Sniperace 2013-04-21, 18:20
formsvackan skrev: Sniperace skrev: formsvackan skrev: Sniperace skrev: formsvackan skrev: Sniperace skrev:Kan det vara så att de beundrar denne och själva öbskar denne all lycka?
Den dag du slutar hylla de israeliska massmördarna kanske dina ord betyder någonting.
JAg har inte en gång HYLLAT dem, jag har däremot uttala förståelse varför de gör det, det är dock inget jag gillar. Men som jag sa, jag förstpår varför, och jag vet att det är orsak och verkan
Sniperace skrev:GO ISRAEL GO
Fy f..
nej i det fallet till 100% rätt. det reagerade på anfall mot dem och ska då för sin befolknings försvar agera för att stoppa desa attacker
Självklart, dina hjältar får göra vad fan som helst och du bara hejar och hyllar dem för att de "försvarar" sig.
Mord är mord !
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Israeli_assassinationsOm någon annan än dina hyllade hjältar skulle bete sig på samma sätt ylade du förmodligen dig hes.
Varför är det inte tillåtet att "för sin befolknings försvar" ta till våld mot Israel och/eller USA ?
Israel riktar in sig på dem som genomför dåden, inga dåd, inga motattacker.
de du talar om ger INTE sig på dem som skadar dem, och det inte ens i närheten.
Men frågan är varför stöder vänstern alltid kommunistattentat, från baader meinhof till alla andra sådana....
stöder Che stöder dessa två as i boston osv osv tycker väl snd om dem och vill ge dem medalj istället antar jag, jag säger fy faaaan