RedCloud skrev:
Sluta med det då.
[fniss] nu är det ju uteslutande det högra laget som inte har en susning om nåt....
najs traj dock SDsecrist....men du som vanligt inte ända fram......jobbigt va ?
Har de demokratiska val på Kuba?
RedCloud skrev:
Sluta med det då.
[fniss] nu är det ju uteslutande det högra laget som inte har en susning om nåt....
najs traj dock SDsecrist....men du som vanligt inte ända fram......jobbigt va ?
Har de demokratiska val på Kuba?
RedCloud skrev:Har de demokratiska val på Kuba?
Att ni bara orkar....
I diktaturen Kuba är själva valförfarandet demokratiskt.
Att det inte stämmer överens med era förutfattade och minst sagt skrala kunskaper ska inte lasta några andra än just den historielösa högern.
Har du mer?
RedCloud skrev:Har du mer?
Massor, men dina brister i intelligens och verklighetsuppfattning gör att det bara är slöseri med tid att ge dig mer....somna om nu och fortsätt dröm om tredje riket...
RedCloud skrev:Men lilla lilla SDsecrist, varför har du fått för dig att jag är bitter ?
Finns det någon som inte tycker det menar du?
RedCloud skrev:Finns det någon som inte tycker det menar du?
Säg nu inte att du är talesman för alla på det här forumet, då lider du ju av samma sinnessjukdom som anktrion.
De enda supportrar du verkar ha kvar är Infra och RD. De andra brukar hålla sig borta från dig. RV räknar jag inte eftersom han får dig att framstå som kunnig och seriös.
RedCloud skrev:De enda supportrar du verkar ha kvar är Infra och RD. De andra brukar hålla sig borta från dig. RV räknar jag inte eftersom han får dig att framstå som kunnig och seriös.
Ha ha ha, sluta, jag skrattar ihjäl mig.....
Tror du att folk skriver här inne för att få supprotrar och klappar i ryggen ?
Då är du ta mig fan mer korkad än vad som borde vara tillåtet.
(fast det kom ju knappast som en överraskning)
Då borde ni kanske sluta lägga in massa "Word" och små hjärtan och annat trams.
RedCloud skrev:Då borde ni kanske sluta lägga in massa "Word" och små hjärtan och annat trams.
Men "snyft" är det INGEN som gillar vad du skriver SDsecrist ?
Stackare.....
"NI" förresten.....är det inte mig du adresserar dig till ?
RedCloud skrev:Har de demokratiska val på Kuba?
Att ni bara orkar....
I diktaturen Kuba är själva valförfarandet demokratiskt.
Att det inte stämmer överens med era förutfattade och minst sagt skrala kunskaper ska inte lasta några andra än just den historielösa högern.
Din vapendragare Infra gillar att "worda".
Och ni delar ju samma glödande hat mot Israel och USA.
RedCloud skrev:Din vapendragare Infra gillar att "worda".
Jaha, och ?
Och ni delar ju samma glödande hat mot Israel och USA.
Och där förlorade SDsecrist debatten igen med sina lögner.
Du, och den övriga högern, förväxlar rättmätig kritik mot terrorstaterna USA & ISrael med "hat".
Men ni är ju inte större än så.......
Eller hur?
RedMentalCase skrev:Rättmätig kritik? Veckans GAPSKRATT.
Att roffan infra daoren och nåra till här hatar USA väst och kapitalism står väl fastslaget bortom allt rimligt tvivel.
Hat som ger uttryck som " USA är universums rövhål.." " terrorstaten USA.." " terrorstaten IUsrael"
Inga friska människor uttrycker sig på det sättet om demokratier och i grunden goda och solidariska länder.
Det är väl därför roffan har permission då och då?
Dao skrev:Sniperace skrev:så samövningrn med sydkorea get ingen sådan! det gnäller ju nk om...Dao skrev:Sniperace skrev:men jag ger mig fan på att du skyller på usa om Nk skickar en kärnvapenmissil mot hawaii. att do usa provocerade dem till detta genom sin övning med sydkorea.
Du hittar med all sannolikhet anledningar att ge usa och väst skulden på ett eller annat vis
Bara ifall de har skuld!
You tell me!
Har ingen aning. Sanningen är långsamma nyheter, vet du väl!
Secrist skrev:RedCloud skrev:Har du mer?
Massor, men dina brister i intelligens och verklighetsuppfattning gör att det bara är slöseri med tid att ge dig mer....somna om nu och fortsätt dröm om tredje riket...
Är det därför du är så bitter?
Dao skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Har du mer?
Är det därför du är så bitter?
Ser att ni lämnat kvar soklarna! Behöver ni dem för era egna despoter?
Sniperace skrev:usa skickade nu dit ett par f22 raptor, det är kanske en provokation som gör att det är usa,s fel om nk nu anfaller?
för de har väl enligt dig inte rätten att vara förberedda efter nk,s hot?
Dao skrev:Under rätt lång tid nu har forumhögern önskat ett lika "lyckat" krig mot Nordkorea, som de mot Irak och Afghanistan. Nu har ju Nordkorea äntligen gett er möjlighet att få detta av er älskade krig!
Ni borde vara glada!