Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    Jag säger ju att jag alltid har rätt, Alliansen leder! men det bästa denna morgon...

    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Jag säger ju att jag alltid har rätt, Alliansen leder! men det bästa denna morgon... Empty Jag säger ju att jag alltid har rätt, Alliansen leder! men det bästa denna morgon...

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-08-14, 09:39

    är att vå mest repekterade & kunniga politiska komentator K.G Bergstörm använder mina ord, ok jag brukar använda gris och K.G använder häst, han sa nu på morgonen efter att Mona blivit "sågad" som ledare att "socialdemokraterna har alltid en skara av väljare som röstar på dem trots att Mona sitter som ledare, de skulle rösta på dem även om de satt en HÄST som partiledare" detta uttryck säger en del om MONA! det är inte vem so´m helst som säger det....

    Åter till att Alliansen nu leder och troligtvis kommer öka sitt försprång, alla vet att arbetslösheten kommer vara stor, men att tack vare Alliansen så har den ändå hålts tillbaka, vänstersidan tror att "svensken" inte fattat att folk kommer förlora jobben och därav kommer rata Alliansen 2010, men de flesta ser det tvärt om, de tackar Alliansen för att det inte blivit värre, och nu när ekonomin vänder så kommer vi se mer pengar till pensionärerna nästa år, vi ser att "alla" är med över 4 % så den saken är också lugn, som sagt JAG har sagt att Alliansen kommer gå om i år och sen vinna 2010.

    Tack vare K.G Bergström och opinionen så var kaffet extra gott denna sista semesterdag, 5 veckor till enda......
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Jag säger ju att jag alltid har rätt, Alliansen leder! men det bästa denna morgon... Empty Sv: Jag säger ju att jag alltid har rätt, Alliansen leder! men det bästa denna morgon...

    Inlägg  Redvictory 2009-08-14, 09:45

    Vad kallar du denne ledare då S-E-L?
    Ni anhängare röstar ju på honom vad han än gör? Very Happy


    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Jag säger ju att jag alltid har rätt, Alliansen leder! men det bästa denna morgon... Empty Men lilla gubben Red

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-08-14, 09:49

    är du så handlingsförlamad att det enda du kan komma med är ett fejkat inlägg, vet du vad! du sågar ju majoriteten av svenskarna eftersom dem tycker som jag Very Happy Alliansen är det enda rätta! PS såg du inslaget med K.G i nyhetsmorgon?
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Jag säger ju att jag alltid har rätt, Alliansen leder! men det bästa denna morgon... Empty Sv: Jag säger ju att jag alltid har rätt, Alliansen leder! men det bästa denna morgon...

    Inlägg  Blåfront 2009-08-14, 11:13

    Monas kompetens jämförs med häst?

    Hahahahaha!!! Härligt KG!!!

    Stackars häst som måste förmjukas med att jämföras med Mona

    No
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Jag säger ju att jag alltid har rätt, Alliansen leder! men det bästa denna morgon... Empty Sv: Jag säger ju att jag alltid har rätt, Alliansen leder! men det bästa denna morgon...

    Inlägg  Redvictory 2009-08-14, 11:15

    Blåfront skrev:Monas kompetens jämförs med häst?

    Hahahahaha!!! Härligt KG!!!

    Stackars häst som måste förmjukas med att jämföras med Mona

    No

    Vem är det synd om när Reinfeldt jämförs med hitler Då? ha,ha,ha,ha Very Happy
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Jag säger ju att jag alltid har rätt, Alliansen leder! men det bästa denna morgon... Empty Sv: Jag säger ju att jag alltid har rätt, Alliansen leder! men det bästa denna morgon...

    Inlägg  Blåfront 2009-08-14, 11:27

    Redvictory skrev:
    Blåfront skrev:Monas kompetens jämförs med häst?

    Hahahahaha!!! Härligt KG!!!

    Stackars häst som måste förmjukas med att jämföras med Mona

    No

    Vem är det synd om när Reinfeldt jämförs med hitler Då? ha,ha,ha,ha Very Happy

    Var ligger kopplingen?

