http://www.expressen.se/nyheter/fuskharvan-i-ssu-vaxer/
Ja jisses, dessa sossar är för söta....Man är inte heller förvånad att det är norröver....
Ja jisses, dessa sossar är för söta....Man är inte heller förvånad att det är norröver....
Ja, och det applåderar de flesta av högerforumisterna, dock tror jag de anser att det hade varit ännu roligare om det Thailändska rättsväsendet hade behållit henne, och så hade vi kanske kunnat skicka dit alla de där vänsterpartisterna som förskingrat, stulit och bedragit samhälle och samhällsmedborgare, du vet det är inte bara moderater som gör sådant, utan vänsterpartisterna är också väldigt aktiva i detta gebitRedCloud skrev:Den tidigare moderata politikern Anétthe Zettergren misstänks ha lurat landstinget i Värmland på över tre miljoner kronor.
Hon flydde anklagelserna och gömde sig i Thailand - men i förra veckan greps hon av polis i Pattaya misstänkt för olaglig vistelse i landet.
Rc jämför enstaka brottslingars agerande med Att sossarna medvetet fifflat till sig pengar under 10 år!! Snacka om desperat!!
RedCloud skrev:Rc jämför enstaka brottslingars agerande med Att sossarna medvetet fifflat till sig pengar under 10 år!! Snacka om desperat!!
[fniss] var det en SSU:are som stal din flickvän när du var yngre, eller upptäckte hon redan då att du var obildad och ärkenasse ?
Min flickvän gillar inte fifflare
,RedCloud skrev:Min flickvän gillar inte fifflare
Nä hon har ju tyskt blod.....ha ha ha men hur i helvete kunde hon bli ihop med en tvättäkta idiot till rasist ? Är det det tyska blodet kanske ?
RedCloud skrev:Min flickvän gillar inte fifflare
Nä hon har ju tyskt blod.....ha ha ha men hur i helvete kunde hon bli ihop med en tvättäkta idiot till rasist ? Är det det tyska blodet kanske ?
Sossar ee lata skrev:RedCloud skrev:Min flickvän gillar inte fifflare
Vad menar du med det tyska blodet? Sitter det i generna vilka tyska kvinnor väljer som partner?