföra nya dåd med pojkar i tron att de kommer till 60...nej just det 72 oskulder.
Förmodligen kommer Snipern snart att börja orda om demografin i TjetjenienDao skrev:Sossar ee lata skrev:Dao skrev:Hoppas också dessa åker fast. Mest av allt hoppas jag att denna gången inte något fattigt land kommer att drabbas av en tioårig brutal hämndaktion med hundratusentals civila dödsoffer...
Har svårt att tro att dessa pojkar står bakom detta på egen hand, så att hitta de riktigt skyldiga är ju ett måste, eller ska vi bara låta dem vara så de kan utföra nya dåd med pojkar i tron att de kommer till 60...nej just det 72 oskulder.
Vill helst inte veta av dina sexfantasier på dessa trådar. Försök håll dig till de ämnen som diskuteras...
Är de "amerikaner" så kommer de att vara enskilda individuella gärningsmän. Är de araber eller muslimer, så kommer det inte att vara så.
Då kommer minst ett land anses som "skyldig", för att sedan bombas tillbaka till stenåldern, plundras och ockuperas under en längre tid - med hundratusentals nya offer, av "rätt" etnicitet.
RedCloud skrev:Tur att några tar på sig ansvaret så inte galningarna får hålla på hej vilt.
Då är det alltså fritt fram att anfalla USA och hänga presidenten där ? Eller Israel ?
Dom har inte terroriserat några
Sossar ee lata skrev:RedCloud skrev:Tur att några tar på sig ansvaret så inte galningarna får hålla på hej vilt.
Då är det alltså fritt fram att anfalla USA och hänga presidenten där ? Eller Israel ?
Dom har inte terroriserat några, så svaret är nej. Någon kan ju försöka så får vi se resultatet...
Sniperace skrev:ser iallafall ut so att dådet gjordes av IMPORTHJON från ett land mef majoritetsbefolkning av just muslimer
varför tycker du det fråntar dem ansvar? och vilka skäl skulle det vsrs för någon att utsätta det tjetjenska folket för något?Dao skrev:Sniperace skrev:ser iallafall ut so att dådet gjordes av IMPORTHJON från ett land mef majoritetsbefolkning av just muslimer
Vilket per automatik fråntar deras individualla ansvar, och det kommer mängder av människor drabbas av.
Usch...
Sniperace skrev:varför tycker du det fråntar dem ansvar? och vilka skäl skulle det vsrs för någon att utsätta det tjetjenska folket för något?Dao skrev:Sniperace skrev:ser iallafall ut so att dådet gjordes av IMPORTHJON från ett land mef majoritetsbefolkning av just muslimer
Vilket per automatik fråntar deras individualla ansvar, och det kommer mängder av människor drabbas av.
Usch...
nu såg det inte ut som du undrade utan istälket talade om vad fu ansågDao skrev:Sniperace skrev:varför tycker du det fråntar dem ansvar? och vilka skäl skulle det vsrs för någon att utsätta det tjetjenska folket för något?Dao skrev:Sniperace skrev:ser iallafall ut so att dådet gjordes av IMPORTHJON från ett land mef majoritetsbefolkning av just muslimer
Usch...
Detsamma undrade jag om Irak och Afghanistan!
Dao skrev:Sniperace skrev:varför tycker du det fråntar dem ansvar? och vilka skäl skulle det vsrs för någon att utsätta det tjetjenska folket för något?Dao skrev:Sniperace skrev:ser iallafall ut so att dådet gjordes av IMPORTHJON från ett land mef majoritetsbefolkning av just muslimer
Usch...
Sniperace skrev:nu såg det inte ut som du undrade utan istälket talade om vad fu ansågDao skrev:Sniperace skrev:varför tycker du det fråntar dem ansvar? och vilka skäl skulle det vsrs för någon att utsätta det tjetjenska folket för något?Dao skrev:Sniperace skrev:ser iallafall ut so att dådet gjordes av IMPORTHJON från ett land mef majoritetsbefolkning av just muslimer
Usch...
Dao skrev:
Jag undrar varför det per automatik blir en enskild gärningsmans dåd om det är en "amerikan", eller "europé" för den delen, men inte om det rör sig muslimer, araber eller liknande...
lazy skrev:Dao skrev:
Jag undrar varför det per automatik blir en enskild gärningsmans dåd om det är en "amerikan", eller "europé" för den delen, men inte om det rör sig muslimer, araber eller liknande...
Kanske för att islamisterna är organiserade och stöttar varandra i galenskapen?
Killen på bilden är svenskjordanier och det är intressant att läsa kommentarerna.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=366450050139353&set=a.126014154182945.22702.122217594562601&type=3&theater
lazy skrev:Dao skrev:
De verkar krypterade?lazy skrev:och det är intressant att läsa kommentarerna.
Här är det inte troligt att makthavarna skickat ut dessa eller ens skulle beskydda dem som varit fattek med både afghanistan, irak, Libyen mflDao skrev:Sniperace skrev:nu såg det inte ut som du undrade utan istälket talade om vad fu ansågDao skrev:Sniperace skrev:varför tycker du det fråntar dem ansvar? och vilka skäl skulle det vsrs för någon att utsätta det tjetjenska folket för något?Dao skrev:Sniperace skrev:ser iallafall ut so att dådet gjordes av IMPORTHJON från ett land mef majoritetsbefolkning av just muslimer
Usch...
Jag skrev vad jag ansåg!
För krångligt för dig igen?
Sniperace skrev:Här är det inte troligt att makthavarna skickat ut dessa eller ens skulle beskydda dem som varit fattek med både afghanistan, irak, Libyen mfl
Dao skrev:lazy skrev:Dao skrev:
Och alla araber eller muslimer är "islamister" på det sättet du använder dig av ordet?
lazy skrev:Absolut inte, vi har många svenska muslimer som inte tycker om islamister, det om ngt har väl affären med Omar Mustafa visat, Nalin Pekgul, Sara Mohammed, Bahare Andersson, Emin Narozi med många fler och självklart den som t.o.m gick ur partiet i protest, Nima Gholam Ali Pour.