    Hetsjakten mot sjuka?

    Ja ni rödingar förtränger ju vad ni gjorde mot tiotusentals förtidspensionärer som förtidspensionerades mot sin vilja för att dölja arbetslösheten

    Vem borde jämföras med hitler?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Jag säger ju att jag alltid har rätt, Alliansen leder! men det bästa denna morgon... Empty Sv: Jag säger ju att jag alltid har rätt, Alliansen leder! men det bästa denna morgon...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-08-14, 11:28

    Hästar är ju otroligt starka och sociala djur, fråga gärna alla dessa trav och galopp intresserade människor både här hemma och ute i världen vad man anser om hästarna?

    Vilket djur anser du dig likna då S-e-L, kan det vara så att du är en bräkande fårskalle?

    Mr.Bluefront är väl mera som en hel kacklande hönsgård!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Jag säger ju att jag alltid har rätt, Alliansen leder! men det bästa denna morgon... Empty Sv: Jag säger ju att jag alltid har rätt, Alliansen leder! men det bästa denna morgon...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-08-14, 11:31

    Skitsnack,ingen har tvångspensionerats, dom allra flesta förtidare har blivit berättigade efter långa utredningar av läkare och FK?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Jag säger ju att jag alltid har rätt, Alliansen leder! men det bästa denna morgon... Empty Sv: Jag säger ju att jag alltid har rätt, Alliansen leder! men det bästa denna morgon...

    Inlägg  Redvictory 2009-08-14, 11:47

    Vem borde jämföras med hitler? Svar: Reinfeldt!

    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Jag säger ju att jag alltid har rätt, Alliansen leder! men det bästa denna morgon... Empty Men lilla Red pucko

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-08-14, 18:45

    I detta fall var det ju en högst respekterad poitisk komentator som jämförde Mona med en häst, att du pillar ihop ett fake på reinfeldt är ju bara patetiskt, hela du är en stor clown!
    Börjat jobba än?.........nehej inte det.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Jag säger ju att jag alltid har rätt, Alliansen leder! men det bästa denna morgon... Empty Sv: Jag säger ju att jag alltid har rätt, Alliansen leder! men det bästa denna morgon...

    Inlägg  Redvictory 2009-08-14, 19:11

    Sossar-e-lata skrev:I detta fall var det ju en högst respekterad poitisk komentator som jämförde Mona med en häst, att du pillar ihop ett fake på reinfeldt är ju bara patetiskt, hela du är en stor clown!
    Börjat jobba än?.........nehej inte det.

    Nix! fick ej jobba! stränga order från min läkare! själv då! har du kommit ur din semesterfylla bestående av surt
    billigt moserande vitt vin blandat med kräftspad?
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Jag säger ju att jag alltid har rätt, Alliansen leder! men det bästa denna morgon... Empty Sv: Jag säger ju att jag alltid har rätt, Alliansen leder! men det bästa denna morgon...

    Inlägg  berralarzon 2009-08-14, 19:28

    Blåfront skrev:Monas kompetens jämförs med häst?

    Hahahahaha!!! Härligt KG!!!

    Stackars häst som måste förmjukas med att jämföras med Mona

    No


    Värre för dig blåfront som inte ens kan jämnföras med en häst.
    Härligt Berra!
    //berra
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Jag säger ju att jag alltid har rätt, Alliansen leder! men det bästa denna morgon... Empty Japp Red Loser

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-08-14, 19:39

    nu är 5 veckor semester till enda, ok jag har jobbat en del ändå under semestern, ligger i blodet liksom, men det har vart en skön ledighet, 5 veckor!! undrar hur det känns att vara ledig som vänstermupparna här? i all evighet och på andras bekostnad!!

    Sponsored content


    Jag säger ju att jag alltid har rätt, Alliansen leder! men det bästa denna morgon... Empty Sv: Jag säger ju att jag alltid har rätt, Alliansen leder! men det bästa denna morgon...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-29, 01:45